Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na mondjuk ha veszek egy 2005ös husaberget vagy egy ktm-et akkor lehet az lehetséges hogy motorozok vele több évet is ugy hogy csak olajat meg szüröt kell benne cserélni?
szegeden szoktatok motorozni?
nem messze lakok szegedtől
Pedig a DRZ kezdő 4tnek jó. . .
A husát próbáltam anno, hamar előjön belőle a vadállat!
Ami tetszett, hogy nincs leszabályzás 11500nál! Az 510 es már nem volt olyan meggyőző. . .
a drz az valahogy nem jön be
de mondjuk néztem husaberget és az végül is nemrossz.
de a husaberg fe-t és ktm exc-t hogy kell szervizelni hogy kell rajta cserélgetni rajta a cuccokat, hány üzemóránként és mennyibe kerül mert nekem még sose volt 4t-m és abszolut nem tudom hogy hogy müködnek ezek a dolgok
Az attól függ hol issza a sört.
Egy példa:
Lent motoroztunk Szegeden (6.seb teligáz) 160Km-t és utána olaj és szűrő csere.

Itthon kirándultunk, plusz egy kis triálos szakasz, kb 600Km után olajcsere.
első helyen a drz-t ajánlanám, egy kezdőnek nagyon jo,,

második helyen talán a husaberg 450, 2005-utáni, jo a minősége elég kiforrott, és az ár-érték aránya is jo,,

jo kis motor az exc 450, csak aránytalanul drága narancs,,
akkor az ember nem jut el a fórumig
Azé pár sörike után tudok.
hát mondjuk azért nem kimélném, de akkor ezen is üzemóránként kell cserélgetni a dolgokat?
Nem szoktál!
Akkor én se írtam hülyeséget?
ez egy értelmetlen kérdés
mert használhatod egész nap alapjáraton
de használhatod 2 óráig tiltáson
A klx se volt az de azé elég hard a drz vagy nem? Már ha nem csak egyenesen akar vele menni.
mindenre...
használd a válasz erre gombot,,

amugy a drz nem egy erőgép, de tiszteletre mélto hogy mit kibir,
most tételezzük fel hogy veszek egy ktm exc 450et és mondjuk minden hétvégén használnám de olyankor sokat, akkor mire kell rendszeresen költeni?
Persze az nem annyira hard, de enduro. . .
DRZ.
Olyan enduro nincs amire ne lehetne állandóan költeni. Innentől kezdve könnyebb a dőntésed.
komoly spórolás és nagyon sok munka árán ezért is szeretnék valami jó mocit és ezért gondolkozok már vagy 3 hónapja, de mégis nem tud valaki olyan 4t mocit javasolni amibe nem kell állandóan dugót meg szelepeket cserélni mint a 4t crossokban
gondolom nem kevés sporolás árán tudtad összerakni azt a pénzt ami most van motorra
azért is javasolták többen is a 2T-t mert ha ne adj Isten komolyabban a motorjához kell nyulni olcsobban megoldható mint egy 4Tnél...az meg nem jo dolog ha megvan a hőn áhitott motor, csak a pénz nem jön össze a szerelésre és csak nézni lehet
végülis egyböl az apriliával keztem még 14 éves koromban és tudom hogy nem ugy kell felülni egy motorra hogy egyböl húzni neki mint a barom. tudom hogy sokat kell tanulni és sok idő után is érhetik meglepetések az embert
meg anyagiakban