feltéve ha nem köszörnyülték ki
üdvözöllek magyarországon janikám
mi a helyzet ?
tegnap képzeljétek kivel futottam össze a GG -ban dorogon ? kawasakival odamotorozott.........tóthpetivel a csb-ből.... ide jár titokmotorozni rég láttam mert nem oda jár templomba ahova én
2007 év végén mutatta be a GasGas Holland importőre által kifejlesztett és megalkotott új GasGas terepmotort a GasGas FSR 515 Desert névre keresztelt Dakar szériás versenygépet!
A Holland GasGas importőr által támogatott GasGas Desert Rally Team tagjai a Fárao Rally-n fogják először bemutatni, hogy mire is képes a 515ccm-es benzinbefecskendezős hajtóművel felszerelt motorkerékpár!
Maga a motorkerékpár alapja a már ismert FSR 515-ös versenyenduro melyet szinte atomjaira szétszedve és a legapróbb részletekig is a sivatagi és a tereprally körülményekhez terveztek át!
Megnövelték az első futómű rugózási útját és szintén növelték a hátsó villa nyitási szögét is! Az első futómű a Marzocchi terméke míg hátul az extrém körülmények között is kitűnően teljesítő Öhlins gyár eleme kapott helyet!
A motor teljesítményét egy minimális furat/löket arány módosítással egy kicsit áthangolták, így a motor teljesítménye lóerőben és nyomatékban is kedvezőbben módosult!
Az motor kenését drasztikusan változtatták meg, beiktatva egy nagy olajtartályt is mellyel a hosszú távú etapok (700-1000km) legyőzése sokkal eredményesebb! A befecskendező elektronika is cserére szorult, mivel a tereprally szakaszok legyőzéséhez egy teljesen más diagnosztikai beállításokkal működő motorra van szükség!
A motor üzemanyagtartálya a gyári 9 literről egy hatalmas 38 literes puttonnyá növekedett!
Szintén átdolgozták az első idomzatot is melyen természetesen már helyet kapott az itiner tartó, GPS tartó és az egyéb a sivatagi rally-n való részvételhez nélkülözhetetlen minden apró kis kütyü!
Tehát, a GasGas ismét bizonyítani fog, hogy a terepmotorozásban mindig az élvonalba tartozik!
atisom én ma nem megyek t. bányára.......de ha nagyon életveszélyes akkor péntek reggel elméletileg odavisszük tisére........ha még életveszélyesebb akkor van még olyasmi , hogy ma este elküldöm egy futárnak látszó emberrel ő este 7 óra felé ér tatabányára (lenes ismeri) ott lakik a gálon...oda kéne menned a cuccért ......
többet nem tudok mondani kérem kapcsojja ki
megyek oviba...aztán tovább fotózom a supermotyót
amúgy gyurika ha nincs egyéb baj akkor mit szólnál egy dugócseréhez ?
Igen, csak aki már svindlizik az évjárattal, az ki tudja mit ravszkodik a blokkal....abban én már nem bízok, aki nekifutásból próbál meg átbaszni.....
Ráadásul egy öregebb endurónál/krossznál kb 5 mp alatt rá lehet jönni -ha más nem, az idomokból- hogy hányas évjárat....na mindegy, ez magyarország
Na, mikor csiklandozunk sziklákat?