Ott volt egesz nap rajtam az oframe . nincs vele semi bajom. Epp egy nyilt reszrol.mentunk be egy kis piheno utan egy csapas fenyves folfelebe. En fasz nem tettem.vissza a szemre a szemuveget. Eleg is volt ennyi mulasztas.
Próbálj ki egy munkavédelmis szemüveget 900.-ft-ért, vagy a dechatlonos bringást 1200-ért, én nem is viszek mást magammal évek óta, crosspályán is a dechatlonost használom. Nincs kerete, nincs holttér, nem párásodik, jobban kapsz benne levegőt. Nem kell levenni. tegyél egy próbát.
az a szemuveg..gyogyulj meg te bolond!nem jatek..en is mindig hasznalom es csak ritkan veszem le...most is a versenyen vegig rajtam volt a nagy meleg ellenere...erdobe meg alap,mert mar tobszor lokte ki a kontaktlencsemet,es van haver kinek vaksagot is okozott egy kis agacska beszurt a szemebe es ki is jott..aztan eleg volt,hogy elete vegeig meg vakuljon..nem tudtak meg menteni a szemet...vigyazz..menj gyorsba szemeszetre!!!
Az a baj, már megfogadtam egy csomószor kisebb-nagyobb szemsérülések után, még se tartom be...van amikor egyszerűen muszáj levenni a szemüveget, különben nem látsz,
persze sokszor fent lehetne, de még sincs...
Szemgolyon szurt egy fenyo szaraz ag. Epp ki nem nyomta. Hasznaljatpk szemuveget minden.korulmenyek.kozt!!!!!!!!!!!!!kepet nem.teszek.fol.most hogy nez ki a szemem mert elokadjatok.magatokat. en igy meg nem szartam.ossze magam serulestol.
Megvan még az a bolt? Van mar tpi. Nekem a regi jobban tetszik. Ez tul finom. Inkabb 4 t s. Palyazni egyertelmuen jobb! En ha lenne vennek egy karbisat. Amugy csak szolok. 1-2 ev es mar csak injektoros lesz
Halihó...Téged akartalak kicsalni......Mi tartott idàig.....Tény, hogy elégedett vagyok...és boldog....de én ugyanígy voltam a Ktm ekkel is...Eszembe se jut lehúzni őket.......még az alsógatyàm is ktm es....Csak eszembe jutott az a tény.....hogy egy évvel ezelőtt a helyi Ktm be legalàbb 10 motor elkelt.... a 18 as ból meg még egy se....És ràd gondoltam ...vajon van màr neked EFI....Mert ismerlek annyira, hogy szereted a minőséget....és nem szeretsz bajlódni a technikàval......gondoltam ..ha még nem vettél akkor érdemes vàrni egy évet, mig tökéletesre faragjàk ezt az új technológiàt....
Sanyi. Te most total.beleestel abba a betegsegbe hogy vettel egy masik.markat aztan megprobalod magaddal elhitetni hogy te jartal a vilagon a legjobban az osszes tobbi ember meg szarul jart. Ismeros vett tavasszal egy 17 es beta 300 ast. 6000 korul. Rakoltott egy par szaz eurot hogy hasznalhato legyen. Az oszes motorozasan tonkre ment valami. Heteket vart picsa szar alkatreszekre mert kurva maceras hozza barmi. ( a marketibg dumaval ellentetben) aztan vegul vett egy masik markat a 4 honapos 7000 euro folotti ... bekat meg alig birta eladni 5000 ert. Na most ugyanez a helyzet a kekkel is. Nincs ara csak mig kitolod a boltbol. Ktm aron. Amugy ettol fugetlenul lehet tok jo moci. Szerintem a krm.tartja a szinvonalat magasan. A tobbiek meg probalnanak a kozelebe ferkozni tobb kevesebb sikerrel. Anyagminosegben nem.tudjak utolerni sajnos. Es ez a legnagyobb problema.
Dew! A sok üzemóràs motorokat most felejstük el...Új vasakrol beszélek...amit 7 8 9 ezer euróért viszel haza...Az én régi Ktm 2504T nek semmi baja nem volt.és nem is lesz egy jó darabig...Ugyanezt elmondhatom a Shercomról.Hogy a betànak kicsit gyengébb a kuplung....18 ra jobb lett.Amúgy meg a 4T ktm kuplungja is legyengült. A sràcok 250--300 óràt mentek el régebben gond nélkül.....most meg 3 verseny utàn kuka.........A shercom egyetlen gyenge pontja.....hogy amikor az akksi meghal ....bajba leszek...
Minden motornak van valami bibije, mindegyiknek más, csak szubjektív nézőpont és értékrend kérdése, mekkora a baj.
A sok üzemórás 2T sherconak szerintem ugyanaz lesz, mint a régebbi suzukiknak, majd belemászik a powerszelep a hengerbe és átrendezi ott a dolgokat,
élőben még nem láttam, hogy is van pontosan megoldva, de a videók, meg a robbantott ábrák alapján mivel ez is rácsúszós a dugóra és ütköző akasztja meg, ha bekopik az ütköző szerintem beljebb tud menni, s a gyűrű már is tudja subickolni a powerszelepet...
A BETAnak is van gyíkja, a GASGAnak is, meg a többi japánnak is van valami.
Az a baj, már megfogadtam egy csomószor kisebb-nagyobb szemsérülések után, még se tartom be...van amikor egyszerűen muszáj levenni a szemüveget, különben nem látsz,
persze sokszor fent lehetne, de még sincs...
felétek (külhonban) van a kereskedésben 300 tpi eladó? Haver szeretne egy újat de már hónapok óta csak az ígéret van rá.
felétek (külhonban) van a kereskedésben 300 tpi eladó? Haver szeretne egy újat de már hónapok óta csak az ígéret van rá.
Remélem, nem hal meg az akksi, s nem leszel bajban! (Szerintem a gyártótól felelőtlenség lehagyni a berúgókart, legyen is az akármelyik terepmotor)
A sok üzemórás 2T sherconak szerintem ugyanaz lesz, mint a régebbi suzukiknak, majd belemászik a powerszelep a hengerbe és átrendezi ott a dolgokat,
élőben még nem láttam, hogy is van pontosan megoldva, de a videók, meg a robbantott ábrák alapján mivel ez is rácsúszós a dugóra és ütköző akasztja meg, ha bekopik az ütköző szerintem beljebb tud menni, s a gyűrű már is tudja subickolni a powerszelepet...
A BETAnak is van gyíkja, a GASGAnak is, meg a többi japánnak is van valami.
http://youtu.be/1kVVP8XY5dU