10 óránként, felesleges hamarabb kilocsolni a jó minőségű olajat-szerintem. A négyütemű kényszerolajozása nagyon jó kenést ad mindenütt, nem a kopás miatt kell cserélni a dugót, és a hajtókart, hanem az üzemóra miatti anyagfáradás miatt. Amúgy szerintem ez is idő előtti, kb a gyári adat, minusz 10% biztonsági tartalék is elég lenne. Cserénél ugyanúgy néz ki a 5-10-15 óránként cserélt dugattyú, hajtókar. Csak a "gondosabb" gazda az olajjal kiönti a felújítókészlet árának egy részét is az órák alatt, a másik eg azt hiszi, ha a legdrágább olajba áztatja az alkatrészeket, akkor sokkal jobb lesz minden. Van úgy, hogy a legdrágább olajos, interferál a két motorozásonként cserélek olajossal.
Az enduróknál kisebb az égési végnyomás mint a krosszmotoroknál, meg a ktm 2013-14-től átállt a siklócsapágyra, ez nagy biztonságot ad, sok üzemóra után is, mert nincs kosár, meg görgő ami szétrepüljön. A gyár is dupla időtartamban határozta meg az üzemidőt. Ennek ellenére hallani 300 órás bontatlan exc-kröl is
"facebook az embereket profilozza de nem szándékosan hanem véletlen" szerintem szándékosan, a céljaik érdekében kell hogy monitorozzák, a nélkül nem működnének az algoritmusaik, ha nincsen feltérképezve a célközönség, de ugyanezt csinálja a google is, microsoft, stb.
Természetesen mindennek van előnye és hátránya nem vitatom, hogy vannak előnyei a facebooknak.
"minden megfog szűnni ami nem csatlakozik hozzá." ezzel nem értek egyet, ha van egy jobb webszolgáltatás valami célra, azt használják az emberek, nem fogja szerintem felszívni/bezárni az internetet a facebook, bár valószínű törekszenek rá, hogy minél több szükséges szolgáltatást adjanak.
A legnagyobb célcsoportot kiszolgálják, az a kevés dolog ami kell a népnek megvan rajta úgy ahogy.
Felétek ezek szerint rövidebb a szezon pár hónappal, bár a terep kicsit kompenzál... :)
Felénk már lehet csapatni, de itt nincs olyan szabad tág terep mint ott nálad
Szia!
Te hány óránként cserélsz olajat? Az RFS-be 15 óránként cseréltem és szűrőt egyszerre egyet, de ez teljesen más blokk ugye. Természetesen a szűrő csere itt alap. A könyvében 15 órát ír, én most cross pályára járok 10 óránként cserélném. Itt a környéken a japánokba, hobby szinten 10 óránként cserélik. Akik versenyeznek ők 5-10 óránként. Feleslegesen sem hajigálnám ki belőle az olajat. Vélemény?
Igazabol romma verte volna akkor mert latvanyosan eltavolodott. Nekem az elejen voltmmeg amikir az a betas megelozte. Urana azt a susnyasba kikerulte elibe ment. Mindegy is nem vitatok ennsemmit. Aki a vegen elsokepp erbbe az a nyertes. En azt gondoltam Roman ment elotte serkoval. Nem kovetem ki.mikor milyen motorra szerzodott meg az eredmeny listakat sem. Gondolom egy ilyen gumiproblemaval kimenni a depoba egyenerteku egy eldobott versennyel. Vagy hanyadik lett vegul??
Köszi, ez tényleg jó volt!
Kicsit hatásvadász, de tetszett.
Egy dolog viszont feltűnt az előző kommentedben,
"és ne felejtsd el én töb mint 26 éve űzöm a Banki információ technológia védelmet és tudom mi a negatív része is..." - 1991-ben milyen banki IT volt Magyarországon, amit űztél?
Jó lenne, ha most az egyszer tényleg válaszolnál.
Köszi
Az enduróknál kisebb az égési végnyomás mint a krosszmotoroknál, meg a ktm 2013-14-től átállt a siklócsapágyra, ez nagy biztonságot ad, sok üzemóra után is, mert nincs kosár, meg görgő ami szétrepüljön. A gyár is dupla időtartamban határozta meg az üzemidőt. Ennek ellenére hallani 300 órás bontatlan exc-kröl is
Szerintem.