Mondjuk a száraz sár ellen viszonylag könnyű tenni: le kell mosni (akár útközben is le lehet nyomóskútnál vagy benzinkúton).
Telóolajat meg amúgy is minimum évente cserélem, úgyhogy az már nem tétel...
Sziasztok!
Én a Déczivel beszélgettem erről, Ő sem pártolja a dolgot, elmondása szerint sokkal többet ér ha folyamatosan tisztán van tartva, és minden alkalommal kipucolod a porvédőt, alatta is, 3p az egész. Ha jól tudom egyik gyártó cég sem ajánlja, pedig nem dobna egy motor árán, de mégis mindenki hanyagolja. Nem hiszem, ez lenne a hosszú élet titka….
hát ha a száraz sár nem cseszi szét a szimeringet,akkor ok...szerintem a félharisnyai is elég...de ha szétkúrja,akkor nem csak a szimmeringet kell fizetned...a kifolyt olajat is...
Arról nem beszélve hogy akkor nem árt MINDKÉT telóban cserélni az olajat...
Én most tettem bele olajat az egyikbe,erre elfolyt az állító csavarnál... ..tehettem bele újra... (1500 ft-Castrol)...tehát eddig az olaj 4500 ft-ban volt...
Mondjuk az tény hogy a VB-menők gépein nem látsz harisnyát, szóval biztos van az a szint ahol már ez is számít...majd meglátom hogy válik be ez a "fél" harisnyás téma, aztán ha nem akkor legfeljebb visszatérek én is a telire...egy pár szimmering árát még hajlandó vagyok kockáztatni
hella
én is harisnya párti vagyok, nekem azt mondták ha nincs, sokkal hamarabb szarrá megy a szimering...
meg feldobtam most 2008-as ktm-ekre való villaszárvédőt, ezzel elvileg nem tud beleérni a küllőkbe a harisnya amikor gyűrődik
szerintem ez hülyeség...vagy legalábbis a mi szintünkön elhanyagolható...viszont tény hogy néha le kell venni a harisnyát és kimosni alóla a mocskot...de ha meg nincs, előbb-utóbb a ráragadt száraz sár szétkúrja a szimmeringet...az meg ugye olaj + szimmering csere...
meg ha már pucolod, nem árt szilikon spray-el megfújkálni a szimmeringet...meg a többi gumialkatrészt a vason...
Aszongyák az okosok hogy a harisnya nem jó, rontja a rugózást (nehezebben mozog a teló), elvesz a rugóútból vagy 5-6 centit és sokszor amúgy is kivágja a féktárcsa...nekem most csak egy ilyen 5centis darab van fent hogy letolja a csúszószárról a sarat...majd meglátjuk hogy válik be (mindenesetre van itthon egy pár új harisnya és beszerzek majd szimmeringeket is tarcsiba)
http://www.sportmotor.hu/motor...
a Nitro Circus 5 öt
(esetleg elküldöm ha kell)
Mindegy,kinek a papp,kinek a popcorn...
Telóolajat meg amúgy is minimum évente cserélem, úgyhogy az már nem tétel...
http://www.youtube.com/watch?v...
Én a Déczivel beszélgettem erről, Ő sem pártolja a dolgot, elmondása szerint sokkal többet ér ha folyamatosan tisztán van tartva, és minden alkalommal kipucolod a porvédőt, alatta is, 3p az egész. Ha jól tudom egyik gyártó cég sem ajánlja, pedig nem dobna egy motor árán, de mégis mindenki hanyagolja. Nem hiszem, ez lenne a hosszú élet titka….
Arról nem beszélve hogy akkor nem árt MINDKÉT telóban cserélni az olajat...
Én most tettem bele olajat az egyikbe,erre elfolyt az állító csavarnál... ..tehettem bele újra... (1500 ft-Castrol)...tehát eddig az olaj 4500 ft-ban volt...
én is harisnya párti vagyok, nekem azt mondták ha nincs, sokkal hamarabb szarrá megy a szimering...
meg feldobtam most 2008-as ktm-ekre való villaszárvédőt, ezzel elvileg nem tud beleérni a küllőkbe a harisnya amikor gyűrődik
meg ha már pucolod, nem árt szilikon spray-el megfújkálni a szimmeringet...meg a többi gumialkatrészt a vason...