Értem, hát még agyalok rajta, hogy mi legyen...elég messze van még a szezon...azért Kakucsot meglátogatom vele 1x, ha már megvettem a kerekeket, akkor ki kell próbálni Megmondom nektek, hogy most frankón elbizonytalanítottatok, vagyis te meg Döme
Andris kérdés hozzád:
Azok a motorok amik gyorsasági vagy utcai 125ösök és ugyanazzal a blokkal vannak szerelve mint az endurók pl az apriliáknak az RX blokkját nemtudom pontosan melyiket meg mibe de teszik sbk-ba is nameg az én volt CRM-em teljesen ugyanazzal a blokkal üzemelt mint az NSR-ek. Áttétel SEM (!) külömbözött, akkor ez hogy is van hogy nem arra van kitalálva? A sutyeráké az egy rendszámos motor felszerelve irányjelzőkkel meg mindennel szerintem ahogyan te is mondtad azt kitalálták a gyárban, úgy hogy szerintem akár utcára is alkalmasnak kell lennie! Ha valamiben tévednék mondd kiváncsi vagyok, amit mondtam nem rosszindulat észrevétel...
Dávid, rám ne hallgass, nekem csak egyszer volt Supermoto-m, az sem sokáig és nem is én építettem...
Csupán csak azt mondtam hogy ha nekem egy olyan szép EC 125-ösöm lenne mint a tiéd, én sajnálnám buherálni...de ezzel nem mondtam azt hogy hagyd a francba vagy hogy szét fog menni...csak vigyázz rá...
Egyébként Írországban (ahova jövő hónapban költözöm), ilyen árak vannak:
"2005 GAS GAS 125 SUPER CONDITION VERY LITTLE USE ONLY 1400 EUROS ALSO 110 X SPORT PIT BIKE UESD ABOUT 10 TIMES AGAIN SUPER CONDITION 350EUROS PM ME OR PHONE 07860938113 NO OFFERS AT THESE PRICES"
350ezer egy 2005-ös EC 125-ért...nem semmi...és ott nincs melléduma hogy jó a gép,aztán meg szar....
ÚGY ÉRZEM HOGY JÓ LESZ OTT NEKEM...
Én utcán nem akarom használni, ahogy eddig se tettem, nem értem, hogy a pályát miért nem bírná...terepen is ugyan ezt csinálja az ember, nyelezi...de szívesen meghallgatlak Andris, mert érdekel amit mondasz, ha azt mondjátok ti(akik már jobban értenek hozzá, mint én), akkor hagyom a picsába
nem mondtam hogy nincs igazatok + nem akartam okoskodni, csak én sajnálnék egy olyan szép motort, mint az EC 125 pályázni használni...egyszerűen nem erre van kitalálva és kész..
Talán az "öreg" fórumlakók még emlékznek Vforce barátunkra...akinek csodálatos módon állandóan beszart az EC300-a,amit a CSB Plázában vett.....Mint később kiderült, 1 métert sem ment terepen vele....persze hogy a gép nem bírta...mert nem erre készült...ennyi.
Na jó azért a többség nem profiba nomja,ha abba nyomná a fútómű lenne 1mill alapjáraton.Amugy sokan nyelezgetik 125el is KTM "kisflexel" volt bajnokság is,YZ vel a mainapig mennek..
még jó hogy az áttételről robbant ki a téma de érdekes szerintem..