Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a kép is lebegjen előttetek a motorba savas akksit kapcsán..., ez ráadásul AGM elvileg "felszívódik benne a sav" típusú volt.
Biztosan típus függő is a szitu, melyik motorban hol az akksi, gasgasban az ülés alatt a légszűrő felett fektetve, azaz a sav pont a légszűrűrőre csepeg, s szétmarja a szivacsot is, meg a ragasztót is, szétnyílik.
Hozzáteszem, a motor le volt döntve az oldalára legalább egy hétig, azaz nem "rendeltetésszerű használat" közben történt, de enduró motorban elég sokat kap az aksi, ami a rázkódást illeti, szerintem nem szerencsés a savas, ha picit sérül nagy gáz lehet, ha beszarik a fesszabályzó és túltölti az akksit és felhólyagosodik majd ezért engedi el a savat az is gáz.

Persze mindenki maga eldöntheti, milyen kockázatot vállal be.

Szerencsémre megnéztem a légszűrőt motor beindítás előtt...utána részemről azonnal dobtam is ki a savas akksit és befektettem egy Li-Ion ra.
2011-től 6 sebességes, de ne törődj vele..
A műanyag segédváz az hátrány, nem pedig előny. Nagyobb súly, kevesebb hely, törik stb.. Six days gumi van a sixdays Ktm-en, is.
A husky javára írható még a szénszálas segédváz és a metzeller 6days gumik alapfelszereltségként. Plusz még az alap exc-hez képest kékre eloxált lánckerék. De ez már csak design...
Nem volt senki tegnap motorozni??? Pedig jó idő volt....Mentünk egy 48 km.....
Mondjuk én meg beiktathatnék valami hibajavítót. Bruhaha
Gondolj bele. Mireide beirtad hogy mi lehet jo a motorodba..... Siman kiszűröd önalloan azt a 2-3 lehetseges akut. Adott egy fix hely. Méret. Ez mar meghatarozza. Vagy gyari kell bele vagy a lithiumos amit arulnak ktm hez. Vagy most nincs benne akksi? Es nem tudod megnezni? Tegnap lattam zsirferit olajat cserelni. Hat azt a videot inkabb eltitkolni ke e mint bemutatni. Folyatta az olajat be a vaz ala ügyesen. Aztan csodaljozik hogy szet van rohadva az egesz mikir leveszi a kartelvedot valamiert. Alegtobb olaj egy ido utan megtamadja a festeket.a ztan a kosz kezelesve veszi ott a dolgokat. Ha mar videora vesz egy olajcseret. Legalabb valami igenyszintet belevinne a dologba. Lehet zsirferi meg tudja neked mondani hogy cserelj akumlatort.
Éted? Akkor jo. Igyatok egy pàleszt ha talalkoztok.
Nekem a yuasa agm-es verzioja egesz jol birja a 16osban.
Kezdem éteni ,miért utált ki Ferenc a Extrem hard enduro csopotból
Valami.nagy 95 ah s ifa akumlatort
Hello
2015 exc 300 milyen akkut ajánlotok ?
autókkal is ez a helyzet, egy ideje nézegetem őket de egy értelmes ajánlatot nem találtam még, valahogy megzakkant a használt piac
a huskit én évi 2x2 erdélyi napokra használtam plusz egy kis edzés, a végén már májustól októberig be se volt indítva, aztán 3 év alatt összejött 80 óra
pedig ettől kevesebbet már nemigen lehet menni, az utolsó évben 5 napot volt a motor beindítva.......
Siman bele lehet szaladni 10 eves 6 uzemoras motorba is. En is talaltam.lyet. annyira nem.is ritka. Inkabb csak erefele. Amug a jaxy szamitasa is megalja a helyet. Nagy atlagban.en azon rohogok mostanaban hogy a 2004-6 os motorokert 2-3000 eurokat kernek vagy milio kozel.
Akkor nem vagyok egyedül ezzel a gondolattal. Bár nyilván mindenki annyiért adja a motorját amennyiért akarja.
De vannak erősen túlárazott motorok a piacon.
mondjuk egy 2t motorral nem nagyon lehet mellényúlni, elviszed ócsára egy fullgenerálra és még egy kis garit is fogsz kapni
a reális ár meg szerintem elveszett olyan 6-8 éve, vannak durva ára kés nagyon durva árak
ahogy nézehetem leginkább a pár éves motoroknak van csak reális áruk
Köszi a segítséget :D csodákat nyilván nem várnék meg 100 órát sem. Azért csak találni a piacon értelmes boltot ilyen évjáratú motorokból is. Reális áron!
Jaja :))..ugy kell szamolni,hogy egy hobbi motoros egy evben motorozik atlag 80-100 orat,ez a gyenge...mikor tobbet motoroztam kijott 160 ora is lazan,ha meg valaki versenyzik,es edz is,akkor 200 folott siman..azt szorzod az evekkel es meg kapod azt az uj alig hasznalt boltba jaro fogorvos motorjat :)))
na de csak 50-80 óra van az ilyenekben hát hogy mondhatsz ilyet hogy szarrá van kopva
a 15 éves rfs exc-ben se szokott lenni 120 óráktól több aztán azok sokkal túrásabbak mint a 300as
10 eves motortol..hat csak annyit,hogy szarra lehet kopva mindene,de lehet ,hogy a faszi rendesen karba tartotta...de a szekreny meg mindig 5 sebesseges, onindito hello,de motorozni lehet vele
Megbízható jól kezelhető...Nincs típushiba...KTM rossz nem lehet
Hello.
2007 es KTM EXC 300-ról mik a vélemények?
Mennyire jó és kezelhető motor?
Nem utolsó sorban mennyire megbizható?
Esetleg vételnél mite érdemes oda figyelni ?
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv. :)
A dakaros gasgas egy ktm gasgas matricával...azaz nem lesz releváns a gasgas enduro szempontjából.
Bár végül is mindegy, mert már lehet a gasgas is KTM tulajdon, csak torrotnak becézik.

Szerintem ne foglalkozz ezzel, az a lényeg, hogy neked bevált a sherco.
A ktm nem csak enduró motort csinàlni...hanem nagyon sok fajta utcai motort.... Az egyhengeres Duke sorozat a kedvencem... 20 pont a ktm javàra.....