volt egy haveromnak itt egy még a mikié volt .... de újal én egy teszten mentem 250-nessel...új ló volt és nagyon tetszett ....
nem volt az amit a 300 nál nem szeretek, hogy fordulatban alulragad sokáig mikor kiszeded mert ha megvárod míg kijön magától már lekéstél az eksünről ....na szóval mikor kirobbantod onnan ott meg már mintha nagy lépcsővel növekedne hirtelen de már nem kell az az erő éppen ...de azért nem rossz nem azt mondom de mindenképp észrevehető ez benne ....de nem crossmotor karakter mert alul nyomatékosabb de ezért lassabban is áll föl mint egy crossgép....
szóval én szeretek egyenletesebb inkább pörgössebb 250 -nel menni
persze picit mindíg magasabb fordulaton van de sokkal egyenletesebben lehet folyatni mindenhol ....
különben jó a 300-as szoktam lenesével menni ...még hard helyzetekben is és tetszik ....
de az én stílusomhoz és a pár év kétütemű 250 crossgépekből varázsolt átalakított endurós múltammal nagyon fexik a 250 ec teljesítményleadása.....stb...
én azzal lennék szívesen.....de kinek a pap kinek a lánya
Mi terelgetnénk a jóindulatú 2t kerékmotorpárok felé, de mazochista és kigyúrt 4tkkel szemez. . .
Ezért próbáljuk a lehető legkisebb rizikóval és költséggel járó biciklik felé irányítani a figyelmét.
csak én ezt tudom leírni mi történt velem ......hogy jobban lássa mi a zsír ....mármint anyagilag( hogyha nincs baj csak endurózol az mennyibe van kb.)
szegény fiú.rábeszélitek valami vadállatra,de meg sem kérdezitek volt-e valami tapasztalata igazi motorral? lehet hogy se fizikuma se alkata nem megfelelő 50-60 lovas motorhoz
Nézz a neten egy 2005 vagy utáni FSE450et, az jóindulatú jószág és semmivel sem drágább ha hozzá kell nyúlni, mint más. . .
Szegeden van egy az endurodepo-ban.
Lenes is adta az övének az ívet és bírta!
Szerintem kezdd el végigpróbálni az összes endurot és amelyik a Neked leginkább kézreesik azt válaszd!
nekem egy 2006-os 525exc-m van .....dög jó semmi baja patentul működik
majdnem újonnan vettem és sokat megyek vele és elég hardul basztatjuk....és általában amit szól...ahova nem ment fel oda más se nagyon... viszont ahova ezzel feljárunk ott már voltak bajba másmotorral....nem a legjobb de legközelebb is ilyet vennék endurózni....ha kétütem akkor én gasgas-ból vennék de 250 ec-t...esetleg ktm exc 250
1000 km-enként olaj/szűrő csere 7000ft/alkalom....5000- nél láncszett csere 36000 ft most 10000-nél ismét csere 40000ft ...gumi 13 fogyott el 150- 180 ezer kb. ....kerékcsapágycsere hátul 4000 ft egyszer ...két kormány 40000ft ...egy váltókar 7000ft......10 db izzó 7000ft.....bal oldali dekli csere 16000 ft..... két év volt ez és csak ennyi ....szóval ez teljesen normális .....mondjuk ez nem átlagos használat azért ....most fogok először gyertyát cserélni.....10 párszáz kilométer van most benne 300 üzemóra
de mentem amúgy sok gg vel még 125-tel is
volt egy haveromnak itt egy még a mikié volt .... de újal én egy teszten mentem 250-nessel...új ló volt és nagyon tetszett ....
nem volt az amit a 300 nál nem szeretek, hogy fordulatban alulragad sokáig mikor kiszeded mert ha megvárod míg kijön magától már lekéstél az eksünről ....na szóval mikor kirobbantod onnan ott meg már mintha nagy lépcsővel növekedne hirtelen de már nem kell az az erő éppen ...de azért nem rossz nem azt mondom de mindenképp észrevehető ez benne ....de nem crossmotor karakter mert alul nyomatékosabb de ezért lassabban is áll föl mint egy crossgép....
szóval én szeretek egyenletesebb inkább pörgössebb 250 -nel menni
persze picit mindíg magasabb fordulaton van de sokkal egyenletesebben lehet folyatni mindenhol ....
ezt remélem jól érthetően írtam ide