Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te értetted félre...
Én nem a te hozzászólásodat reagáltam...
Hanem MINDENKIÉT magyarországon...
Ok hogy mindenki átalakítgat, én nem szólok bele, több az időnk,mint a pénzünk...
Csak egyszer olvastam egy cikket,amiben egy gyári pilótát kérdezgettek hogy hogyan állítja be a gépet (futómű, stb)..erre azt mondta: "minek állítsuk el azolyan beállításokat,amin tervezők tucatjai dolgoztak évekig?"...hmm, van benne valami..
Szal, szerintem egy 125-ös 2t, nem arra való hogy nyelezgessük neki az aszfalton...
Főleg,esetleg hosszú egyenesekben...de erről inkább Dömét kérdezzétek...milyen jó is egy dugó csere idő előtt (esetleg henger+hajtókar)
Nem értem te hogy szólsz bele a nagyok dolgába.
Ne érts félre csak arra gondoltam(lehet ez nem jött át) hogy: "jólessz az úgy is akár". Mert nekem 145km/h maxnál nem kellett több mert szerintem az is elég volt és erőben sem volt hiány. Szóval próba szerencse- gondolom én. De nem vitatom hogy biztosan tapasztaltabbak vagytok ezekben a témákban, csak egy tapasztalatot osztottam meg miszerint nekem bevált a gyári áttétel is.


őő igyunk valamit?
Hali!
Boldog új évet mindenkienk, így utólag is!
Persze hogy érdemes .
Más nagyon a pálya mint utca(föleg ha mindig máshova jársz pályázni)..én is variáltam(+fogok is..) pedig csak kakucsra jártam,hameg vegyesre használod ott kompromisszumot kell kötni
...de vajon érdemes-e egy hosszú évek munkájával kifejlesztett és olyan gyári beállításokkal ellátptt, 125-ös ENDURÓT áttételezgetni, átalakítgani, felutcaigumizni, majd nyelezgetni,ami NEM ERRE VALÓ?
Persze nem szólok és nem is szólhatok bele más dolgába, csak kérdezem...

azért az egy majdnem új motor, lehet erősebb volt az ernyém de attól még nem hiszem hogy anyyival elmaradna hogy játszani kellene az áttételell, igaz van benne valami hogy így az áttételekkel mindig lehet jobbat kihozni belőle utcán és pályán.
Szia(sztok)De a tied 1 bivalyerős honda volt . ....
miért is? nekem ugyan az az áttétel volt mind a 2 kerékszetten, és semmi gondom nem volt mentem vele 145öt maxon mindezek mellet 2ben gázra jött kerékre és szerintem erő is volt benne dögivel. gumi 4-5 ben még vigan füstölt
Olvassá vissza kisköcsög
na mivan itt fasztarisznyák?
Köszi szépen, ugyan nekem is van EC, MC, SM kézikönyven pdf formátumban, de abban nem találtam meg az SM áttételét...remélem fasza kis SM lesz belőle
sm-hez 14-15/48 áttétel kell minimum amúgy 12-es a legkissebb első gg-ra
Én már voltam nála, onnan van a féktárcsám
Kisebb mennyország ami ott van
jaah
azt hittem hogy a mai motorozásról
de látod! akkor is fejlődött
Sziasztok!
Majer Laci az idei évet kihagyja a motorozásban mert külföldön dolgozik, és eladogatja a cuccait.
A Szatyina Gézáéknál vannak a holmik, én most vettem egy komplett axo rucit 10e-ért gatya+felső (ez a legjobb fajta axo) de van még thor több darab, fox volt még ott axo is bőven, térdvédők. Oxtar tcx2 csizma+Renthal twinwall kormány fél éves. meg egy csomó minden, 95%-os első michelin meg dunlop gumik 3000-ért!
Aki esetleg turizna kicsit előtte egyeztessen a Gézával. Gerecsemotor
hát akkor nem tudom, te miről beszélsz, én ezen az amcsi oldalon található retro krosszgépek tesztjénél látható képekről beszéltem...
most nem a műmájjerekről beszéltem
hanem Borkáékról, Szvobodáról, meg a többi nagyról
édes faszom...egyszál pólóban + gatyában motoroztak...nulla protektor...
Igen..ráadásul ez Budapesten van...
Mondták hogy január 5.-ig ohne nyitvatartás...
Dec 31-én délelőtt én még voltam motoros boltban...felétek becsuktak fél hónapra?
most néztem a Honda CR250es teszt képét
hogy RM250 vs CR250
látszik, hogy nagyon sokat fejlődött a motoros sportág és kitudja, hogy még mennyit fog