az új kasztnis 250 sxf-re gondolok, szerintem az jo lenne.
amugymeg szeretem a 300-as 2t-t igazi igénytelen igáslo, ha kell mászik, ha kell robbanik, jo ez mindenre, kicsit dolgosabb vele motorozni mint 4t-vel, viszont cserében az extrémkedősben jo könnyű.
250-es az nem elég erős,én is el boltoltam gyorsba!
annak a 450 es nek akkor az sx blokkja van?...az sem igazán való endúróra
azom is volt de nem bírtam szuflával azt a nyers nyomatékos blokkot,az igazi az exc..az való szenvedni a fás köves erdőben meg az önindító az egy jó dolog!
most ebéd után kimentem vele motorozni a szemerkélő esőbe, a homokbányába, és a harmadik körben a nyálkás szaron dobtam egy akkorát mint már régen...
durva egy verda ez az XC , ugy megy mint egy kibaszott mozdony,a falakat csipőböl csinálja, majdnem magátol megy fel, akkora motorfék van mint atom, 4 sebességes, de szinte tök mindegy mikor miben van tol mint az elmebaj, egyedűl a szűk csiki-csukiban zavart a kevés sebesség.
ami nem tetszik benne az az hogy ugy kell berugni, az meg nem egyszerű mutatvány tele van kompottal...
ez nagyon jól hangzik
én el nem adnám,talán jobban szeretnéd mint a GG-t!
áruld őket és amelyik megmarad az lesz a nyerő,és talán el is jöhetsz vele hozzánk és lesz haver felvétel ha sárga a motorod
tegnap szűletett egy új motorom, egy 2004-es KTM 450 XC amcsi model, frissen felujitva az egész blokk új henger, dugo , hajtokar, új szelepek ,vezérmű tengely, szimeringek csapágyak stb mind cserélve, KZ Racetech által átszelepelt tuningos futomű,
a motort beszámoltam 5 kiloban egy munkagépbe, anyiért elvihető, ha valakinek kell, amugy joval többért árulják őket a neten.
és elötte bele nézűnk milyen a rugcsi benne...
amugymeg szeretem a 300-as 2t-t igazi igénytelen igáslo, ha kell mászik, ha kell robbanik, jo ez mindenre, kicsit dolgosabb vele motorozni mint 4t-vel, viszont cserében az extrémkedősben jo könnyű.
jo kis holmi belefaragnám a gizgazba ha az also befogo nem 60-as lenne hanem 57-es, ..
annak a 450 es nek akkor az sx blokkja van?...az sem igazán való endúróra
azom is volt de nem bírtam szuflával azt a nyers nyomatékos blokkot,az igazi az exc..az való szenvedni a fás köves erdőben meg az önindító az egy jó dolog!
azt egy szűk gyors EC pályán rendesen végig lehet kűldeni...
lehet kéne egy olyan....
viszont az igazán extrémkedős farönkös járatlan helyeken meg nincs jobb mint egy 300-as...
durva egy verda ez az XC , ugy megy mint egy kibaszott mozdony,a falakat csipőböl csinálja, majdnem magátol megy fel, akkora motorfék van mint atom, 4 sebességes, de szinte tök mindegy mikor miben van tol mint az elmebaj, egyedűl a szűk csiki-csukiban zavart a kevés sebesség.
ami nem tetszik benne az az hogy ugy kell berugni, az meg nem egyszerű mutatvány tele van kompottal...
vagy lehet csak én vagyok csira a berugáshoz,
ja meg vittem edényt szűrőmosónak,jó zárható...
én el nem adnám,talán jobban szeretnéd mint a GG-t!
áruld őket és amelyik megmarad az lesz a nyerő,és talán el is jöhetsz vele hozzánk és lesz haver felvétel ha sárga a motorod
a motort beszámoltam 5 kiloban egy munkagépbe, anyiért elvihető, ha valakinek kell, amugy joval többért árulják őket a neten.
tel. : 20- 387-7107