de nézek képet róla ....
de azthiszem más színben is van .....sőt biztos mert ktm-hez láttam már sárgát.....pár milliméterrel vastagabb a luk belül és így több víz van a rendszerben.....
ja meg engine ice spéci hűtő folyadékkal kéne nyomatni annak jobb a hőleadóképessége ....vagy tíz fokkal hidegebb ugyanabban a helyzetben mint a fagyálló
dejot motoroltam ma,, nagyon fincsi volt, de ez a tavaszi erdő sem bir magával, hát nem nekem jött egy öles fa, combbal vettem le a gecit, fasznak ugrál ki elém,,,
ilyen bordás alu hűtö betétek nekem is vannak benne, de ilyenkor kiveszem öket hogy ne legyen tulhűtve, azt a belűl kék csövet azt nem ismerem muti milyen,,,?
csináltam már én is vastag vizcsövezést, de ugy hogy az eredeti méretű csöböl három centi ráhuzva a csőcsonkra ,és arra rá a sokkal vastagabb , és abban folytatodott , de ez a belűl kék cső ez nekem ujj,,,,,
kell...egy fasza csapatás...
De úgy döntöttem, hogy ha már ennyi szopóka volt a GasGas-al,akkor inkább kihozom...amint kész lesz, szerzek rá kerekeket, oszt szuperlotyónak (is) használom itt...nem kevesen fogják megnézni, mert komolyabb endurót, SM-et it még nem láttam...
nyelezős egyenesekben vaqy cameltrofiban (így hívjuk mifelénk mikor valahova egyhelyben beszorulunk fél délelőttre nyélgázon) mielőtt megragad és jön ez a wartburgos szegénykeverékes cicergés és ha sietős a dolog ......akkor szivatót oda oda szoktuk pattintani....hagy hűljön a gép.....
bár ez igazán a GG 300 ec problémája ...
...crossgépet nagyon alul kell karburálni ehhez a tünethez.....az nem is cicereg ennyit inkább megragad hamar...
főleg nyáron láttam kevés vízzel basztatták szegény gg-t és úgy cirmogott hogy nem mertem odamenni mellé.....rendesen elfogyott az ereje is...aztán kihűlt és mintha mise történt volna ...sokat kibírnak pedig nem adtam volna érte egy forintot se hogy megússza a blokk...
de ez már birkaság volt a végéig feszíteni a húrt....
én nyáron hűtőcsöveket kicserélném tudod a kékekre ami belül vastagabb meg raknám bele a hűtőbordás csőbetétet....bár ettől a vastag vízcső többet ér mert több a vízmennyiség.....hűtőventillátor...termosztát eldob ...magashőértékű gyertya sok benzin és gó...ha tudnám ,hogy szopós kameltrofi teszi ki az endurózásom nagyobb részét...
Isten őrizz hogy hazajöjjek!
Mire? A 320 ft-os euróra, a növekvő hiteltörlesztő-részletre, a munkanélküliségre, a csökkenő fizetésekre vagy a romló közbiztonságra?
Neeeeem, köszönöm...itt kedvesek az emberek, abszolút nem éreztetik hogy külföldi vagy....ma is melóztam, és a tulaj baromi rendes volt...laza meló, jó pénz...ingyen pizza...
Persze ezektől még nem kell elájulni, de nemsokára beteszem a seggem egy nagy céghez, ott meg elleszek havi 520.000 Ft-ért...már csak azt várom hogy hozhassam ki a családot...
van egy eladó légszűrőházam régifajta gg re való asszem2002ig meg ahoz tartozó hátsórajtszámtábla asszem baloldalraa párja nincs meg ja meg van honda cr 125 höz pár tömítésem van 2003 meg 1996os éhoz meg 2index lámpa meg egy simson kipufogó ami igen szar állapotban van meg van egy yamaha yz telóvédő 1db gg ra lámpa szar állapotban a segédváz meg a dob sicsn vmi jó állapoptban de azon még gondolkozok hogy eladom (jól jöhet még)
de nézek képet róla ....
de azthiszem más színben is van .....sőt biztos mert ktm-hez láttam már sárgát.....pár milliméterrel vastagabb a luk belül és így több víz van a rendszerben.....
ja meg engine ice spéci hűtő folyadékkal kéne nyomatni annak jobb a hőleadóképessége ....vagy tíz fokkal hidegebb ugyanabban a helyzetben mint a fagyálló
csináltam már én is vastag vizcsövezést, de ugy hogy az eredeti méretű csöböl három centi ráhuzva a csőcsonkra ,és arra rá a sokkal vastagabb , és abban folytatodott , de ez a belűl kék cső ez nekem ujj,,,,,
én se adnám el a helyedbe aztata lovat
De úgy döntöttem, hogy ha már ennyi szopóka volt a GasGas-al,akkor inkább kihozom...amint kész lesz, szerzek rá kerekeket, oszt szuperlotyónak (is) használom itt...nem kevesen fogják megnézni, mert komolyabb endurót, SM-et it még nem láttam...
nyelezős egyenesekben vaqy cameltrofiban (így hívjuk mifelénk mikor valahova egyhelyben beszorulunk fél délelőttre nyélgázon) mielőtt megragad és jön ez a wartburgos szegénykeverékes cicergés és ha sietős a dolog ......akkor szivatót oda oda szoktuk pattintani....hagy hűljön a gép.....
bár ez igazán a GG 300 ec problémája ...
...crossgépet nagyon alul kell karburálni ehhez a tünethez.....az nem is cicereg ennyit inkább megragad hamar...
főleg nyáron láttam kevés vízzel basztatták szegény gg-t és úgy cirmogott hogy nem mertem odamenni mellé.....rendesen elfogyott az ereje is...aztán kihűlt és mintha mise történt volna ...sokat kibírnak pedig nem adtam volna érte egy forintot se hogy megússza a blokk...
de ez már birkaság volt a végéig feszíteni a húrt....
én nyáron hűtőcsöveket kicserélném tudod a kékekre ami belül vastagabb meg raknám bele a hűtőbordás csőbetétet....bár ettől a vastag vízcső többet ér mert több a vízmennyiség.....hűtőventillátor...termosztát eldob ...magashőértékű gyertya sok benzin és gó...ha tudnám ,hogy szopós kameltrofi teszi ki az endurózásom nagyobb részét...
mikor dugunk ?
amiről tegnap beszéltünk......a gyertya hőértéke nagyonkomoly amúgy ?
kell ennél több? (motorkerékpár)
Mire? A 320 ft-os euróra, a növekvő hiteltörlesztő-részletre, a munkanélküliségre, a csökkenő fizetésekre vagy a romló közbiztonságra?
Neeeeem, köszönöm...itt kedvesek az emberek, abszolút nem éreztetik hogy külföldi vagy....ma is melóztam, és a tulaj baromi rendes volt...laza meló, jó pénz...ingyen pizza...
Persze ezektől még nem kell elájulni, de nemsokára beteszem a seggem egy nagy céghez, ott meg elleszek havi 520.000 Ft-ért...már csak azt várom hogy hozhassam ki a családot...
Jó 8
látom bejött ez a kinti dolog, nem is tervezel/tek hazajönni?
bár minek....
Este meghálálhatod!