Oké oké, csak most amikről beszélünk az nagyon alsó hangon 25 ezer forint...mert ugye gumi is kell rá hátra...szóval lassan, de biztosan nyárra elkészül...
..ha leülsz a motor mellé 10 másodpercre, te is látni fogod hogy szét kell szedned a láncot...minden egyes SM-enduró átszerelésnél...+ nem ártana szerezned egy SM első sárvédőt, mert az így ocsmány...arról nem beszélve hogy ott fog lobogni az első sárvédőd...
Már hogy lehetne? Max flex-szel
SZÉT KELL SZEDNI A PATENTSZEMNÉL.
A biztosítót leveszed csavarhúzóval vagy fogóval, utána meg megnyomod a két csapot és kijön a patentszem. O-gyűrűkre figyelni!
Hellosztok!
Ha a láncot akarod cserélni akkor minden képpen szétt kell szedned a láncot,máshogy nem tudod lecserélni,de a legtöbb lánc patetntszemes azt meg nem 1 nagy szám széttszedni/összerakni.
Na most akkor döntsétek el, hogy lehet-e avagy sem láncot cserélni a lánc szétszedése nélkül...egyébként nekem nincs hozzá szerszámom, mit kellene venni hozzá?
kakukk79 kolléga ma végre megszabadított az évek során felhalmozódott használtgumi-készleteimtől. Halleluja