Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te magad is leírtál párat, több helyről olvasni/hallani hallani még jó párat, nem mentem vele és nincs is senkinek a közelben,
azaz nem gyakorlati tapasztalatból írtam.
Sokat mentel vele. Biztos tudod. Meg gondolom a barati korodben is van jopàr.
pl. teljesen elégeti a kopót és már nem hajt át a kuplung.

A nyomólap más elsősorban, javítottak a kuplung hűtésen 18-ban, továbbá rájöttek, hogy 4 rugóval nem lehet olyan egyenletes nyomást biztosítani, mint 6 rugóval :)

Az a baj az ilyen szopókban, ahol áll a motor és csúsztatott kuplunggal megindul és ez ismétlődik sokat, ott a kuplung marha nagy igénybevételnek van kitéve,
hiába van belülről centrifugál lyukakkal olajozva, ez nem ér semmit, ha nem forog a belső kosár, csak a külső kosár az, ami állandóan mozgásban van, de a lamellák, amiket hűteni kéne, meg ezen elül vannak, azaz befelé kellene dolgozni az olajat...
A REKLUSE-t is ki lehet nyírni ilyen helyen, pedig az aztán meg van furkálva rendesen, elsősorban a kuplungok baja a nyomólapból fakad,
a régebbi gasgas is ezért nyekeg általában, mert nem egyenletesen nyom a nyomólap, amikor visszaengeded, főleg ha már szarok a rugók és még azok is megviszik, ráadásként még ott van a kevés olaj is, persze lehet deformálódott lamella miatt is, stb.
elgondolkodtam rajta, hogy van-e abban egyáltalán olaj, full száraz volt az egész a videó alapján, valószínű ezért égette el, mert elment az olaja,
persze ez nem derül ki a videóból, meg az se, hogy mitől ment el neki, már ha ez történt.
a nagy kereslet okát nem értem,
mivel még jócskán vannak gyerekbetegségei a 2018-as TPI-nek
A ktm palettâjân az egyetlen 2T amibe nem tudsz belekötni...Ne legyél több mint 80 kg .....és az àtlagostól legyél ügyesebb......a motor mindent tud.....Én is majdnem vettem......
Arra gondoltam,hogy az egyik gyàrtó így adja meg a kilókat ...a màsik meg úgy....Nem gondolnâm,hogy a valósàgban 1 kg lenne a két motor között.Ez majd akkor derül ki...ha valaki leméri ..Amúgy nem szâmit..Mind a 2 motor jó szerkezet....
Attól, hogy az oldalán fekszik, hogyan tud kifingani? Képek alapján valami a kuplungal történhetett! Azt olvastam hogy nem igazán volt jó konstrukció a kuplung, de a 18-on javitottak valamit. Vagy ez csak marketing?!
Ilyen kepeket en istudok feltenni a telefonomrol amiket a békàs motorozasaink alkalmaval keszitettem. Parszor fekudt az oldalan a gép. Aztan vegleg kifingott.
Itt van egy sracnak 17 es xcw 150. Kibaszott jo kis szekerce! Siman viszi a primet! 75 kilos a gyerek idealis neki. Pillekonnyu de eros. Hibatlanul lehet terelgetni. Nem buntet. Megold mindent. Hil neztel 150 xcw t?
Nekem is eszembe jutott a videót nézve! :)
Miért ? Van olyan hogy mérlegen 106 kiló, meg nem mérlegen is 106 kiló ??
2003-as gas gas EC-ről powertér növelő eltávolítva(eladó ha kell valakinek) így tudtam jól bekarburálni! Eladó lesz a motor (ha a helyi erőknek nem kell) KTM Xc W 150-ről valami egyedi vélemény tapasztalat?
Én is láttam, 250 mind3
Igen, nagyon nagy kereslet van most a tpi-re. Kb. annyit lehetne eladni belőle amennyit nem szégyelsz de csak 1-2 db-osával csepegteti a gyár. Kint Szloviban lesz most eladó, csak ott is van aki már 3honapja befizette az előleget érte...
Nezegetem.a serko 300 ast enis. 18 ason. Bar szerintem.maradok.a ktm.nel. nekem.kurvara bejott a tpi de eladtam.mert kb marciusig nem.lesz ra idom. Bar szerintem.egy sixdays tpi t beujitok mert a lelkemnek.kell hogy valami varjon a garazsban. A baj az hogy sehol sincs elado semmi! Ugy Kell erte kozelharcot vivni.
kocsi gumiból egy csíkot(csak a futófelület kell) vagy szállítószalag szövetes gumi ha más megoldás nincs
régen a parillában volt pár univerzális láncvezető, egy xl600ra fel is tettem egy ilyen egy kis küzdés után
Sziasztok! Bocsi, hogy ide irok de tudom, hogy sok hozzáértő van ebben a topicban... Valakinek esetleg lenne ötlete, hogyan tudnám helyettesíteni a felső láncvezetőmet? Sajnos alvázszám szerint nem megy mert az évek során szinte teljesen kikopott.. Egy honda cre 50 típusu motorrol lenne szó. Létezik erre valami univerzális megoldás? A cr évjáratot végignéztem 1990töl és nem találtam egyezést. Illetve szerintetek milyen széles cross gumit tudok alá tenni? Sajnos már a második láncom szakad el valami miatt.
Ha mérlegre tennéd.....biztos,hogy nem 1kg lenne a különbség....
Nekem is tetszik, csak a súlya zavar (105kg a sima, nem six), majdnem annyi mint egy Ktm 450 Exc (106kg)
tobb volt itt a goz mint egy mosodaban
Köszönöm!