Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ne bammeg Az év fotója
Viszont mellette a babetta.... pont az a gyilkos fajta... nekem is ilyen van
Jóóóóó eeez... nem lehet kerózás során hanyatt húzni
Má csak ezé is kedvejjük a dízelt

Egyébként szewa
ez volt duplacsöves egy kereskedésben fotóztam perceken át tartó röhögés után közvetlen
itt volt kosz is ..de mostanában ezek a modern benzinek fél év állás után olyan büdösek elkezd oxidálódni a karbi réz dolgaival és zöld taknyos leüllepedés és lötty képződik..maró ilyen nagyon büdös higítószagú lesz és nem megy a motor...úgyhogy ne álljon sokáig a moccc....a tankba magában nem romlik ennyire el de ott se marad örökre jó....aztán ha sokáig áll kiszárad az úszóház és olyan mintha lakkozva lenne zölddel ...
az extrém én akármmyliek motoromnak akrbiját szedtem szét akármikor 1darab kosz nem votl benne mindig úgy tankolok h egy nagyon sűrű szűrőn töltöm bele a nyálat ezek szeritn sokat ér
Az is duplacsöves vót?
Tennap előtt ugyanilyen volt egy robogóé is Lehet,járvány?
tegnap este ugyanilyet szereltem...elhanyagolták a karbiját....
Ti építetek,Én meg rombolok Szétbontottam(végre van időm)mint a szart,most má szétlegózom utolsó csavarig Kidörrentőket is kijégettem,vót bennük cumó Vagy ez nem is kéthengeres? Akkó minek van rajta 2 cső?
nem, a sógorától
szecsu
dágról
ott veszed csolnokon ?
gondolkoztam már rajta még régebben h főtengelyt ki kéne könnyíteni meg lendkereket meg tuning elektronikát csináltatni hozá de lebeszéltek róla aminek azóta nagyonis örülök ez a motor endurozni isten nem mentme még más 300as 2t vel de az tuti h ez nagyonjó nagyon nyomatékos igénytelen (jóértelemben) rengeteget kiíbr egyszóval sztem jó motor de most másra vágyom attól ugyanúgy gg párti leszek ha legközelebb veszek endurot az gg lesz! amúgy most egy honda cr 250 est veszek
Ja, akkor oké...én ehhez nem értek...
de az nem ez a blokk ...amit crossba Istenítenének..
láttad szatyinát pedig azt leszögezhetjük, hogy tud motorozni...nem is kicsit..... célba nem ért a gasgas-sal ec-n se nemhogy crossversenyen...aztán visszakuporodott az öreg suzukijára és máris dobogón álldogált mint gasgasos kalandja előtt...

ezzel nem akarom fikázni a gg-t mert remek moci de szigorúan endurózni kell vele...

átalakítani meg sok pénzért se lehet... sőt kár is lenne
azzal nincs is baj de a váltója enduros meg ez a motor alul-középen naghyon megy de fönt elfogy ez így ahogy kivan találva kurvajó arra amire kitalálták endurozni de crossa nem az igazi egy crossal sokkal egyszerűbb és jobb crossozni mitn enduroval nem is mondok 1rosz szüt se agg re mert imádom sanálom is eladni ha megtehetném megtartanám enduroni mert attól mg uygan úgy fogok endurozni de többet akarok crossozni
És az baj? Nem pont ezért istenítik a korsszozók a 4T-t hogy alulról is jól húz?
azzal nemvok sokkal előréb attól a motor karakterisztikája enduro marad
Nem lenne egyszerűbb (és olcsóbb) venni/építeni bele egy krossz futóművet
nézd bukni rengeteget bukok rajta de melyiken nem? amennyit költöttem a motor karbantartására meg alkatrészcserékre elment kb 650-700 000ft ez optimista becslés lehet ennél oclsóbb motort venni de szeritnem sokan ígyis sokalni fogják ezt az árat vizsont ez garantáltan jó amiket írtam az nem kitaláció valóban ezek meg lettek csinálva-cserélve azért adom el mert szeretnék ismét crosozni és ez a motor nem crosspáylára lett kitalálva (mielőtt valaki kérdezné hogyha télleg ennyire rendbe van miért adom el) hát ezért
Akkor annyiért az is kótyavetye...