Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Próbáld meg tiszta benzinnel gazdagon lemosni, és kicsit smirglizd meg... valamit javít rajta, de persze új nem lesz
Én nem szólom le...nagyon meg vagyok elégedve vele, számomra ez a motor minden tekintetben tökéletes, esetleg az ereje kevés, de az is csak akkor, ha nagyon mély a homok(mint tegnap, azért is evett 13litert 100-on...)
Sziasztok.Hello Ronis mizu nem mocizol?Öninditonak azért van szar hangja mert letörtek a fogak a közlő kerékről hogy rogadjon meg.Állitolag tipushiba.
nem rögtön cserélűnk szimeringet,, elöszőr kipucoljuk hézagmérővel + levegő, letöröl lenyomkod, rögtön kiderűl jo-e vagy szar-e,
Nem leszólni akarom, sztem naon korrekt ez a nissin... jól adagolható, megbízható, és baromi egyenletesen lekoptatja a betétet... ha még 0,1 mm van rajta, akkor sehol se ér bele a vasba
ja sajna de szerintem visszarakom anyám lekaszálja a tökömet hogy valami midig szarni megy a mocin folyton költünk rá már nagyon unja ja most voltam ezzela fékbetéttel 3x motorozni
régi gg okon van brembo pl apám ec250 esén
az a betét eldobos,
SM-en van Brembo, EC-n Nissin van.
Ez a GG a tiéd? Azon is Nissin van... nofene, aszittem brembo
kéne egy zsák pénz és akkor kicsit fel is tuningolnám az elejét mert ez nekem túl puha hiába van teljesen felkeményítve
Na, nem lebaxni akarlak, csak jótanácsként mondtam, mert elég sok vasam volt már, és igazán nem faragtam á egyikkel sem
mindig mind2őt szoktam
Akkor cserélheted mindkét telószimmeringet +olajat...
Na, mert Te ezexerint odafigyelsz ilyesmire... viszont a kókler meg leszarja, és az láccik... és az ilyen motor meggondolandó, pláne ebben a sportban, ahol kissé nagyobb az amortizáció
ez a moci vásárlás egyáltalán nem volt tervezve úgyvotl hogy 250 es crosst veszek aztán apám rábukkant erre egész jó áron sikerült megvenni(még foylamatban van hitelre vettük) és úygvoltunk vele hoyg enyni pénzért jó de azóta már cseréltünk váltót kuplungkosrat fel újítottunk, 2féktárcsa csere dugócsere főtenygelcsapágycsere hátóssárvédőcsere rezó hegsztés kb 3szorkerékcsapáygak, hidrokuplung főmunkahenger felújítás első teló most szart be 3.x durván ennyi de mióta hozzámkerült gyorsbban öregszik
Én le szoktam cserélgetni a csavarokat, ha már egy pici nyoma is van annak, hogy kezd lesarkalódni, nem drágák a csavarok és csomó időt meg lehet vele spórolni, ha mindig fasza csavar van a kényes helyeken...
De ammikor vetted, ezt nem nézted meg? Használt vas vásárlásakor egyik legfontosabb szempont éppen ez, h mennyire vannak szétcseszve a csavarfejek... most már gondolom, Te is kezded kapizsgálni, h miért
azt nem de fékoldali teló fossa az olajat azért akartam szétszedni a féket mert faszán olajos lett a betét elsőfénélkül jöttem haza
Mondjuk nekem inkább ez szokott berohadni, és már kissé odavan a hornya.... mert azt, amivel Neked most gondod van, én úgy rakom vissza, h előbb befújom csavarlazítóval. De amit Ronis mond, még jobb. Akkor lekközelebb a saját dolgodat könnyíted

Viszont a külsőt én is nehezen szedem ki... lehet, a Te motorod előző gazdája is így volt ezzel...
elsőfékolajtartálydekli rögzítő csavarok is szarok de edig nem votl yoaln motorom amin nem lettek volna szétnyalva azoka csavarok
Holnap ugorj be, lesz minden!
A tárcsát ugye nem cseszted szét?
enyémről pár dolog hiányzik de így vettem előző tulaj/ok csinált pár érdekes dolgot
Pedig gyárilag még van előtte egy kontracsavar... sima kereszthornyos... talán ilyen is van kereskedőnél
nekem nicsn semmilyen biztosító anya rajta