Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

XX. kerület Bíró Mihály 20
XX. kerület Bíró Mihály 20
Merre lax?
Beköltöztem!
remélem sikerül megcsinálni...
valahogy nem lenne jó 20-25 ropit elbaszni a verseny előtt
szép helyek,
péntek-szombat,,,,?
szewa ronis! benne lennék lennénk lennél .....nézek szállodát neked gyorsba..
melyik nap volna neked szimpi?
szeva főbéla, a héten egy kiscsoportos zártosztályos pilisi gurulás ottalvos szisztémában,? mit szolsz,
Video

képek hozzá:
de ne a helyén csináld meg hanem huzd ki a két szárat ,és ugy a tutti, kényelmesen leveszed a műanyag köfelverödés védőt,

és mondom amikor egy ilyen tisztitás után az eggyik oldal elkezd 2-3 motorozás után mindig kis olajat ereszteni akkor sem szimering csere, hanem rugokicsipés,
ahogy Dani mondja,
hatalmas nagy respekt a bácsinak

öcsém szeretnék én még 74 évesen igy motorozni mint ő is,
tegnap megakartam ezt csinálni a pályán
de nem volt senkinél hézagmérő
elvileg van itthon...majd meghesszem
Összerakásnál meg lehet egy kis szilikonzsírt tenni a porvédő belsejébe, az keni a szimmeringet és a porvédőt + megköti az esetlegesen bejutó port, kisebb sárdarabkákat. Időnként le kell pattintani a porvédőket, kitörölni az eldzsuvásodott zsírt és újjal helyettesíteni...
WP-nél pl. létezik erre valami speckó kenőanyag, picike tubus sokezerért, de sztem a szilikon is simán megteszi.
szewasztok béláim! itt baszom a gedát budapesten ahelyett hogy motoroznék....
autót vettem csajoknak...
Nekem mindig tizedre ugyanannyit mutat mint a mitutoyo
Csak a műanyagot bele merem baszni a szerszámosládába, hogy ha gyorsan kell.

Tizedre neked is elég volna mérni..
640-es átlagos méretű embernek terepre sztem felejtős.
Ráadásul könnyen lehet hogy lopott...
Faisst, kis jotanács, nehogy nekiállj szétszedni a telot,
pontosan nincs annak semmi baja öt perc alatt orvosolhato a dolog,

kihuzod a szárakat, lehuzod a porvédöt, fogsz egy hézagmérőt, 0,15-0,20 körűlit, betolod a szimering alá, és körbe forgatod 2-3 -szor, ugy hogy egy kicsit rátartassz hogy kihozza a szimering éle alá beszáradt sarat ami kitámasztja ,

utána lenyomkodod, ha hoz még olaj gyűrűt akkor mégegyszer megcsinálod és annyi,,

ez egy sáros menet után jellemző probléma , csak a legtöbb ember ilyenkor fut szimeringet cserélni, pedig fölösleges,

sőt amikor már az eggyik oldali szimering 2-3 motorozás után elkezd kicsit olajat ereszteni még akkor sem kell kicserélni, szétrántod a telot,lehuzod a szimeringet, megnézed az élét hogy mennyire kopott, és nincs-e rajta sérülés, aztán a rugobol kivágsz 4-5 mm-ert és ujjra összerakod,
azért kezd el engedni mert kicsit a rugo belanyhul utána még fél évig vagy még tovább jo lessz hiba nélkűl,

ez egy 5000 ft-os jotanács volt,

örűlök hogy segithettem,
hallo velemenyed kerdeznem errol?http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
ebbe asszem csak 50es jó
nemtom kinek van ekkora