megnéztem én is az ufoplast.com -on tényleg benn van a katalogusban "jumpy handguards " néven, csak gondolom ide nem hozzák be mert a másik nem fogyna,
mostmár nagyon spórolnak az anyagokkal...
tudnának ezek most is csak akkor sose kéne venni mégegy kocsit....
nagyon tele a fütyim velük
hallottam ilyet , hogy régebben mérnökök kimentek a bontókba ill. vittek onnan be nekik mintát az íróasztalukra és megnézték hogy mi sikerült túlerősre és ott lespóroltak...kicsit a szaron egyengettek , hogy egyszerre legyen szar a kocsid mert akkor eldobod......és veheted tőlük az újat drága pénzért
jahh mint az autok minél ujjabb annál szarabb,, autot csinálni is kb 95-97-ig tudtak ,,,
azután már csak pénztemetöket gyártottak,
közös nyomo cső,400 bár, 1,9 köbcentis furgon 110 loerő, 5 liter olaj a motorban,,,6 sebességes válto három kilométeres vezérműszij,,,
az öreg 108 D vitom 2300 köbcenti ,normál soros adagolo, se turbo, se közös nyomocsö, dupla vezérmű láncos motor, 9,5 liter olaj a motorban akkora belső szűrövel mint egy tankban,,
meg az első esésnél letörik a müanyag szar rola,,egy fostalicska,
ha a gyárto lapján fenn van még akkor lehet hogy létezik, kinti aunerben kellene megnézetni talán ott figyel polcon,
a moto complettnél nekem még eggyet találtak kb egy éve, polc alatt fetrengett egy fehér,
szerinted miért ez van a mi motorunkon ? meg a tiéden is
kiszopják az anyjukat ...olyan mint a c10 -es gumi ...jó is volt nem túl drága,abból adták el a legtöbbet a boltosok és erre a csehek lekapcsolták a gépet ami szarja
motorozni kéne inkább
tényleg hosszúhétvége lesz .....
kötsögök,
j
tudnának ezek most is csak akkor sose kéne venni mégegy kocsit....
nagyon tele a fütyim velük
hallottam ilyet , hogy régebben mérnökök kimentek a bontókba ill. vittek onnan be nekik mintát az íróasztalukra és megnézték hogy mi sikerült túlerősre és ott lespóroltak...kicsit a szaron egyengettek , hogy egyszerre legyen szar a kocsid mert akkor eldobod......és veheted tőlük az újat drága pénzért
azután már csak pénztemetöket gyártottak,
közös nyomo cső,400 bár, 1,9 köbcentis furgon 110 loerő, 5 liter olaj a motorban,,,6 sebességes válto három kilométeres vezérműszij,,,
az öreg 108 D vitom 2300 köbcenti ,normál soros adagolo, se turbo, se közös nyomocsö, dupla vezérmű láncos motor, 9,5 liter olaj a motorban akkora belső szűrövel mint egy tankban,,
ha a gyárto lapján fenn van még akkor lehet hogy létezik, kinti aunerben kellene megnézetni talán ott figyel polcon,
a moto complettnél nekem még eggyet találtak kb egy éve, polc alatt fetrengett egy fehér,
kiszopják az anyjukat ...olyan mint a c10 -es gumi ...jó is volt nem túl drága,abból adták el a legtöbbet a boltosok és erre a csehek lekapcsolták a gépet ami szarja
hát vicc
de miért nem fényképezik le hátulról ?
előbb néztem a gyártó honlapján még rajta a miénk...elméletileg akkor még van..
hozzák a gyengébb szemetet mert azt még el lehet adni ...aztán ráhajlik a kezedre...de alámíniumos