Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja, van rajta egy pár nyalánkság
Zozi,nézd meg alaposan a dugót,aztán tárgyalunk..ha nagyon kéne csere akkor valahogy megoldjuk
naharcihelyzet?
nyáron meg is lesz rá a lóvé,csak most nem kéne annyira erőltetni
nekünk itt van egy de nem az enyém ...már árultam asszem csak valaki nem vette meg.....
bimbikének kellett volna de valamiért annyiba maradt a dolog ....

ez egy 1990-91 -es HONDA cr 250 -re való rezó......csak az eleje van meg..... a hangtompító hátsó dobrész nincs....elfogadható állapotban volt mikor láttam lehet , hogy hgs de nem biztos.....
fekete
*gézát
Valakinek valami ötlete esetleg h honnan tudnék rezót szerezni?
Szatyina Gézét már felhívtm neki nincs
jó mocizást.....

tényleg holnap nekem is kell mennem ....
Jó motorozást
elköszönök, megyek megkezdem az e heti motorozásomat... és vasárnapig le se teszem...
most néztem a pinknél egy Athena kb 36.
aha...kábé.....bár van szórás de kb annyi
zoozee egyébként mennyi egy dugó egy ilyen 400-asba? 40 e körül?
hát igen, nemnehéz 4 kilót rádobni egy japó 4T-re ha csak a szelepeknek 25 körül van darabja...
az SV-k nekem is tetszenek, érdekes lehet a V2-es blokk, bár technikailag nem ismerem.... egyszer volt utcai motorom egy CBR 600F, 3 hónapig megvolt, aztán mikor egymás után kétszer megpróbáltak kilapítani el is adtam gyorsan... sajnáltam, de akkor inkább saját hülyeségemből törjem össze magam, ne máséból....
meg azért gyurika gépe egy komoly motor amúgy....
egy 40.000 ezres dugó miatt azért nem kell eldobni
különben is jó állapotban van és van rajta félmilla extra ........amit akik itt látták a garázsban állni már vennének is meg róla....
csak azért írom ezt , hogy nem egy öreg kutyaszar simsonról beszélgetünk.....meghogy hányütemű

a haverom épp most számolta (versenyez) és 430 -at nyomott egyéves gépére...most lett kétéves...
ja és honda crf250....

gyurika meg rádob mondjuk egy kilót összesen és ebbe benne lesz a tavaly az idén meg még a következő év is.....akkor nem is sok....
Ha lenne pénzem egy új 2tre akkor talán... De nemtom mi lesz... Vagy DRZ 400Sm lesz vagy SV 650... Igazából ezek nem túl kihegyezett darabok és ezért szerintem kevesebb gondjuk lehet
bocs, én nem motorozok utcán.... de valóban jobb ott egy 4T...
ja nem ....itt a kérdés az az mikor elszakad egy vezérműlánc és emiatt a főtengely és a veztengely elkezd külön forogni óhatatlan , hogy összeütközik szelepekkel a dugó...és a vadiúj dugó is tud ilyenkor hajszálrepedni.....

ezért kérdeztem mi a zsír ...de megnézem mert eddig kívülről úgy tűnik , hogy a forgást alul állította meg a tegnapi fotókon szerepelt alkatrészek és akkor sanszos, hogy belül nincs nagy baj...de ellenőrizni kell mert lehet kívétel meg stb...

megnézem beleért-e a dugó a szelepekbe
utcán nem térsz vissza...
fepi, hidd el nekem egy idő után visszatérsz a 2T-hez, főleg ha sűrűen nézegeted pl. azokat a képeket amiket a srácok beszúrnak....
akkor vége lesz a fodrász szalonnak ha robban,szóval ügyes legyél,ne robbanjon
Neked is teljes mértékben igazad van, de sztem félreértettél Egyetlen forintot sem bántam meg amit az Apriliára költöttem, mert a motorozás élményét semmi nem pótolhatja, soha nem adnám fel... Egyelőre sajna meg kellett váljak a motortól, most robogózok de jövőre már vmi nagyobbacska lóval akarom folytatni. Rengeteg mocim volt, elegem van a 2tből és ennyi meg perpill dellám sincs motorozni

Ennyi