nekem meg a tegnapi gg, jambori tetszett, kimondottan egy jo családias hangulatu buli volt, majd megyűnk hozzád gábor tekerni egy hardosat, elötte csörgök.
Már tegnap is baszott nehezen indult ma is aztán mentem fel a dombon azt egyszer csak beböffent azt leállt azt nem indult hát sztem gertya lesz mert akkor szoktak ilyeneket csinálni
amúgy köszi a gg jamboree-n a tesztet ...főleg hogy rákucoroghattam egy valódi beindított triál vasra....amúgy azt kell mondanom tetszett.... de annyira rövid ideig ismeredtünk sajnos , hogy nem vonhatok le messzemenő következtetéseket róla ....de meg tudnék barátkozni egy ilyennel !
kikell menni Dunakeszi azt megbeszélni velük hogysmint volt ez....
nemtudom róluk ezt elképzelni amit az elöbb irtál...
lehet akkor elöször pistihez kellett volna vinni a gépet?
szerintem gyertya baja van................bevontattam egy szar ktm-mel a depóba .....de már csak elcsomagoltuk , nem csináltuk meg suzukit ! rendeltünk pizzát és motoruztunk még fél hétig
de ha egyszer megmértem a kompressziót 7.5 volt. elvittem ádámhoz h fullad a gép,állítsa be...kitalálta h dugó csere,kifizettem 51ezer ftot.Munaklapot nem kaptam. Na már most,motor utána ugyanúgy fulladt... Pisti jött megvenni,mértünk kompressziót... 7.2 bar... Ádámmal beszélt Pisit,ádám mondta h vertex dugó lett beletéve. Pisti képes volt rájönni hogy azért fulladt mert szar a trafó,ádám erre sem volt képes!és nem vertex dugó van a gépben hanem asso werke. nekem kezd fura lenni hogy miért is nem kaptam munkalapot,ennyi!
valakinek az számít hogy hiányzik 6csavar másnál az hogy 500km után szétesik az egész a gecibe...Gyuri nehuzzálfel bazz
Teis tudod hogy a 2T nél a blokk a lelke a dolgoknak amire odakell figyelni és megfelelő körülményeket (olaj) kell biztositani!
Ma mentem 200 Km-t!
(autóval, városban)
nemtudom róluk ezt elképzelni amit az elöbb irtál...
lehet akkor elöször pistihez kellett volna vinni a gépet?
Teis tudod hogy a 2T nél a blokk a lelke a dolgoknak amire odakell figyelni és megfelelő körülményeket (olaj) kell biztositani!