ez az xc tényleg cross country ...de ez sima 450sx-ből (nem is volt belőle más ccm abban az évben) van varázsolva az exc-hez semmi köze...pl. önindító sincs..volt amerikai kiadás is de nem abban az évben nagy tankja volt és 6 gangos..de a váltója 1-2- ben cross volt a többi 3.4.5.6. pedig exc....olyan különbségekkel amit mondjuk mi tudunk akik, szerelik ezeket mert észrevesszük az apró különbségeket.....pl. sztender van olyan ország ahol fel kell csukódnia van ahol nem...sőt van ahol tilos... van ahol duplabevonatos a tank..más a világításkapcsoló..nincs folytás..nincs eu szabály az emisszióra..mindenhol más az elvárás mi kell rájuk...(ezért nem is lehet vizsgáztatni őket...az új 450- 530 xc-w ket se lehet papírozni pl.....(csak ha megfeleltetik őket az európai szabályoknak) de akkor már exc is..mert a telókon semmi kül....
szóval eccere mondtam el hogy mitől melyik országba kell meg hogy mi ez
hallo emberek.
szűletett egy új elado verdám , a motor 2004-es XC 450 ,amcsi model, exc futomű, 18-as kerék, 4-es válto, frissen felujitva az egész blokk, ÚJ henger, Dugo ,hajtokar , váltoban cseréltek fogaskereket, Új vezérműtengely, és a szelepek is cserélve új cromosra. KZ Racetech által átszelepelt futomű 95 kilora, és a blokkot is ő csinálta.
A motort 5 kiloban számoltam be egy munkagépbe, annyiért elviheti bárki, amugy joval többért vesztegetik öket a neten.
tel.: 20 387-7107
Biztos statikai méretezési számításokkal jött ki...
mondjuk ezt itt az esztergomi kórházban is tudják...
csanaki apád kivétel...
Nyakat...
Itten szakad... enélkül jó lett volna holnap... így asszem csónakmotort kell szerejjek a vasra
ez az xc tényleg cross country ...de ez sima 450sx-ből (nem is volt belőle más ccm abban az évben) van varázsolva az exc-hez semmi köze...pl. önindító sincs..volt amerikai kiadás is de nem abban az évben nagy tankja volt és 6 gangos..de a váltója 1-2- ben cross volt a többi 3.4.5.6. pedig exc....olyan különbségekkel amit mondjuk mi tudunk akik, szerelik ezeket mert észrevesszük az apró különbségeket.....pl. sztender van olyan ország ahol fel kell csukódnia van ahol nem...sőt van ahol tilos... van ahol duplabevonatos a tank..más a világításkapcsoló..nincs folytás..nincs eu szabály az emisszióra..mindenhol más az elvárás mi kell rájuk...(ezért nem is lehet vizsgáztatni őket...az új 450- 530 xc-w ket se lehet papírozni pl.....(csak ha megfeleltetik őket az európai szabályoknak) de akkor már exc is..mert a telókon semmi kül....
szóval eccere mondtam el hogy mitől melyik országba kell meg hogy mi ez
hogy amerikás, meg 18-as kerék van benne, esetleg a 4-es válto..?
mitöl limited a limited...
szűletett egy új elado verdám , a motor 2004-es XC 450 ,amcsi model, exc futomű, 18-as kerék, 4-es válto, frissen felujitva az egész blokk, ÚJ henger, Dugo ,hajtokar , váltoban cseréltek fogaskereket, Új vezérműtengely, és a szelepek is cserélve új cromosra. KZ Racetech által átszelepelt futomű 95 kilora, és a blokkot is ő csinálta.
A motort 5 kiloban számoltam be egy munkagépbe, annyiért elviheti bárki, amugy joval többért vesztegetik öket a neten.
tel.: 20 387-7107