tegnap felhívtam a boltot, vitonos gumigyűrű miatt (hengerfejhez kell).
Mondják hogy van, 500 ft.
Csak egy mérettel nagyobb...de semmi baj, másnapra legyártanak egy mérettel kisebbet...az meg 8000 ft...
Mondom, jó lesz a nagyobb méret is...
Ja!
Megjegyzem hogy a Kawámon minden gyári volt!
Nem volt újrafestve, plírozva, stb...így vettem...svájcból hozták be...pattent volt, sehol rgy karc...
Fingom sincs...szerinted számolgattam?
Az első enduromat (kawa) még úgy vettem hogy annyi volt a lényeg hogy bütykös gumi legyen rajta, meg a sárvédő jó messzire legyen a keréktől...de tényleg!
Hol tudtam én még akkor hogy mi az a telószimering, 2 ütem, légszűrő, karbi, stb....
Kb 1 hónapi úgy jártam vele hogy kevertem a benzinhez az olajat...csodálkoztam,miért füstöl,mire megtudtam hogy külön olajozású..természetesen be volt kötve, így duplán kapta az olajat...
Ja, a 145-öt úgy vitte, hogy nem mertem neki tovább húzni...a bütykös gumi + kis önsúly miatt már úgy járt az eleje hogy alig bírtam megtartani...
Nézz meg egy korabeli tesztet,abban benne lesz a gyári lánckerék méret...de miért érdekel ennyire?
Úgysem lesz soha olyan jó a vasad, mint az enyém volt! (csak vicc volt)
Bár azt hallottam hogy a kawa blokkok valamiért erősebbek,mint a többiek... (ez nem volt vicc)
Hiszen 7 órát alszol!
Én átlag 4-5 órákat alszom, azt sem egyfolytában...