Havernak az 500ason se ment semmi csak az ac meg a gyújtása
Az az a,szál volt szakadt ami vetérelte a relét ami a fesszabból jött ki
A buzik gyárilag toldott vezetékkel szerelték és nem forrasztva csak zsugorcsövezve
Akkor marad a méricskélés, jó sok időt el lehet vele cseszni, ha ki akarod mérni egészen az alaplaptól az egész kábelköteget....
A szervízben ahol vele csere alkatrész, csak átrakják pikk pakk és rögtön kiderül mi baja.
Aki ismeri a kapcsolási rajzát meg van vele tapasztalata, biztos gyorsan megmondja mi baja.
Mondjuk Ronis szerintem ram poccent be mikor valamit megemlitettem amit o allamtitokkent kezelt hogy elment egy tavoli galaxisba uj elezet kezdeni. Remeljuk.jol.van es nem.keszitettek.még belole leberkäset.
Persze hogy titokolvasnak. Mert ide is betort a totalis cenzura. Beirtal valamit ami nem tetszik valakinek maris letiltanak es cikket irnak rolad masik oldalakon. Igaz hàzos? Szilveszter este meg reszegen hivogatod az embert hogy visszateszed a csoportjaidba mert amnesztiat kap....bruhahaha
simán lehet az is, simán lehet lehet a föld ment el, a termo vagy manuál kapcsolója is meghalhat, ki kell méregetni...
Húzogasd szét a csatlakozókat, lehet csak oxidálódtak.
Az az a,szál volt szakadt ami vetérelte a relét ami a fesszabból jött ki
A buzik gyárilag toldott vezetékkel szerelték és nem forrasztva csak zsugorcsövezve
A szervízben ahol vele csere alkatrész, csak átrakják pikk pakk és rögtön kiderül mi baja.
Aki ismeri a kapcsolási rajzát meg van vele tapasztalata, biztos gyorsan megmondja mi baja.
Kívánom, mielőbb és olcsón megoldódjon!
Szerintem cseppet dúsíts a motor karburáláson, nem látok mosás nyomokat a dugótető képen, szegénynek tűnik.
[# 5332153] 2017.02.18 7:40
Húzogasd szét a csatlakozókat, lehet csak oxidálódtak.
GASGAS 3 embert indít. BETA szeritnem nem.