"véletlenül van egy az üzletben, bontott. . .
Amikor széttéptem az enyémen, akkor szereztem, de nekem újabb verzió kell. . .
2007 JÚLIUSI A MOTOROM! ! !
Csak dicsekedtem. .
Akkor menj be egy elektronikai boltba, és kérjél egy reed(ríd) relét,
kösd rá, próbáld közel tenni. Ez úgy működik, hogy a két kis fémlapot a mágnes összerántja amikor melléér. Max néhány száz forint. De ha induktív, akkor megoldom, van vidéken érzékelőm. Meg amúgy is... villamosmérnök vagyok
ezt az oldalt már én is megtaláltam.... a jeladóm egy mágnes. az érzékelőm egy valami. van a menetes rész,annak a végén van 1 érzékelő,az elején meg belement a 2 kábel...a kábel másik végén 2 saru van, ami a km órához csatlakozik...
Ha csak zárni kell a két vezetéket a mágneses tér jelenlétekor, akkor egy érzékeny Reed-relé kell oda és kész.
Ha egy tekercs van a végén, amiben a mágnese tér feszültséget indukál, akkor az kalibrálva van és nem mindegy, hogy milyen érték lesz.
Vagyis, gyári kell!
Megegyezünk. . .
Amikor széttéptem az enyémen, akkor szereztem, de nekem újabb verzió kell. . .
2007 JÚLIUSI A MOTOROM! ! !
Csak dicsekedtem. .
Hányas csavar az érzékelő?
Ha viszont mágnese van, akkor Reed-nek van nagyobb esélye.
kösd rá, próbáld közel tenni. Ez úgy működik, hogy a két kis fémlapot a mágnes összerántja amikor melléér. Max néhány száz forint. De ha induktív, akkor megoldom, van vidéken érzékelőm. Meg amúgy is... villamosmérnök vagyok
balluff
Ha egy tekercs van a végén, amiben a mágnese tér feszültséget indukál, akkor az kalibrálva van és nem mindegy, hogy milyen érték lesz.
Vagyis, gyári kell!
Mert nekem ez egy egyszerű induktív érzékelőnek tűnik...