semmilyet, elbasztam a döntö rajtját a középröl indulással, utolsonak fordultam el az első kanyarban,(ott van a videon) utána feltartott egy kawás gyerek, aztán le tudtam még elözni hármat, de a harmadik csávot egy kék yamahát ahogy megelöztem a legyezős farönknél, elhajitotta a motorját neki az enyémnek, és szépen rám esett motorostul ,,,
tudom hogy nem direkt volt, de azért verseny után egy bocsit elvártam volna, hamár leamortizálta a rezomat, meg a jobbos lábtartomat, ,,,
viszont tök jot motoroztunk, nagyon élveztem, kicsit gyorsra és egynyomosra sikerűlt a pálya, beszélgettűk ott verseny közben az első osztályosokkal hogy lehetett volna benne pár egyedűl állo nagy farönk, vagy szikla amin nem lehet eröböl csak ugy átmenni, és sokan elakadnak,,, az érdekessé tette volna a dolgot.
és még ami utolag bosszantott hogy nem láttam meg azt az ösvényt a nagyfarönkös résznél pont középen, ahol az 1-2. osztály nagy többsége átveretett, az gyors volt és tök könnyű,
mondjuk majdnem tök mindeggy mert a rajt utáni második kanyarig ugyis eldölt a sorrend,
basszus ott a döntöben az elbaszott rajtom, ugy benn ragadtam mint állat utána meg 15 méteren belűl bezártak elöttem,,,
tanultam belöle, mint mindenböl, a hibát ott követtem el hogy mikor már tudtam hogy 8-an leszűnk a döntö rajtjánál,ami rohadt sok volt, a kormány végek össze értek rendesen, (csoda hogy nem volt komoly össze akadás,) akkor valamelyik szélére kellett volna kiállni rajtolni ,és nem középröl,,,,,,,,,,,,, ennyi
többen is ekmondtuk neked hogy nem arra valo, az EC 300 egy kimondott verseny endura arra találták ki, arra jo a futoműje a karakterisztikája, nem aszfaltra valo, arra vegyél egy LC-4 -et,
de tudod mit, ha te minden segitő szándékot negativ hozzászolásnak veszel, akkor csinálj amit akarsz, VEDD MEG!
viszatértem de a negatív hozászólásokat lécci mellőzzétek aláma kérdéseim miatt csak biztosra akrok menni.
na szóval sokan mondták nekem hogy az ec 300 egfogja enni az életem meg agatyám ráfog menni..
én ilyen utcai motorzásra hazsnálnám gonodlok itt arra hogy barátnőmhöz átmeni boltba járni na jó pár tokaji túra befigylene de műuton.. iylne feltételek meleltt is rámene agatyám agépre? ennyire költségigényes?
tudom hogy nem direkt volt, de azért verseny után egy bocsit elvártam volna, hamár leamortizálta a rezomat, meg a jobbos lábtartomat, ,,,
viszont tök jot motoroztunk, nagyon élveztem, kicsit gyorsra és egynyomosra sikerűlt a pálya, beszélgettűk ott verseny közben az első osztályosokkal hogy lehetett volna benne pár egyedűl állo nagy farönk, vagy szikla amin nem lehet eröböl csak ugy átmenni, és sokan elakadnak,,, az érdekessé tette volna a dolgot.
Sőt, élőben is
mondjuk majdnem tök mindeggy mert a rajt utáni második kanyarig ugyis eldölt a sorrend,
tanultam belöle, mint mindenböl, a hibát ott követtem el hogy mikor már tudtam hogy 8-an leszűnk a döntö rajtjánál,ami rohadt sok volt, a kormány végek össze értek rendesen, (csoda hogy nem volt komoly össze akadás,) akkor valamelyik szélére kellett volna kiállni rajtolni ,és nem középröl,,,,,,,,,,,,, ennyi
de utolag mindig okosabb az ember
mekkora szerencse hogy a vasárnapi versenyen nem esett, lettek volna csunya dolgok, a vizes farönkökön, a betonpumpán lefelébe,
Amúgy reggeltet mindenkibe...máshol is szakad?
többen is ekmondtuk neked hogy nem arra valo, az EC 300 egy kimondott verseny endura arra találták ki, arra jo a futoműje a karakterisztikája, nem aszfaltra valo, arra vegyél egy LC-4 -et,
de tudod mit, ha te minden segitő szándékot negativ hozzászolásnak veszel, akkor csinálj amit akarsz, VEDD MEG!
na szóval sokan mondták nekem hogy az ec 300 egfogja enni az életem meg agatyám ráfog menni..
én ilyen utcai motorzásra hazsnálnám gonodlok itt arra hogy barátnőmhöz átmeni boltba járni na jó pár tokaji túra befigylene de műuton.. iylne feltételek meleltt is rámene agatyám agépre? ennyire költségigényes?
de amúgy nem mert itt akkor engem sokan meg akarnának ölni