nem tudom van-e, de láttam Everts motorját......a blokkon kívűl majdnem minden karbon volt rajta.. (pl, komplett segédváz)
Szal az is Yamaha volt, csak kb 9millió Ft extra volt rajta...
Abban tudtommal semmi nagy varia nincs (váltó az tutti) de majd rákérdezek..ja és ami ment/megy még YZ85/125/250.A lényeg nemkap többet és nemlessz baja...szvsz...de nemakarok senkit rá/le beszélni!
De chevy, azt te is tudod hogy a képen látható 2t-nek köze nincs egy gyári endurohoz....
Azt is birom,mikor mondják hogy melyik motor milyen fasza,mert pl Bubba megnyerte az mx2-őt vele...ja...csak az ő motorja eleve nem volt széria + rádobtak kb 4 milliós extra tunning cuccot...
Értem, és köszönöm a válaszokat...én kb évente, ha 5x lejutok pályára akkor lehet már sokat mondtam, csak ott lenne használva, Ducatoval szoktam cipelni krosszpályára is, tényleg abszolút nem szoktam aszfalton használni, a gumi miatt se, nem akarom, hogy megzabálja az aszfalt
Andrissal abszolult egyetértek. Az EC, az egy versenyenduro, nem SM... ami a blokkokat illeti, lehet, hogy a henger,dugó,hajtókar főtengely, csapágyak ugyan azok, de a váltó bizony nem. és itt van különbség egy EC meg egy SM között blokkügyileg...természetesen más futómű, áttétel,stb...
természetesen nem azt jelenti, hogy nem mehetsz el vele a boltba tejért, de egy 2T-vel ne Bajáról Bp-re járjon az ember melózni, mert sz@r se marad a zsebedben meg a blokkban sem. he-he-he
vagy nézd a SM-eket, nem véletlenül 4T... az elején próbálkoztak a kétüteműekkel, de gyorsan elfelejtették Őket...
anno egy másik forumon ment a hajtépés, hogy melyik jobb, egy 650 husaberg SM, vagy egy 675-ös 2T! Maicofaszomtudjami között... hát bazzeg besz@rtam, a gyereken amikor bizonygatta milyen gyors az egyenesben...eszemf@szommegáll (mintha az egyenesen múlna minden...)
amit nekünk "adnak"
Szal az is Yamaha volt, csak kb 9millió Ft extra volt rajta...
csak a dizájn miatt nyert szerinted miért van "Bubba replica" ?
Azt is birom,mikor mondják hogy melyik motor milyen fasza,mert pl Bubba megnyerte az mx2-őt vele...ja...csak az ő motorja eleve nem volt széria + rádobtak kb 4 milliós extra tunning cuccot...
Andrissal abszolult egyetértek. Az EC, az egy versenyenduro, nem SM... ami a blokkokat illeti, lehet, hogy a henger,dugó,hajtókar főtengely, csapágyak ugyan azok, de a váltó bizony nem. és itt van különbség egy EC meg egy SM között blokkügyileg...természetesen más futómű, áttétel,stb...
természetesen nem azt jelenti, hogy nem mehetsz el vele a boltba tejért, de egy 2T-vel ne Bajáról Bp-re járjon az ember melózni, mert sz@r se marad a zsebedben meg a blokkban sem. he-he-he
vagy nézd a SM-eket, nem véletlenül 4T... az elején próbálkoztak a kétüteműekkel, de gyorsan elfelejtették Őket...
anno egy másik forumon ment a hajtépés, hogy melyik jobb, egy 650 husaberg SM, vagy egy 675-ös 2T! Maicofaszomtudjami között... hát bazzeg besz@rtam, a gyereken amikor bizonygatta milyen gyors az egyenesben...eszemf@szommegáll (mintha az egyenesen múlna minden...)