szevasztok,rég nem jártam itt,kérdés hátha van rá válasz.pár év kihagyas után leporoltam gas txt 280 am,olaj csere ,friss benya,átnéz,indít,gond az hogy venti nem kapcsol és vele 1 üt a világítás is el ment,biztit nem találok,mi mehetett ki?
A tegnap krosszoztunk heeejj,a kamerat is meg csinalta a haver..a lanyaim..valamelyik osszetorte volt :))
Na de itt van kis kodos menet..2X20 perc volt es 1 30 perces futam...5 voltunk,de kibaszottul jot lehet menni,nem pihensz sehol,kisebb teraszos beugrasokkal,a crosspalya es a supercross kanyarjaiba es korul helyezkedik le..,mondtam is Fazinak,hogy meg par sziklas resz es ronk es tokeletes is lessz..
Erdekesseg,hogy a vallaimat ereztem elfaradtnak,es a kanyarokba sokszor rovidebbet fordultam mindt a meglevo nyom..Fazi szerint az csak jo ha rovidebb nyomon fordulok..de eez a 2T nek koszonheto ert a kigyorsitasba nem tolja el az orat,de viszont a kanyarba sokszor konebben be lehet esni vele a nyomrol...de aZet kurva nehez egyszerre figyelni a fejedre,hogy ne essen be,a labadra,hogy elore tarcsd,a kulsovel meg tapossad,na meg a konyoked lassad a szemed sarkabol,es persze a hardozasok utan elore ullni,es az elejet terhelni..es persze merni huzni egy ilyen 300 as allat szajat neha fullra..Szupereket mentem,csak sajna a kod a 2 fokos idovel a kamerat mosta.. http://youtu.be/vCNh1XJVuH8
Lassan oda jutunk,hogy csoves kezdo motoros felul a motorra es maris a motor mindent meg csinal helyette...az igaz,hogy a 300 asssal jo motorozni,de foleg annak a jo aki tud is es ki is meri csavarni a gazt..egy karbis vad 300 ason kell melozni rendesen,hogy meg is csinaljad amit akarsz...ez van
nekem ez a folytonos ontomjenezes illetve koponyegforgato viselkedes eredmenyezte azt h letiltottam ferit. nem vagyok ra kivancsi. de ez nem jelenti azt h mindenkinek igy kene eljarni.
Ezek nagyon szép dolgok, gratulálok. Bármennyire hihetetlen számodra, ezek mindannyiunkal előfordulnak, csak nem írjuk ki a dicsekvőre (facebook), vagy különböző fórumokra, mert nem kell állandóan bizonygatnunk egymásnak, vagy magunknak hogy mi is érünk valamit. A gond azzal van hogy míg egy ilyet kapsz addig tíz másik embert megbántassz, a kritikán aluli viselkedéseddel, hazugságaiddal. Itt idéznék egy ismerőstől, kivételesen nem tőled. "Valahol azért te is ember vagy, legbelül, nagyon mélyen"
A 2T be nem kell halo ,hanem direkt neki valo Vatta.Nem is kell nagyon lazara hagyni,hogy ne fujja ki,de azert nem is kell bele tapodni.Aunertol lehet venni,es egy zacsival ha bele raksz az pont faja.
A ne ilyenekkel tömjétek a kiput fiuk! Először be kel tekerni a perforált csövet rozsdamentes acélszövettel utána kerámiagyapottal kitömni! Amit bele tömtök anyagot súlyt mérjetek nagyon fontos mivel számít a hangnál és a nyomatéknál! Mert nem mindegy hogy keményen meg tömöd vagy csak lazán! Azért kell a rozsdamentes acél szövet mivel azt nem tudja kifújni és a hőt is jobban bírja!
Eddig is mindig ereztem ha ujra volt tomve a kipuff,de most valami mesesen erzodott,az erobeli kulombseg.Ha a rezod szet van verve,utve horpadva sem erzodik akkora ero kieses mindt egy ilyen muvelet utan,vagyis joforman nem is erzed a rezonal levo be uteseket,de ezt az ujra tomest 2T vataval eszmeletlenul.Mikor huzom a gazt pont anyit megy amekkorat huzom,olyan volt mintha S3 hengerfejjel lett volna,eros volt,de megis kezelheto,es nyelgaznal is szepen ment,es az az uj hang....pfffffff spricccccc :)))
70 óra közelébe a 300 kati muffját újra kelett tömni mert kívánta már rendesen vagyis csúnyán orditozott..ereje volt de mindt egy idegbeteg motornak,nyomaték csak elvétve mikor úgy volt neki tapadás akkor,máskor meg került el a segge.Hamar ment a matatás és el is mentem egy gyors körre vele...NE hagyjátok sok ideig a gyári szar vatát benne mert fost nem ér kb 30 ora után. A motor olyan lett,hogy el sem hittem,hogy mivaan???ugy mászott a lapisba olyan nyomatekja lett alól,hogy sokszor fingom sem volt milyen fokozatba megyek felfele,mikor huzom a -gázt azonnal lépik erőből. Ezt a filinget csak akkor ereztem utojara mikor uj volt.Az utobbi időben élvezhetetlen volt vele a motorozás. Most meg mindt egy 4T ugy ment minden hol,a power nyitas nem is érződött és a hangja az igazi ropogos szép 2T.
Eggyik legolcsobb es legjobb tuning egy használt 2T nél
http://youtu.be/ewEzN3alFn8
Na de itt van kis kodos menet..2X20 perc volt es 1 30 perces futam...5 voltunk,de kibaszottul jot lehet menni,nem pihensz sehol,kisebb teraszos beugrasokkal,a crosspalya es a supercross kanyarjaiba es korul helyezkedik le..,mondtam is Fazinak,hogy meg par sziklas resz es ronk es tokeletes is lessz..
Erdekesseg,hogy a vallaimat ereztem elfaradtnak,es a kanyarokba sokszor rovidebbet fordultam mindt a meglevo nyom..Fazi szerint az csak jo ha rovidebb nyomon fordulok..de eez a 2T nek koszonheto ert a kigyorsitasba nem tolja el az orat,de viszont a kanyarba sokszor konebben be lehet esni vele a nyomrol...de aZet kurva nehez egyszerre figyelni a fejedre,hogy ne essen be,a labadra,hogy elore tarcsd,a kulsovel meg tapossad,na meg a konyoked lassad a szemed sarkabol,es persze a hardozasok utan elore ullni,es az elejet terhelni..es persze merni huzni egy ilyen 300 as allat szajat neha fullra..Szupereket mentem,csak sajna a kod a 2 fokos idovel a kamerat mosta..
http://youtu.be/vCNh1XJVuH8
nekem ez a folytonos ontomjenezes illetve koponyegforgato viselkedes eredmenyezte azt h letiltottam ferit. nem vagyok ra kivancsi. de ez nem jelenti azt h mindenkinek igy kene eljarni.
akkor azt se tudtuk hogy van kerámiagyapot a világon
mi próbáltuk a sárga üveggyapotot is az is gyors kitöredezett, a barna kőzetgyapot tovább bírta
Eggyik legolcsobb es legjobb tuning egy használt 2T nél