Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha szerencséd van, akkor igen.
De azért azzal számoljál hogy az az "x" az bizony egy elég kicsi szám...Husabergnél asszem 10, KTM-nél 15-20, a DRZ-nél meg 30 (üzemórában mérve) a gyári előírás szerint...
bocsánat hogy ennyit kérdezek de nem igazán értek a motorok szereléséhez és ilyesmi dolgokhoz.
na most ha jól értelmezem akkor ha veszek egy 2005ös évjáratú gépet ami 4t akkor csak az olajat meg a szüröt kell x óránként vagy kilométerenként cserélni és 1 év vagy kicsit több idő után kell elvégezni egy motorfelujítást ami kb 150?
szia bálintgazda

ufo kézvédő érdekelne alamíniumos amire rá van öntve a műanyag nem ilyen hozzácsavarozós kétpálcás kutyaszar......


olyan kéne ami a mi motorunkon van......raktáron maradt hibátlan mélyen áron alul .....bilincsekkel persze ....
Estét
a 125 wre-ről?
szeva főbélamester,
figyelj ezt azért nem tudja neked senki megmondani mert kurva sok forgo, kopo ,kalapálo,surlodo motyo van egy 4t-ben, és ki az a jos aki megmondja éppen mikor mi krepál, be,,,,

inkább ugy kalkulálj ha veszel egy motorikusan tényleg jo állapotut, és egy kezdő szinteden jo sokat mész hétvégente akkor ugy kábécirka 1,5 évente kalkulálj bele egy nagyobb felujjitást ami kb 150 pénz,

ugyan ez egy drz-n 2,5-3 -év és kissebb szám,

egy 2t-n 1-1,5 évente egy dugo, 30 e ft. minden második dugonál hajtokar kb 25.

de ez egy nagyon lesarkitott dolog, ha rám halgatsz azt veszel ami a legjobban tetszik,
A holnapi nappal bezárólag vége a középiskolás éveimnek, vagyis az érettségi még vár rám, de azzal gyorsan megleszek
_Elvileg_ lehetséges, ha nagyon keveset motorozol vele, azt is csak olyan közepesen keményen, amúgy mindent megadsz a motornak és mellé még kab.szottnagy mázlid is van. De ennyi tényező együttállása használt motor esetén _teljességgel_ kizárható!
drz -t vegyél ....csak az a baj ,hogy amit te veszel az nem lesz új ..és ott is benne van a pakliban , hogy kell rá venned valamit....de drz-nél a legkisebb a veszélye....
szewa ....
ne viccelj
midenki elmondta a véleményét, hogy mit kéne vegyél, a drz neked nem tetszik meg a 2T se tulzotta, inkább valami kicsit komolyabb 4T-t eröltetnél....
arra viszont sokat kell költeni, de azt hogy mennyit, azt senki nem tudja..
innentöl neked kell eldönteni mi legyen
na inkább hagyjuk ezzel sokkal előrébb nem leszek
Egy fél motor árát.
A gatyádat!
na akkor ugy kérdezem hogy minden hétvégén meghajtom de nagyon, és viszonylag elég sok probléma elöjön, akkor mennyit kell rá költeni tavasztól egész őszig?
De ez nem.
"Meg sárvédőt meg váz nyúlványt meg stb meg stb."
ez kizárt,
2.sor
jó én értem hogy költeni kell rájuk, ez természetes de én ugy hallottam hogy vannak kötelező dolgok amiket bizonyos idö után mindig cserélni kell mik ezek és mennyi használat után kell?
szerintem nem így kell motort nézni, hogy "mennyit kell egy típusra költeni?"
most ha veszel egyet ez az úgyis kijön kinek ez kinek az használattól függő
Meg sárvédőt meg váz nyúlványt meg stb meg stb.
Általában minden motor felújítottként van hirdetve, de nagy részük le van lakva...
Így nem szabad motort venni, mindig kell lennie egy kis pénzecskének, ha beüt a szar(4t-nél meg nem kevésnek)...
én szegediekkel járok motorozni romániába, de öket nem ajánlom neked, mert akkor hamar megutálod az endurot,