ja és sutyerák új exc-jét gondoltam összehasonlítani ezzel az öreg masinával..
beszarnál ott lenne mindkét modell és csinálhatnál egy összehasonlitó tesztet...egyből tudnád mit fejlődtek a lovak....meg azt is hogy miről beszélek
hát azt hogy minden évben apró változtatások történnek a motorokon ....nem kevés pénzt és tapasztalatot beleölnek a gyártók....
pl. olyanok miatt, hogy erős legyen de ne érezd fárasztónak , egyenletesen adja az erejét lehetőleg már alul sokat....futóműve legyen jó mindkét szélsőséget tudja, legyen vezethető...meg mindene jó legyen mondjuk az enduróra vagy a crossra....
nagyjából ezekre a finomságokra értem...
és ha kipróbáltad pl. az én 525 ömet azzal sokkal könnyebb menni mint pl.a te kisebb suziddal....
és itt nem arra gondoltam hogy felmegy-e erőből vagy sem....
hogy körbedícsérte a csávó....felkiáltójelekkel meg mindenféle mókusvakító trükk.....
piszkafa marzocchi telóját fényezi..
miért nem írta oda hogy megbízhatatlan amal sem gyújtás ...szemétrakás dellorto karburátor meg vezethetetlen motor és csak 14 éves idén kap személyi igazolványt.....viszont használt
andriskám én is minden jót kívánok ....
persze, hogy fogunk együtt motorozni még......mondjuk ennek alapfeltétele, hogy megtanulj végre motorozni már öreg fejedre
amúgy úgy néz ki ma arramegyek ...majd hívlak előtte....
Akkor elbúcsúzok én is
Andris vigyáz magadra, de úgy, hogy idén még szeretnélek megkergetni motorozás közben Kívánom, hogy jöjjön össze minden amit szeretnél!
Jah és Maradj Szobatiszta!
na jóreggelt. este már nem írtam,kidőltem...most pedig megyek melózni...Andris ha már nem beszélnénk este,akkor jó utat,vigyázz magadra,de úgyis beszélünk majd ha kint leszel!
és ezekért se akarnak adni rendes pénzt mostanában......akkor a 20 éves szutykokért miért akarnak sokszázezreket