na mondjuk ha veszek egy 2005ös husaberget vagy egy ktm-et akkor lehet az lehetséges hogy motorozok vele több évet is ugy hogy csak olajat meg szüröt kell benne cserélni?
Pedig a DRZ kezdő 4tnek jó. . .
A husát próbáltam anno, hamar előjön belőle a vadállat!
Ami tetszett, hogy nincs leszabályzás 11500nál! Az 510 es már nem volt olyan meggyőző. . .
a drz az valahogy nem jön be
de mondjuk néztem husaberget és az végül is nemrossz.
de a husaberg fe-t és ktm exc-t hogy kell szervizelni hogy kell rajta cserélgetni rajta a cuccokat, hány üzemóránként és mennyibe kerül mert nekem még sose volt 4t-m és abszolut nem tudom hogy hogy müködnek ezek a dolgok
komoly spórolás és nagyon sok munka árán ezért is szeretnék valami jó mocit és ezért gondolkozok már vagy 3 hónapja, de mégis nem tud valaki olyan 4t mocit javasolni amibe nem kell állandóan dugót meg szelepeket cserélni mint a 4t crossokban
gondolom nem kevés sporolás árán tudtad összerakni azt a pénzt ami most van motorra
azért is javasolták többen is a 2T-t mert ha ne adj Isten komolyabban a motorjához kell nyulni olcsobban megoldható mint egy 4Tnél...az meg nem jo dolog ha megvan a hőn áhitott motor, csak a pénz nem jön össze a szerelésre és csak nézni lehet
végülis egyböl az apriliával keztem még 14 éves koromban és tudom hogy nem ugy kell felülni egy motorra hogy egyböl húzni neki mint a barom. tudom hogy sokat kell tanulni és sok idő után is érhetik meglepetések az embert
nem messze lakok szegedtől
A husát próbáltam anno, hamar előjön belőle a vadállat!
Ami tetszett, hogy nincs leszabályzás 11500nál! Az 510 es már nem volt olyan meggyőző. . .
de mondjuk néztem husaberget és az végül is nemrossz.
de a husaberg fe-t és ktm exc-t hogy kell szervizelni hogy kell rajta cserélgetni rajta a cuccokat, hány üzemóránként és mennyibe kerül mert nekem még sose volt 4t-m és abszolut nem tudom hogy hogy müködnek ezek a dolgok
Lent motoroztunk Szegeden (6.seb teligáz) 160Km-t és utána olaj és szűrő csere.
Itthon kirándultunk, plusz egy kis triálos szakasz, kb 600Km után olajcsere.
második helyen talán a husaberg 450, 2005-utáni, jo a minősége elég kiforrott, és az ár-érték aránya is jo,,
jo kis motor az exc 450, csak aránytalanul drága narancs,,
mert használhatod egész nap alapjáraton
de használhatod 2 óráig tiltáson
amugy a drz nem egy erőgép, de tiszteletre mélto hogy mit kibir,
azért is javasolták többen is a 2T-t mert ha ne adj Isten komolyabban a motorjához kell nyulni olcsobban megoldható mint egy 4Tnél...az meg nem jo dolog ha megvan a hőn áhitott motor, csak a pénz nem jön össze a szerelésre és csak nézni lehet