En legutobb Miksi Petinel vettem Bordanyban . De annyi volt Apro nal is aki az aunerbol hozta. Tenyleg nem szerettem volna a bizniszedet rontani csak te dragan vetted akkor. De igazabol lenyegtelen. Nem tetel.bar mikor szetdurrantottam.en fasz mert meg akartam nezni kuszerelve hogy,ereszt e az fajdalmas volt. :) Ha valaki akor odahozza 5000 retis adtam volna erte :)))))
Azért ez ennél összetettebb dolog, mármint az új márka, meg a jó reklám. Volt a Bmw-nek is hasonló próbálkozása és ami működött extrém endúróban, az endúró Vb-n nem. Pedig megvették az összes akkori top pilótát, Night, Salminen, stb..
A gass az nem volt rossz motor ,csak ugye voltak nehezsegeik.Dew te jol qaltod a szitut..egy markat csak ugy lehet felfuttatni ha adod hogy probaljak es az ar is elerheto maradjon.Az ar nem minden szituacioba donto fontossagu.Ha egy motor minden szempontbol meg felel az igenyeknek akkor tuti ,hogy nem az ara lesz a donto igen vagy nem hatarozo tenyezo.
Egy termeknek a sikeressege csakis es csakis a marketingeseken es a vezetosegen mulik..az,hogy mennyire akarjakpiacra hinteni,menyire kepesek meg fertozni az embereket vele.A beta sem azert lett nepszeru mert jo trial motorokat gyartott...s kinem szarja le ha endurozok hogy milyen trial motorokat gyartott...hanem az akatresz ellatottsag,a kezelhetoseg a motorozhatosag.Egyszeruen meg kaptak az okat az embereket akik kaphatok a bizniszre,es teritettek a legjobbaknak akik motorozni is tudnak ,es hidd el ha Jarvisz Suzukival menne akkor most nem a huski lenne a bajnok meg a ktm.Ez a piac annyira manipulalhato es befojasolhato amennyi penzt kepesek a marketingbe bele nyomni a vezetok es ertik es kepesek ra..
Anno 20 eve itt yamaha volt az atyauristen is,es kinek ktm-je volt az balfasz volt meg ididota,hogy olyan fostalicskat mert venni aminel az alkatreszek ujonnan sem talalnak egymassal hanem legozni kell...de miert volt Yamaha es suzuki es Honda?...mert az akkori enduros bajnokok Yamahaval es Hondaval meg Suzival csapattak es holott a mai napig is a legdragabb motorok a Ktm et mai napig verve arba is es minosegben is,megis mindenkinek ezek a motorjaik voltak...mert a jok amivel mentek azzal akartak a tobbiek is menni...mindt a juhok..egy megy elol es utana az egesz.Nem is lehetett csak motocrossra hasznalni oket,mert endurozni keptelenseg volt egy bizonyos szint utan veluk.Aztan jott a ktm az ujabb generacios kecskekkel es meg celozta azt az enduro kort amit mai napig sokan kovetnek.Tehat jol celzott es erotelyes lovessel a Ktm folyik a csapbol is marketingel 10 ev alatt meg ette a piacot,persze az enduro piacat mert a motocrosszba nagyba megy a harc.
Higyetek el,ha a mai nap jonne egy H&Duro nevu motor marka aki csak kifejezetetten erra menne,hogy a legjobbat csinalja,siman meg elne es piacon maradna,mert most meg ez a trendi,most erre vevok az emberek..persze ennek,hogy letre jojjon rengeteg penzt es energiat kellene bele locsolni,megvenni sokakat kilora,hogy mukodjon...de tudjatok,mindig van egy kitarto fanatikus kinek a penz nem szamit,csak mindt hobbi es elvezet,es siman meg csinalhatna a megfelelo anyagi hatterrel..es higyetek el,ez a piac meg nagyon hianyos...ha csak a futomuveket vesszuk alapul arra lehetne kimagaslo minoseggel piacot szerezni...vagy nem :)) de ez a jovo titka.
A Gas nehéz helyzetben van (becsülöm a hazai forgalmazót a kitartásáért) mert sokáig nem gyártottak igazán jó motort, aztán meg bezárt az üzem (lesz e alkatrész ellátás stb. kérdések). Ez a kettő együtt azért eléggé elvette az emberek kedvét a márkától.
Ez a 18-as elvileg egy jó motor, persze ki tudja hisz senkinek nincs akit ismernék. Épp te írtad, hogy alkatrész is van a Gas-hoz (annyi, olyan sok helyen és olyan gyorsan mint a ktmhez biztos nincs, de ez apróság). Ez az ár pedig nagyon kedvező. Nyilván nem az áfa csalt árhoz képest, hanem a teli magyar árhoz képest ami kb milliós árelőnyt jelent.
Amúgy én pár éve Piliscséven vezettem az elődjét (akkor jött ki a két fázisú powerszelep) pont olyasmi körülmények között mint amit írsz is. Az jó kis motor volt. Hard endurózni nyilván nem lehetett vele.
Amúgy szerintem mindent az ár dönt el. Ha tisztességes motort adnak lényegi árkülönbséggel akkor szerezhetnek piacot. Ha valamelyik feltétel nincs meg akkor esélytelenek. Az a helyzet, hogy bár a ktm egy piszok drága termék de szerintem nagyon jó is és nagyon régóta ott van piacvezetőként Európában.
szerintem nem, mert a köztudatban más van a fejekben, ki se merik próbálni ezért...
előbb kell egy két bátor huszár, aki rá mer ülni, s kell a tapasztalat és a köztudat átformálása, hogy vigyék mint a cukrot, de utána már nem lesz ez se ilyen akciós,
ez csak vevőcsalogató.
Szerintem ki kéne vinni a gépet minél több helyre, hogy ingyen tudják tesztelni az emberek, s lehetőleg ne csak 5 percre, abból lesz inkább széleskörű tapasztalat, ha minél többen kipróbálják, azaz "nyílt napokat" kéne szervezni tesztpályákon.
Kíváncsi leszek majd a véleményedre a tpi frissítéssel kapcsolatban. Kicsit most várok még, hogy mik lesznek a tapasztalatok aztán lehet 18 lesz belőle nekem is...
Nekem sovany 60 oraba all a motor,es jol megy.Szeretem ahogy muszikal,es az onindito is veti ahogy kell.
A 18 asokat is ki orvosoljak,raknak neki egy dusabb programot es maris fasza lesz..de csak lesz.
Igen.mikuni van.mar a 17 esen. Igazabol nekem.nem.volt bajom vele ritkan alligatom a karbit. Akik ertenek.hozza mondjak hogy a keihin jobb volt. Volt aki ratette a 17 re a keihint. Tan meg sokjal jobb vele. Kicsit olyan kis puritan egyszeru a keihin hez kepest ranezesre. Amugy ez ne tantoritson el a vasarlastol! Teljesen kurva jo ezzel is! Imadni fogod ha veszel egyet! Az injektorosra kijott egy uj program. Gariba frissitik. Ma hivtak a boltbol. Kivancsi vagyok.mit valtoztattak.
Köszi Gabi! Azt esetleg nem tudod, hogy mi van azzal a karbival? Vagy miben nyilvánul meg a probléma? Tényleg Mikunira váltották az előző évek Keihin karbijait?
Nagyon jo t akartam.irni. szerintem.a tpi minimalis hibait par honapon belul tokeletesre orvosoljak. Pl. Olajtartaly reped... Garanciaba cserelik. Igazabol teljeskoru garanciat adnak rajuk amig nem.lesz hibatlan. Azert szerintem ez korekt. Nem.kocsogolnek ha valami elromlik. Lehet most kijott egy ujabb program.is rajuk. Szoval dolgoznak rajta.
A karbija. En.inkabb akkor mar tpi t vennek. A 17 es hasznaltak tpi arban.mennek raadasul alig van elado.egyeb tekintetben szerintem nagyon ko.motor. talan az oninditoja meg mindig nem.megbizhato . Par honap utan.furcsaskodhat... Hozzateszem.nekem.volt 3 db 17 esem.16 ota.mindegyiknek jo volt az oninditoja. Igaz keveset hasznaltam .
Sziasztok! Szeretnék venni a közeljövőben egy 2017 300exc-t, ugye még a karbisat... Közületek páran azért találkoztak már a tipussal közelebbről is pont ezért kérdezek itt. Szóval az lenne a kérdés, h mennyire jött be ez a modell frissítés a ktm-nek? Vannak az évjáratnak még kiforratlan típushibái?
szerintem nagyjából 2 lehetőséged marad.
1. veszel bele gyárit
2. elmész klingeritért és kivagdosod magadnak
3. verzióért érdeklődj itt, hátha tud.
http://prometheus-art.lapunk.hu/
4000ft ha valaki kiskőrösön jár odaadom
posta elég macerás meg drága is de ha valaki erre izgul az is megoldható
Egy termeknek a sikeressege csakis es csakis a marketingeseken es a vezetosegen mulik..az,hogy mennyire akarjakpiacra hinteni,menyire kepesek meg fertozni az embereket vele.A beta sem azert lett nepszeru mert jo trial motorokat gyartott...s kinem szarja le ha endurozok hogy milyen trial motorokat gyartott...hanem az akatresz ellatottsag,a kezelhetoseg a motorozhatosag.Egyszeruen meg kaptak az okat az embereket akik kaphatok a bizniszre,es teritettek a legjobbaknak akik motorozni is tudnak ,es hidd el ha Jarvisz Suzukival menne akkor most nem a huski lenne a bajnok meg a ktm.Ez a piac annyira manipulalhato es befojasolhato amennyi penzt kepesek a marketingbe bele nyomni a vezetok es ertik es kepesek ra..
Anno 20 eve itt yamaha volt az atyauristen is,es kinek ktm-je volt az balfasz volt meg ididota,hogy olyan fostalicskat mert venni aminel az alkatreszek ujonnan sem talalnak egymassal hanem legozni kell...de miert volt Yamaha es suzuki es Honda?...mert az akkori enduros bajnokok Yamahaval es Hondaval meg Suzival csapattak es holott a mai napig is a legdragabb motorok a Ktm et mai napig verve arba is es minosegben is,megis mindenkinek ezek a motorjaik voltak...mert a jok amivel mentek azzal akartak a tobbiek is menni...mindt a juhok..egy megy elol es utana az egesz.Nem is lehetett csak motocrossra hasznalni oket,mert endurozni keptelenseg volt egy bizonyos szint utan veluk.Aztan jott a ktm az ujabb generacios kecskekkel es meg celozta azt az enduro kort amit mai napig sokan kovetnek.Tehat jol celzott es erotelyes lovessel a Ktm folyik a csapbol is marketingel 10 ev alatt meg ette a piacot,persze az enduro piacat mert a motocrosszba nagyba megy a harc.
Higyetek el,ha a mai nap jonne egy H&Duro nevu motor marka aki csak kifejezetetten erra menne,hogy a legjobbat csinalja,siman meg elne es piacon maradna,mert most meg ez a trendi,most erre vevok az emberek..persze ennek,hogy letre jojjon rengeteg penzt es energiat kellene bele locsolni,megvenni sokakat kilora,hogy mukodjon...de tudjatok,mindig van egy kitarto fanatikus kinek a penz nem szamit,csak mindt hobbi es elvezet,es siman meg csinalhatna a megfelelo anyagi hatterrel..es higyetek el,ez a piac meg nagyon hianyos...ha csak a futomuveket vesszuk alapul arra lehetne kimagaslo minoseggel piacot szerezni...vagy nem :)) de ez a jovo titka.
https://docs.google.com/forms/...
a palya jo az biztos, nyaron sokszor teszteltuk
Ez a 18-as elvileg egy jó motor, persze ki tudja hisz senkinek nincs akit ismernék. Épp te írtad, hogy alkatrész is van a Gas-hoz (annyi, olyan sok helyen és olyan gyorsan mint a ktmhez biztos nincs, de ez apróság). Ez az ár pedig nagyon kedvező. Nyilván nem az áfa csalt árhoz képest, hanem a teli magyar árhoz képest ami kb milliós árelőnyt jelent.
Amúgy én pár éve Piliscséven vezettem az elődjét (akkor jött ki a két fázisú powerszelep) pont olyasmi körülmények között mint amit írsz is. Az jó kis motor volt. Hard endurózni nyilván nem lehetett vele.
Amúgy szerintem mindent az ár dönt el. Ha tisztességes motort adnak lényegi árkülönbséggel akkor szerezhetnek piacot. Ha valamelyik feltétel nincs meg akkor esélytelenek. Az a helyzet, hogy bár a ktm egy piszok drága termék de szerintem nagyon jó is és nagyon régóta ott van piacvezetőként Európában.
előbb kell egy két bátor huszár, aki rá mer ülni, s kell a tapasztalat és a köztudat átformálása, hogy vigyék mint a cukrot, de utána már nem lesz ez se ilyen akciós,
ez csak vevőcsalogató.
Szerintem ki kéne vinni a gépet minél több helyre, hogy ingyen tudják tesztelni az emberek, s lehetőleg ne csak 5 percre, abból lesz inkább széleskörű tapasztalat, ha minél többen kipróbálják, azaz "nyílt napokat" kéne szervezni tesztpályákon.
A 18 asokat is ki orvosoljak,raknak neki egy dusabb programot es maris fasza lesz..de csak lesz.