a sok kókányról annyit hogy az Aszalósék nemtomháyntízéve motorral és főleg 2T motorokkal foglalkoznak! ez vonatkozott a te hozzászólásodra a további rész meg a Gyurinak meg az új RX tulajnak!
Nemtudom milyen olajjal használtad,elsőre arra tippeltem volna, de aGyuri mondta hogy az olajpumpa beszart és amiatt akadt...
A másik hogy valószinű beraknak egy használt dugót ezt se értem... meg nemis akarom megérteni....én már régebb óta ismerem az Ádámékat éskókány melót soha nemvégeztek...mindig bevolt kötve minden, minden helyénvolt egyszóval klappolt minden!
az asso meg a vertex dugó között kb annyi a különbség hogy az egyik teflonoos bevonatu a másik meg nem és kb 800ft diferencia....és nemezen kell kiakadni hogy asso vagy vertex....
kopott szar dugót hogy nemtettek bele az meg zihher...
vannak még komoly szakemberek a motorszerelés iparban... Daróczy, Najzer...kilehet őket is próbálni ha nemhisztek nekem!
amúgy a munkalappal elkell menni és megkell kérdezni...vagy ha nincsmeg akkor őket kell megkérdezni hogy mivolt a munkalapon...de nemkell ezen kiakadni hogy asso vagy vertex
igen,van egy mágnes(jeladó) meg van ez (érzékelő) és a menetes rész kettétört(műanyag ) és kiszakadtak a kábelek...szóval ilyet kellene nekem reális áron szerválrni,ilyen 5-10 ezreket nem adok kiérte,akkor inkább vhogy összeteszem
Vagy, ha nincs megfelelő kenés, vagy ha rossz a karburálás... Itt valszeg a kenés hiánya állt fenn. Mert tegnap óta leforgott teljesen az RX, trafóhibája volt. Gyurinál nem forgott le és Aszalós ehhez állította az olajzást (ha állította ) Szal szerelőkkel csak óvatosan... Jah és leginkább elolvadt a dugó...
hali Gyurika,JÓ a vidi , gratulálok,csak igy tovább!Olvastam valami dugó cseréről....a kompreszió mérés 2t motorkerékpárnál nagyon pontatlan,a dugó csak akkor ragad meg ha jó vagy kicsit paszentos az illesztés,tehát van kompressió!
Sziasztok! nagyon jó volt a jamboree jól éreztük magunkat!mikor lesz gg kalandtúra? mert mennék arra is szivesen!? Jani azt beszéltük apával h ebbe a hónapba vagy köv. hónap elején meg rendeljük töletek a gasgas ec 250-et! akkor a 08-as lesz vagy a 07-es még?
Nos azért is drágább egy kicsit egy triálvas mert bizony abba a kis kecskében a technika szine-java, csúcsa benne van és jó pár évig minden gond nélkül nyüstölheti az ember!
Kiváló anyag, kiváló minőség és kiváló teljesitmény! Csak az ember kell hozzá, hogy minden teljesen kiváló legyen!
Tegnap az enduro versenypálya semmi nehézséget nem okozott nekem a kis vassal végigmenni és a Hill-Climb felfutó is csak az emberen múlik!
Nos ezek a kis vasak azt teszik amit mondunk nekik, ha jól akkor bármit megtehetsz vele anélkül, hogy baja lenne de ha nem jó dolgozol vele akkor azonnal és brutálisan büntet, nincs kegyelem!
Nemtudom milyen olajjal használtad,elsőre arra tippeltem volna, de aGyuri mondta hogy az olajpumpa beszart és amiatt akadt...
A másik hogy valószinű beraknak egy használt dugót ezt se értem... meg nemis akarom megérteni....én már régebb óta ismerem az Ádámékat éskókány melót soha nemvégeztek...mindig bevolt kötve minden, minden helyénvolt egyszóval klappolt minden!
az asso meg a vertex dugó között kb annyi a különbség hogy az egyik teflonoos bevonatu a másik meg nem és kb 800ft diferencia....és nemezen kell kiakadni hogy asso vagy vertex....
kopott szar dugót hogy nemtettek bele az meg zihher...
vannak még komoly szakemberek a motorszerelés iparban... Daróczy, Najzer...kilehet őket is próbálni ha nemhisztek nekem!
amúgy a munkalappal elkell menni és megkell kérdezni...vagy ha nincsmeg akkor őket kell megkérdezni hogy mivolt a munkalapon...de nemkell ezen kiakadni hogy asso vagy vertex