foggalmam sincs, milyen lehet, nem használtam még.
egy 2t olaj ugy mutatja meg hogy jo-e , x idö után az ember lekapja a hengert, és szépen belenéz, belemér indikátor orával, és alaposan megnézi a dugot.
az mindent elmond,,, ennél jobb modszer nincs, egy 2t-röl lekapni a hengert kb 15-20 perc szerelés, egy nem tulképzett emberke is meg tudja csinálni.
azt hiszed hogy ettöl lett valami baja a hengerfalnak,?
az a kis ficek kb egy tized másodperc alatt eltávozott a kipuff nyiláson,
ha csak ezért akarod szétszedni, akkor ezért tényleg értelmetlen szétszedned.
De GRO-s korszaknak vége...elfogyott, nem tudni mikor kapnak új adagot. Addig Motul lesz, mondjuk a 710-es, de az 4.000 Ft Ez a GRO meg 2500. Egyébként a tankon lévő matricán a GRO SYNT-7 olajat ajánlják a motorba, de ez az Off Road-1 jóval drágább meg elvileg komolyabb olaj is.
Kaptam tegnap egy telefonszámot, állítólag nagyon ért hozzá. Fel fogom keresni, mert ez nem állapot. 13litert se kellene fogyasztania, szerintem ez se normális..
de már nem érdekel...kezdek belefáradni...majd kész lesz egyszer remélem.most biztos csak azért mondom ezt mert szakad eső...de ha itt lenne tuti mennék vele most is...
egy 2t olaj ugy mutatja meg hogy jo-e , x idö után az ember lekapja a hengert, és szépen belenéz, belemér indikátor orával, és alaposan megnézi a dugot.
az mindent elmond,,, ennél jobb modszer nincs, egy 2t-röl lekapni a hengert kb 15-20 perc szerelés, egy nem tulképzett emberke is meg tudja csinálni.
szerintem.
az a kis ficek kb egy tized másodperc alatt eltávozott a kipuff nyiláson,
ha csak ezért akarod szétszedni, akkor ezért tényleg értelmetlen szétszedned.
szerintem,
kérdés milyen olajat használsz és milyen mixturába?
az miatt jobban aggódnék
rakjál bele rendes gyertyát meg karburáld be aztán jó lesz az