Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig bele éltem magam péntek délután itthon reggel mehetek ttbányára. Ehelyett mehettem németbe.
és mikor fogsz motorokkal seftelni ?
Az a helyzet hogy jőtűnk haza németből pénteken és még nem végeztűnk de már szóltak hogy szombat hajnalban lehet vissza fordulni. Valamikor reggel fél nyócc magaságában húztam el tatabánya mellett az ótó pályán osztrákia irányába.
nebasz a Hunfalvyba jársz? gecc volt bnőm is oda jár
Egyébként mizzu?
Kár hogy kihagytad a GG napot...
az a pók a cég tulajdona!
Majd jól rá HTK-zom....
Lehet elvitte valamelyik űgyfél.
a pók eltünt...rettregek...vajon hol lehet?
Meglepődnél azon, hogy mekkora a triálos tábor a világ többi részén! Én is meglepődtem!

Volt idehaza a RedBaron-nál egy vezető beosztású muksi a Ken Yonezava akivel több mint 1 évig triáloztam idehaza és Ő mesélte, hogy amikor Ő otthon nyomta a 90-es évek közepe-vége felé akkoriban Japánban több mint 5000 leigazolt triálversenyző volt 6 különböző bajnokságban!

Idén kint voltam nyaralni a Garda tónál és amint sétálgattunk estefelé egy kis faluban akkor láttam meg egy motoros boltot ami triál szakirányú volt, az összes márka ott volt egy helyen.....egy triálkánaán....egy kis faluban!

A triálmotorozás a világ legnagyobb részén az egyik legelterjettebb motorozási forma, csak kis hazánkban szűkül be az emberek gondolkodása annyira, hogy nem ismerik csak a "húzzuk neki a gázt" fogalmat........bizony külföldön már ezt átlépték és ott örömből motoroznak!

Ezt látják a Japán gyártók is de mégsem tudnak sokat tenni!

Ez viszont tök érdekes!
A "Honda" (Montesa-Honda) gyári versenypilótája Dougie Lampkin aki 7-szeres triálvilágbajnok! Ezt nem osztom! Sőt a 70-es és 80-as években a Suzuki, Honda és a Yamaha is aktívan részt vett mint gyár a triálvilágbajnokságokon de egyszerűen nem tudták felvenni a versenyt a "kis" gyárakkal mint a Bultaco (ma Sherco) a Montesa vagy a GasGas!
Mindig is próbálkoztak a Japánok a triál világában és próbálkoznak a mai napig is, pl. a Yamaha még 2 évvel ezelőtt is piacra dobott egy saját tiálversenyvast de mégsem ér egy kalap.......se! A honda csak úgy tud a toppon lenni a triálsportban, hogy társult a hatalmas múlttal és tapasztalattal rendelkező Montesa gyárral!
Az szerintem, hogy a Japánok valamaben ne legyenek az elsők a világon pedig nem fedi a valóságot......megszállott emberekről van szó akik ha valamit elkezdenek akkor addig csinálják amíg nem lesznek a csúcson!
Az enduro és triálsportba is be akarnak törni, de valamiért nem igazán jön össze nekik! Egyenlőre!
még nem...de a pók azóta is ott van....sárga színű és kb akkora mint egy 20 FT-os...
Mégeccer köszi a motort Jani
Egy zöld hebo szetet meg tuti hogy veszünk majd,sztem kövi hónapban...elbaszott jól néz ki ! ! ! ! ! !
Űgyfél is volt a széken?
igazából öt be kéne tekerni abba légbuborékos nylonba....
Mikor elesne, csak a buborékok csattogását lehetne hallani...
...na most átpöcköltem az ügyfél székére...
Bassz, egy bazi nagy pók mászik az asztalomon....
Az csak pénz kidobás lenne neki hetente újjat venni.
Gyurika, mikor veszel má" egy tisztességes gatyát?
http://whistler.uw.hu/meri/las...
Az internet utolsó oldala. . .
Az is igaz!
Ja előtte meg végignyerte az agyát a japánokkal lásd Honda...
Fantic...hmm,nekem volt még anno egy Fantic 50 Oasis typ. endurom,pöpec kis masina volt
Háááj,

de-de dolgozunk! nem állhat le a "gépezet":DD

apropó,pénz...fizetéskor mindíg bérelek(kell) egy Ducato MAXIT hogy haza tudjam vinni a fizum

Amúgy jössz a Zalai bánzájra?