de ne a helyén csináld meg hanem huzd ki a két szárat ,és ugy a tutti, kényelmesen leveszed a műanyag köfelverödés védőt,
és mondom amikor egy ilyen tisztitás után az eggyik oldal elkezd 2-3 motorozás után mindig kis olajat ereszteni akkor sem szimering csere, hanem rugokicsipés,
Összerakásnál meg lehet egy kis szilikonzsírt tenni a porvédő belsejébe, az keni a szimmeringet és a porvédőt + megköti az esetlegesen bejutó port, kisebb sárdarabkákat. Időnként le kell pattintani a porvédőket, kitörölni az eldzsuvásodott zsírt és újjal helyettesíteni...
WP-nél pl. létezik erre valami speckó kenőanyag, picike tubus sokezerért, de sztem a szilikon is simán megteszi.
Faisst, kis jotanács, nehogy nekiállj szétszedni a telot,
pontosan nincs annak semmi baja öt perc alatt orvosolhato a dolog,
kihuzod a szárakat, lehuzod a porvédöt, fogsz egy hézagmérőt, 0,15-0,20 körűlit, betolod a szimering alá, és körbe forgatod 2-3 -szor, ugy hogy egy kicsit rátartassz hogy kihozza a szimering éle alá beszáradt sarat ami kitámasztja ,
utána lenyomkodod, ha hoz még olaj gyűrűt akkor mégegyszer megcsinálod és annyi,,
ez egy sáros menet után jellemző probléma , csak a legtöbb ember ilyenkor fut szimeringet cserélni, pedig fölösleges,
sőt amikor már az eggyik oldali szimering 2-3 motorozás után elkezd kicsit olajat ereszteni még akkor sem kell kicserélni, szétrántod a telot,lehuzod a szimeringet, megnézed az élét hogy mennyire kopott, és nincs-e rajta sérülés, aztán a rugobol kivágsz 4-5 mm-ert és ujjra összerakod,
azért kezd el engedni mert kicsit a rugo belanyhul utána még fél évig vagy még tovább jo lessz hiba nélkűl,
valahogy nem lenne jó 20-25 ropit elbaszni a verseny előtt
melyik nap volna neked szimpi?
képek hozzá:
és mondom amikor egy ilyen tisztitás után az eggyik oldal elkezd 2-3 motorozás után mindig kis olajat ereszteni akkor sem szimering csere, hanem rugokicsipés,
öcsém szeretnék én még 74 évesen igy motorozni mint ő is,
de nem volt senkinél hézagmérő
elvileg van itthon...majd meghesszem
WP-nél pl. létezik erre valami speckó kenőanyag, picike tubus sokezerért, de sztem a szilikon is simán megteszi.
autót vettem csajoknak...
Csak a műanyagot bele merem baszni a szerszámosládába, hogy ha gyorsan kell.
Tizedre neked is elég volna mérni..
Ráadásul könnyen lehet hogy lopott...
pontosan nincs annak semmi baja öt perc alatt orvosolhato a dolog,
kihuzod a szárakat, lehuzod a porvédöt, fogsz egy hézagmérőt, 0,15-0,20 körűlit, betolod a szimering alá, és körbe forgatod 2-3 -szor, ugy hogy egy kicsit rátartassz hogy kihozza a szimering éle alá beszáradt sarat ami kitámasztja ,
utána lenyomkodod, ha hoz még olaj gyűrűt akkor mégegyszer megcsinálod és annyi,,
ez egy sáros menet után jellemző probléma , csak a legtöbb ember ilyenkor fut szimeringet cserélni, pedig fölösleges,
sőt amikor már az eggyik oldali szimering 2-3 motorozás után elkezd kicsit olajat ereszteni még akkor sem kell kicserélni, szétrántod a telot,lehuzod a szimeringet, megnézed az élét hogy mennyire kopott, és nincs-e rajta sérülés, aztán a rugobol kivágsz 4-5 mm-ert és ujjra összerakod,
azért kezd el engedni mert kicsit a rugo belanyhul utána még fél évig vagy még tovább jo lessz hiba nélkűl,
ez egy 5000 ft-os jotanács volt,
örűlök hogy segithettem,
nemtom kinek van ekkora