Munkatársam 135 aztán ilyen 180 kilót nyom fekve felhúzás meg 3 mázsa felé
Ilyen is van, bár nem endúrós körökben
De aztán az is igaz hogy én ettől kicsit nehezebb vagyok és sokkal gyengébb
Én ezt vásároltam meg: http://kiromed.eu/kiromed-delt...
naponta 10-15 percet kell használni, eleinte kisebb szögben, fokozatosan közeledve a függőlegeshez.
Sokat olvastam utána, végül rászántam magam. A gyulladás tudtommal azért keletkezik, mert a porckorong sérv (kitüremkedő porckorong) folyamatosan nyomja az ideggyököt (idegszálakat), hol kevésbé hol jobban (ez a csigolyák összenyomódásától, ergo a gerinced terhelésétől függ). Viszont ha rendszeresen használod a denevérpadot akkor a gerincoszlopod folyamatosan "szét van húzva" és a porckorong is vissza tud menni a helyére, tehát nem nyomja az ideget. Ez az elmélet, remélem a gyakorlatban is így van :) Adná az ég hogy újra úgy motorozhassak mint sok sok évvel ezelőtt!!! nem csak így papósan, kerülve a technikás részeket :)
Hy. Vannak tunetmentes idoszakok. De hoppsz. Ket napja emeltem egy hülye mozdulattal es bebaszott. Szoval ugy tunik elöjött. Erdekelne engem is ez a denever pad. Hogy kell hasznalni milyet hol erdemes beszerezni. Bar a logika azt mondja ami beteg gyulladt sérült karosodott . Azt pusztan gravitacioval nehezen lehet helytetenni. Ennek ellenere elhiszem ha hasznal es kivancsian varom a fejlemenyeket. Koszi. Ja. 2 t eladhatobb. Kusccm es 4 t ktm nel is nehezebben megy el. Ennel mar csak egy 250 sxf a nehezebb falat. Zuhan az àruk. Szerintem. 5000 ert el birnad adni.
Szia Sanyi! Sok év után rászántam magam egy denevérpadra, eddig nagyon nem hittem benne, de komolyan mondom 3 hete használom és úgy hajlik a derekam mint mikor 18 éves voltam :D ja és nem is nagyon fáj azóta szinte semmilyen mozdulat...Remélem hosszútávon is beválik mert az utóbbi 3-4 évben már a zoknit alig tudtam felvenni, meg motorozáskor is fájt. Évente legalább kétszer kidőltem ilyen 2-3 hetekre mikor komolyabban megfájdult. Szóval a rövidtávú tapasztalatom hogy ajánlani tudom csak. Hosszútávút majd 1 év múlva írok :)
Minőségi alapanyagból lehet jól dolgozni. Ez még a főzésnél is így van, hàt még... Màs: Shercom....... Úgy néz ki fiúk a motorom eladhatattlan,így hosszú évek utàn nincs új év - új motor... Valahogy megbírkózok vele.....a hàtam màr úgy is egyre szarabb.De a hiba nem a sherco màrkàba van!! Két havet is eladta a 2T fiatal gépet.. A 4T nem kell senkinek... Ez van.. Szali! Te gerinced jól van màr? Hasznâltàl denevérpadot?
Haversracnak a spanyol trial mociba volt ugy ,hogy zugott a gép. Elvitte a kereskedőhöz szervizre. Ott kiokoskodtàk hogy fotengelycsapagyas. Par honapos volt. Szétkaptàk. Hàt a nagy fötengely golyóscsapàgy ugy nezett ki ,hogy az egyik golyó màs szinezetű/felületű volt a többihez képest. És még làtszólag kissebb is. Az volt a kakuktojas. Egyértelnűen csapàgyhiba. A vége az lett hogy kicserelték. Jolett. De a boltos kifizettette a sraccal a csapàgyat sőt a szerelést is. Nem semmi. Szerintem ilyen esetben garancialisan kellett volna menni még a fingàsnak is. Szakértő se kellett hozzà làtni a gyàri hibàs csapàgyat.
Van rossz csapágy, vagyis volt, mert láttam olyat
Sok-sok éve a józsefvárosi pákyaudvaron a konténer emelő daru kerekeit újra csapágyazták és hiper gyorsan elvagdosta a golyó a külső csészét, valami hiba volt(vagy spórolás) és a külső csésze más anyagból volt
Állítólag román csapágy volt, de ez lehet csak szóbeszéd
Részletekre nem emlákszem mert kb 20éve volt
Amúgy,nekem fag csapágy ment már tönkre kerékben nagyon gyorsan, lett helyette hirtelen olcsó cx csapágy az meg bírta évekig
Legtöbbször a két kerékcsapágy közti távtartó megroppan (rövidül), amit senki nem szokott cserélni. Ezekután a jó és a rossz márka se bírja, én ezért szoktam gyári szettben cserélni a kerékcsapágyat, mégha drágább is, mert ahhoz van távtartó is..
Mezőgazdasági gépeket gyártunk. Nem megy el annyit egy kínai vagy bármilyen bóvli szar, bármilyen óvatossággal és tűréssel illeszted be a helyére. Fél országot bejártuk, mire mindent cseréltünk garanciában prémiumra, helyben a gépeken, azok érdekes módon nem mentek ki ugyan olyan körülmények között. Amiket belinkeltél képek, olyan tengelyekre, hajtóművekre már szart jóformán nem is kapni a mérete miatt. Amit max elhiszek, hogy precíz szerelésnél alig van élettartambeli különbség azok között a nevek között, amiket felsoroltál. Az vegyen filléres szart, aki akar szerelgetni meg szopni. Persze a kókányolásra a nagy nevek sem jelentenek megoldást.
Ez is bizonyítja külföldről lehet gyorsba alkatrészt találni olyan motorhoz is, aminek nincs országon belül márkaképviselete.
Japánokal már van gond, de azoknál meg van márkaker.
ebből a számból nem derül ki a csapágy gyártója, ez csak a típusa/mérete, meg a védelem (2RS két oldalt zárt gumis borítással)
Anyagminőségben szerintem van különbség csapágy meg csapágy között, de való igaz, hogy nagyon fontos, hogy van berakva hogyan lett kivéve, stb,
kerékcsapágynál meg a távtartó állapota is rengeteget számít, az se mind1, mennyire húzatod össze az egészet, ajánlom a nyomatékkulcsot előírás szerint a keréktengelynél is.
Élettartam meg nagyobb %-ban függ a szimeringtől és a futók/távtartók állapotától és a szereléstől, mint a berakott csapágytól, nem mind1 mennyi vizet kap, mennyire van túlfeszítve, stb.
Nagyon olcsó kínai csapágyat szerintem ne, de a legdrágábbat se érdemes megvenni, nem bírja annyival tovább, mint amibe kerül,
s ismét hangsúlyozom a csapágy élettartamát nem a csapágy határozza meg elsősorban.
Na én is ipari karbantartással nyomulok! Az a baj hogy sokan nem értenek a gépelemekhez!! Köztük a csapágyakhoz amivel gépész ember napi szinten találkozik!!! Alaphiba a csapágyazásba a férőhely ellenőrzés lemulasztása! Amivel kezdek ha kivettem a csapágyat a helyéről megmére a furatot és a tengelyt miért mert minden csapágyhoz tartozik egy tűrési tartomány mind a furatra és tengelyre vonatkozóan! Általában az első csapágy vagy gyári csapágy kiszereléskor ezt a méretet offoltuk főleg ha szakszerűtlenül szereltük arról már nem beszélek hogy a rossz csapágy mit okoz a furatba és a tengelyen!! A csapágy vissza szerelés után mindenesetben ellenőrizzük a csapágy állapotát méréssel! Illetve hogy jól dolgoztam e!! A tapasztalat hogy nincs jó meg rossz csapágy csak max nem értesz hozzá!!
Gépgyártásban melózok. Bevallom, ránk még mindig csak bajt hozott az olcsó csapágy. SKF, FAG, Koyo, NSK, ezeket szoktam rendelgetni. Motorba is ajánlom.
Ilyen is van, bár nem endúrós körökben
De aztán az is igaz hogy én ettől kicsit nehezebb vagyok és sokkal gyengébb