Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát...elméletileg jobb mint a karburátoros....
ha meg valami bibi lenne,ezt úgy is javitják garanciába...ha már mást nem
most van ez:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
ha gondolod hétvégente szoktunk motorozgatni
és nem félsz az injekcióstól?
nagyon szépek ezek a gépek.
ahha az nincs is messze:)majd ha lesz gép akkor csapunk pár kört....
nyilván
most annyi baja van hogy a kompresszió elég lófasz benne...szóval dobok bele egy új dugót..2 hét mulva kb
aztán most nemtom mi lesz,mert beszéltem 2 kawakereskedéssel is,egyiküknél van egy pár üzemórás 08 450es
másiknál már elfogyott de kb 2 hét mulva érkezik meg az injektoros 09 es...max 150el lenne tobb kb...elkodnolkodtató
ja és mind2 helyen beszámolnák a gépet
aha
gondolom,hogy rendben van,mert egyébként nem tudnál vele versenyezni
kemecse
az nem tavaly volt,hanem március körül
nem adtam el mert jó magas árat írtam...nem volt szándékom eladni,ezért irtam magas árat..annyiért odaadtam volna bárkinek
de most meg ütemváltás van kinézőben szóval vagy eladom vagy beszámíttatom,nekem mind1
merre is laksz pontosan Nyíregyháza melett?
az csak 200al több,mint ami nekem lenne rá.Tudtam hogy sok nekem.
de tavaly is hirdetted Te.
akkor végül miért nem cserélted?
750 ért viheted
öhlins+gyári teló,tuning+gyári rendszer,új dugóval satöbbbbi
annyi nincs
nem néztem!
de olvastam a Skype kiírásodat
szerintem mindenképpen a 2t crosst válaszd, a baj csak az hogy amennyiért akarsz motort venni azért igen nehéz jot találni,,,,a jo állapotu ,fiatalabb 2t-k is olyan 750-800-tol kezdödnek,,,
Az első kereked kész.
A segédváz (szerintem kuka) még nem jutott át a hegesztőhöz.
A vázon volt némi hegesztési feladat, az is kész.
Az aluhegesztőtől függ a hétvégéd!
A többi lassan okés. . .
vedd meg az enyémet...
mennyi zsetonod lenne motorra?
hát nem vagyok egy Grillmayer,de nem mondanám magam kezdőnek.
A "mindenre csak egy kicsit jó" kategórián túl szeretnék lépni.
volt már egy két motorom,és tudom,hogy drz-t nem akarok.
holnap úgy néz ki meg tudok nézni egy 400as yz-t
ha nem az elvárásaimnak megfelelő a motor,akkor 2000 körüli 2t sztem ami belefér.
Egyébként lehet nem hiszed,vagy nagyképűnek tűnik,de ez a kis épített motorom sok helyen megenné a drz-t.
Sziasztok!
Döme megtudod mondani,hogy készlesz-e hétvégére a motor? (nem olyan sürgős,csak akkor úgy tervezném a hétvégém!)
Köszi,hali!
ha kezdö vagy és csak endurozni akarsz vele akkor vegyél egy drz-t, sokat kibir, mert nincs annyira kihegyezve,, és kapsz belöle jo állapotut is,,,
de egy használt 2t-re is bármikor rámehet egy százas.
Tudom hogy mire gondolsz amúgy.
de megtanultam már rég,hogy a motorozás nem befektetés.pénzt nekem soha nem hozott.
És ha már valami elviszi a pénzt,akkor miért ne vegyek olyat,amihez jobban húz a szívem.
Bár tudom azt is,hogy a 4t felújítása kb dupla annyi mint a 2t.
nagyon tetszik amúgy a 2t is,pont az idegessége miatt.
de a 4t nyomatéka,meg hogy endurozni is sokat szoktam,sőt pályára nagyon keveset járok,ezért gondoltam a 4t-re.
ha az épített motort el tudom adni,akkor annyi tartalékom marad,ha van valami gebasz.tehát 450nél még egy 2t-re sem tudok többet szánni.
az a gáz,, hogy egy ennyire öreg 4t cross ,lehet hogy mikor megveszed "csak" 430e, de pikk pakk rá lehet költeni még egy 100-150-et,, hidd el ennyiért tudsz venni egy jo 2t-t
Mindig régebbi motorjaim voltak,egy 10 éves nekem már előrelépés.
ha az adatlapomat megnézed van egy épített crossgépem.abban most minden új.azon is gondolkodtam,hogy megtartom.
viszont előrébb is szeretnék lépni.Dr-emet is azért adtam el,hogy egy újabbat vegyek.az 93-as volt
430 iá.
sokkal jobb állapotu 2t veszel annyi pénzért, mint amennyiért azt a veterán 4t crosst megkapod,,,
amugy mennyi az ára,?
inkább 2t?
ennyire telik