az is szivo dizel, ugyan az a motor mint az enyémben csak van rajta egy turbo, kicsit jobban megy ennyi.
amugy ezekbe a vitokba még dupla soros vezérműlánc van , nem ám szaros ékszij jo sok görgővel, had fizessen a paraszt, és akkor még nem beszéltem arrol hogy a 80 lovat egy 2300 cm3-is motorbol hozzák ki amiben benn van 9,5 liter olaj, kimegy a világbol.
nekem is vito van, 108 D, mondjuk hagyományos szivo dizel, se turbo, se Common-Rail közös nyomocsöves faszság, nem egy versenyauto de kimegy a világbol, van ismerősőm akinek 500 ezer van benne ugy hogy a motor még nem volt megbontva.
kasznijuk szokott kicsit rohadni, de nem tulzottan. három motor simán belefér, jol szolgál igazi igáslo.
üdw All!
Valaki esetleg megtudná mondani h, a fékbetétet "körülvevő" vékony fém burkolatot vissza kell - e tenni az új betétekre? Tehát ez gyárilag van ugye rajta de nem 100% ossan illeszkedik az egyik db fékbetétre, amiket most cseréltem. köszi ( :
amugy ezekbe a vitokba még dupla soros vezérműlánc van , nem ám szaros ékszij jo sok görgővel, had fizessen a paraszt, és akkor még nem beszéltem arrol hogy a 80 lovat egy 2300 cm3-is motorbol hozzák ki amiben benn van 9,5 liter olaj, kimegy a világbol.
kasznijuk szokott kicsit rohadni, de nem tulzottan. három motor simán belefér, jol szolgál igazi igáslo.
azokon a kis fűleken könnyedén tudsz hajtani egy fogoval amik oda fogják a lemezt a betéthez.
Valaki esetleg megtudná mondani h, a fékbetétet "körülvevő" vékony fém burkolatot vissza kell - e tenni az új betétekre? Tehát ez gyárilag van ugye rajta de nem 100% ossan illeszkedik az egyik db fékbetétre, amiket most cseréltem. köszi ( :