nem fogod te azt érezni,eddig sem volt sokat nyitva neked a power
most nagyobb fordulaton kell majd használni a motort hogy ugyan úgy menyen !
de fönt vadabb lessz!
No, ájembekk...voltam zEsztergomban, láttam Gyurika romját, zoozee megmekkelte a kipufogómat, aztán hazafelé meglátogattam Dömé-éket is, végre mehettem triálmotorral, már látom hogy olyan is kelleni fog szóval királyság volt a mai nap
szia drága , köszönjük szépen azt már tudom , nem a motoros volt a hibás , a furgon ki jött elé , ő fő útvonalon , ment , fékezett , megcsúszott, és így került a furgon alá áááááááá
Lehetne,csak ott kéne laknom,és naponta lemezelni Más kell sziklára,más homokra,más keményre,más nedvesre,puhára,rumplisra.Ez csak egy alap tőlem.Lehet módosítgatni,de az sok .Kompromisszumot kell kötni,hogy mire használja valaki többet,azt kell belőni.Ez most ilyen Progi rugókkal jobb lesz.
A másik. Igazából telót belőni látni kéne,hogy megy az ember,mit csinál a teló és adott,hangsúlyozom adott pályára, lehet iszonyú jót csinálni.Viszont megint jön az,hogy körönként változik a pálya,a talaj minősége,ráadásul melegszik a telókban az olaj,más lesz a viszkozitása,(ezért van a szorzótábla-itt nem mindegy mit bírnak a lemezek,a dugattyúk,hogy mennyire kopottak a dugattyúkon az o-gyűrűk,vagy a teflon, a belsőcső kopása,az olaj piszkossága stb)ugyan milyen legyen,hogy a lehető legtovább jól működjön.Ekkor még jön az olaj,azzal is lehet játszani,a furatokkal,rugókkal,ajajjjj Hosszú agyalásos meló egy jó teló megcsinálása egy emberre.Évekig lehetne firkálni róla.
Majd,ha gyártó leszek a következő életemben csinálok nem is tudom milyet,mert egyik nap ez jó másik nap amaz.
ami még nagyon tetszett a tura beszámoloban hogy a srácok milyen ötletesen improvizáltak, és feltalálták magukat minden szituban, legyen az légszűrő vizbefolyás, vagy pillepalackos oriás kézvédő...
sőt ha jobban bele gondolok inkább egy drz 400, berugosat vennék ,egyszerű, könnyű, ut szélén javithato,szinte elnyűhetetlen, és azzal már lehetne igazán kalandosat nyomni alig járt főldutakon, nem egy oriás bálna, de azért a csomagokat is elbirná
sőt az igazi az lenne ha a csapatban mindenkinek az lenne, könnyű lenne a javitás, mindenki hozna egy pár tarcsi alkatrészt, és akkor a hiba javitás is elég megoldott lenne.
ez a russia dolog engem is vonz, de én ugy csinálnám meg hogy vennék rá egy occso jo karban lévő nagy ténérét, vagy egy transalpot,amit nem sajnálsz, és ha tényleg ugy beszarik mint a srácnak elmegy gyujtás, vagy cdi, bármi olyan ami nem javithato, akkor ott helyben eladnám egy helyi erőnek, aztán felűlnék valamelyik társam mőgé azt mehet a mandula tovább.
és amit még változtatnák, oké hogy ők észtek ,és nekik igy jött ki a nagy kör, de én szigoruan délnek mennék, jo időbe meleg legyen,
amugy szivem csűcske kina, india , na oda szivesen elbattyognák ebben az életben egy nagy körre motorral russián keresztűl, de nem egy tiz napos turában hanem egy 5-6 honaposban.
a kis mozgások egy kicsit kemények, probáltam a felsőn viszább tekerni 3-4 kattanást, lehet hogy csak egy progis rugo csere tenné jobbá.
tegnap elmentem bakonyba nagyot kerűlni, 3,5 ora 2 meg állásal sziklásban, és elég jol éreztem a karomon hogy az első 10-15 centi lehetne lágyabb, aztán lehet csak én vagyok puhány...
most nagyobb fordulaton kell majd használni a motort hogy ugyan úgy menyen !
de fönt vadabb lessz!