Az a helyzet hogy jőtűnk haza németből pénteken és még nem végeztűnk de már szóltak hogy szombat hajnalban lehet vissza fordulni. Valamikor reggel fél nyócc magaságában húztam el tatabánya mellett az ótó pályán osztrákia irányába.
Meglepődnél azon, hogy mekkora a triálos tábor a világ többi részén! Én is meglepődtem!
Volt idehaza a RedBaron-nál egy vezető beosztású muksi a Ken Yonezava akivel több mint 1 évig triáloztam idehaza és Ő mesélte, hogy amikor Ő otthon nyomta a 90-es évek közepe-vége felé akkoriban Japánban több mint 5000 leigazolt triálversenyző volt 6 különböző bajnokságban!
Idén kint voltam nyaralni a Garda tónál és amint sétálgattunk estefelé egy kis faluban akkor láttam meg egy motoros boltot ami triál szakirányú volt, az összes márka ott volt egy helyen.....egy triálkánaán....egy kis faluban!
A triálmotorozás a világ legnagyobb részén az egyik legelterjettebb motorozási forma, csak kis hazánkban szűkül be az emberek gondolkodása annyira, hogy nem ismerik csak a "húzzuk neki a gázt" fogalmat........bizony külföldön már ezt átlépték és ott örömből motoroznak!
Ezt látják a Japán gyártók is de mégsem tudnak sokat tenni!
A "Honda" (Montesa-Honda) gyári versenypilótája Dougie Lampkin aki 7-szeres triálvilágbajnok! Ezt nem osztom! Sőt a 70-es és 80-as években a Suzuki, Honda és a Yamaha is aktívan részt vett mint gyár a triálvilágbajnokságokon de egyszerűen nem tudták felvenni a versenyt a "kis" gyárakkal mint a Bultaco (ma Sherco) a Montesa vagy a GasGas!
Mindig is próbálkoztak a Japánok a triál világában és próbálkoznak a mai napig is, pl. a Yamaha még 2 évvel ezelőtt is piacra dobott egy saját tiálversenyvast de mégsem ér egy kalap.......se! A honda csak úgy tud a toppon lenni a triálsportban, hogy társult a hatalmas múlttal és tapasztalattal rendelkező Montesa gyárral!
Az szerintem, hogy a Japánok valamaben ne legyenek az elsők a világon pedig nem fedi a valóságot......megszállott emberekről van szó akik ha valamit elkezdenek akkor addig csinálják amíg nem lesznek a csúcson!
Az enduro és triálsportba is be akarnak törni, de valamiért nem igazán jön össze nekik! Egyenlőre!
Kár hogy kihagytad a GG napot...
Majd jól rá HTK-zom....
Volt idehaza a RedBaron-nál egy vezető beosztású muksi a Ken Yonezava akivel több mint 1 évig triáloztam idehaza és Ő mesélte, hogy amikor Ő otthon nyomta a 90-es évek közepe-vége felé akkoriban Japánban több mint 5000 leigazolt triálversenyző volt 6 különböző bajnokságban!
Idén kint voltam nyaralni a Garda tónál és amint sétálgattunk estefelé egy kis faluban akkor láttam meg egy motoros boltot ami triál szakirányú volt, az összes márka ott volt egy helyen.....egy triálkánaán....egy kis faluban!
A triálmotorozás a világ legnagyobb részén az egyik legelterjettebb motorozási forma, csak kis hazánkban szűkül be az emberek gondolkodása annyira, hogy nem ismerik csak a "húzzuk neki a gázt" fogalmat........bizony külföldön már ezt átlépték és ott örömből motoroznak!
Ezt látják a Japán gyártók is de mégsem tudnak sokat tenni!
Ez viszont tök érdekes!
Mindig is próbálkoztak a Japánok a triál világában és próbálkoznak a mai napig is, pl. a Yamaha még 2 évvel ezelőtt is piacra dobott egy saját tiálversenyvast de mégsem ér egy kalap.......se! A honda csak úgy tud a toppon lenni a triálsportban, hogy társult a hatalmas múlttal és tapasztalattal rendelkező Montesa gyárral!
Az szerintem, hogy a Japánok valamaben ne legyenek az elsők a világon pedig nem fedi a valóságot......megszállott emberekről van szó akik ha valamit elkezdenek akkor addig csinálják amíg nem lesznek a csúcson!
Az enduro és triálsportba is be akarnak törni, de valamiért nem igazán jön össze nekik! Egyenlőre!
Egy zöld hebo szetet meg tuti hogy veszünk majd,sztem kövi hónapban...elbaszott jól néz ki ! ! ! ! ! !
Mikor elesne, csak a buborékok csattogását lehetne hallani...
Az internet utolsó oldala. . .
de-de dolgozunk! nem állhat le a "gépezet":DD
apropó,pénz...fizetéskor mindíg bérelek(kell) egy Ducato MAXIT hogy haza tudjam vinni a fizum
Amúgy jössz a Zalai bánzájra?