Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neeee,me így kéne Hejjjjj elállítjátok a tetejét,sose lesz ugyanolyan mint volt Tényleg.Először teszt, aztán lesés
majd kiprobáljuk...

és elötte bele nézűnk milyen a rugcsi benne...
Be kéne tenni,övébe a tiédet,mit mond róla,melyik a jobb.Azért tudna különbséget tenni
az a fajta.
az új kasztnis 250 sxf-re gondolok, szerintem az jo lenne.

amugymeg szeretem a 300-as 2t-t igazi igénytelen igáslo, ha kell mászik, ha kell robbanik, jo ez mindenre, kicsit dolgosabb vele motorozni mint 4t-vel, viszont cserében az extrémkedősben jo könnyű.
Ja,mint a Levié,az alapból is jobb mint a tiéd,jó van most már képben vagyok
nem betegíti,csak megutáltatja a 400as lc4 blokkot
Nem ez érdekelt Melyik a jobb?Engem ez érdekel,és mijééé?
ez 48-as WP , szerintem benne vannak a Racetech-es progis rugok, 95 kilora van megcsinálva nekem tetszett...

jo kis holmi belefaragnám a gizgazba ha az also befogo nem 60-as lenne hanem 57-es, ..
maradj otthon megyek érted,,,szarjad le munkát...meg betegít
250-es az nem elég erős,én is el boltoltam gyorsba!
annak a 450 es nek akkor az sx blokkja van?...az sem igazán való endúróra
azom is volt de nem bírtam szuflával azt a nyers nyomatékos blokkot,az igazi az exc..az való szenvedni a fás köves erdőben meg az önindító az egy jó dolog!
Mé má szar neki?
tényleg csika te is vissza bírod neki csinálni faszára
Szasz!Na mesélj a kötömö futóműről,de csak az igazat Mennyivel jobb a racetech mint enyím?
küldj alvázszámot....elég a hat szám a végéről....persze ha nem titkos
amugy egészen visszaszerelmesedtem most a jo kis 4t brutál nyomatékba, egészen elmerengtem egy 250 sx-f-en...

azt egy szűk gyors EC pályán rendesen végig lehet kűldeni...

lehet kéne egy olyan....

viszont az igazán extrémkedős farönkös járatlan helyeken meg nincs jobb mint egy 300-as...
most ebéd után kimentem vele motorozni a szemerkélő esőbe, a homokbányába, és a harmadik körben a nyálkás szaron dobtam egy akkorát mint már régen...

durva egy verda ez az XC , ugy megy mint egy kibaszott mozdony,a falakat csipőböl csinálja, majdnem magátol megy fel, akkora motorfék van mint atom, 4 sebességes, de szinte tök mindegy mikor miben van tol mint az elmebaj, egyedűl a szűk csiki-csukiban zavart a kevés sebesség.

ami nem tetszik benne az az hogy ugy kell berugni, az meg nem egyszerű mutatvány tele van kompottal...

vagy lehet csak én vagyok csira a berugáshoz,
na,jelentesz? hazaértem!
oké....
megyek a fiamért és mehetünk,hozd a Zolikát...5 körül a Horinál!
ja meg vittem edényt szűrőmosónak,jó zárható...
déneslángos?
ez nagyon jól hangzik
én el nem adnám,talán jobban szeretnéd mint a GG-t!
áruld őket és amelyik megmarad az lesz a nyerő,és talán el is jöhetsz vele hozzánk és lesz haver felvétel ha sárga a motorod
tegnap szűletett egy új motorom, egy 2004-es KTM 450 XC amcsi model, frissen felujitva az egész blokk új henger, dugo , hajtokar, új szelepek ,vezérmű tengely, szimeringek csapágyak stb mind cserélve, KZ Racetech által átszelepelt tuningos futomű,

a motort beszámoltam 5 kiloban egy munkagépbe, anyiért elvihető, ha valakinek kell, amugy joval többért árulják őket a neten.

tel. : 20- 387-7107
döme holnap megmondom de olyan 50 környéke a cucc...