Jah hogyaviharba ne mennék Aztán ti is errefelé mert az itteni éghajlat és klíma lehetővé teszi az endurózást erdőben A GizGaz-os Levente gyerek mesél valami Tatabányai pályáról oda is kimehetnénk majd!Ja és a szelepcuccot megköszönném és szavadon foglak
szia zéé! kivettem a fúvókát végre,,jól belevertem egy hegyesre köszörült kis imbusz kulcsot aztán kicsajartam,de volt ám benne szar. reggel megyek a Gézához veszek másikat, meg olajat kiváncsi vagyok milessz mert elvolt dugulva!ja igazad volt hogy így kijön...MESTER TANÍTSON MÉG
Jah bocs annyi a max! idézem az Owner's manual-ból Cold Intake and Exhaust 0.10-0.15mm.Hézagmérőm van ami 0.12-est mér csak ezt a holtponton való beállítást nem kéne elbaszni
nem tudom milyen könyvbe olvastad .......0.12 a gyári érték
mindjárt mutatom.... még a gyári hézagmérőt is meg kell venned mert általában a hézagmérőkön a 0.12 nincsen rajta
Jaja nekem is a szívemhez nőtt Bár mondjuk gondolkodtam már a le cserélésen egy 300EXC formájában de egy ideig inkább ezzel tépem fel a flasztert 0,15 a gyári könyv szerint legalábbis én ezt olvastam.Csak ekkora hézagnál nagyon csúnya szelephangja van.De tavaly nekem is 0,12-esre állítoták csak most rajtam a sor mert faszom viszi ezért szerelőhöz
megígérted
szewa makeeee
csináld aztán megyünk nyújtani a láncot mert tele a gyíkom rendesen már..
erre állítsd nem nagy dolog...csak figyelmesen csináld
mindjárt mutatom.... még a gyári hézagmérőt is meg kell venned mert általában a hézagmérőkön a 0.12 nincsen rajta
ma mentem vele csak nem fért föl a lépcsőfordulóban...