nekem ilyen van két éve, kapja az ivet rendesen, és hibátlanul teljesit,
meg kell szokni a zűmzűmmöt, ha szereted hogy visit fordulaton akkor imádni fogod,
Most megmondom a frankót amikor az első EXC-met megvettem,foggalmam se volt hogy milyen ez a PDS cucc.Mostmár 7éve van EXC-m és már annyira leszarom hogy mi rugózik hátul hogy jujj Ne hulljon szét az a lényeg,meg nekem úgy jó ahogy van.
plussz a szerviz autoban bennfigyel még vagy öt hátso, meg kb 3 pár elsö telo, pályák szerint, kell-e ugrálni, vagy csak enduros a dolog,,
végűl is ha van rá zséd, kb 10 milka akkor te is utánozhatod,
De szerintem nekem mint extra hobbi endurósnak meg aki nálam sokkal jobban tereli a jószágot,azoknak teljesen mindegy hogy PDS vagy Himbás a megoldás.Ha ilyen Servantes srác tud vele nyerni addig nem aggódok azon hogy most ilyen megoldás miatt hátrányba vagyok
sok benne az igazság,de az sx en ugyan ezt éreztem.ezért óckodtam ettöl egyedül,, de megcsinálom és megszokom! mert azért van sok előnye ennek a vasnak..
leszaladjak lecsavarozzam azt a cirka 8-10 csavart,?
elektromos cuccok csapágyak japánok , dugo kovácsolt wössner, bármi van hozzá ha kell,,
de nem kell,
legjobb fullsynt olaj a benzinbe, én 1/ 40-be keverem, bár a könyv ötvenest ir de én szoktam űvegen forgatni, elbirja.
Alkatrész van hozzá minden polcon, ha kell?
meg kell szokni a zűmzűmmöt, ha szereted hogy visit fordulaton akkor imádni fogod,
végűl is ha van rá zséd, kb 10 milka akkor te is utánozhatod,
Mi a véleményetek erről a motorról?
Régóta szeretnék már egy 300 2T-t, de G.G.-t még nem néztem és nem is nagyon ismerem őket.
valljuk be öszintén nem találták fel ktm-ék a spanyolviaszt avval hogy a telot direktbe rárakják a lengövillára,,
kb a 80-as években is ilyenek voltak a motorok, csak akkor mindkét oldalon volt egy telo,
a belső szelepelésnek kellene megoldani a finomat is meg a hirtelen keményet is,,,, na ez nem műkszik,
egy Gas Gas megvágta az ujjamat de sebaj minek mentem oda segíteni