Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vegyél már egy normális motort Meg vagyunk mi áldva a motorokkal vazze
mi a helyzet?
de nem hiszem..nem a legjobb a helyzet most anyagilag,inkább azt szezon végére hagynám
előbb tudjuk meg hogy mi van...de ha dugó akkor már hajtókar is?
nem túl vastag a pénztárca és azért vettük ezt a roncsot kb annyiba van mintha vettünk volna egy működő ilyen évjáratút de ha egy jót veszünk kitudja hogy mi van benne ezt legalább felújítottuk és tudjuk hoyg nem lesz vele baj
hát végig néztem én is, gratula hozzá, én biztos nem vennék már meg ennyire lelakott verdát,,, a végeredmény szép lett,,
köszi mindhármunk nevében is
üdv mindenkinek!

gratula a motorhoz, nagyon szépen összeraktátok... nemkevés idő és pénz lehetett...
nem jött senki ki velem, ezért maradok itthon,,
raktam föl egy foto galériát szerintem érdemes megnézni ritkán lát az ember ennyire lelakott motort
GasGas TXT 300Pro Raga Replica



Mint ahogy az lenni szokott a motorgyártók minden évben megjelentetik az élversenyzőjük „klón” motorját. 2003-óta a GasGas is évenként kiadja limitált darabszámos triálmotorját melyet a gyár első számú világbajnok sztárversenyzője Adam Raga nevével fémjeleznek!
A tavalyi replika motorhoz képest az ide jelentősen megváltozott! A motorkerékpár vázát teljes egészében kicserélték, így az a széria modellekhez képest is láthatóan kecsesebb és vékonyabb hatást kelt. És valóban, az új váz kialakítással közel 1 kilógrammos súlycsökkenést tudtak a tervezőmérnökök elérni, mely a trialsportban nagyon sokat jelent! A váz szerkezete és anyaga ugyan megegyezik a széria modellek geometriájával és anyagminőségével, de a helyenkénti dupla megerősítés lehetővé tette, hogy ugyanazt az erősséget érjék el a chrome-molibden ötvözet használatával kevesebb mennyiségű anyaggal. Talán ami a legjobban kitűnik a változáson az a titánium használata a replica verzióban. A kormánykiflik, a láncfogaskerekek és a motorblokk több alkotóeleme is titánium ötvözetből készült mely erős de egyben könnyű kivitelt eredményezett. Az alap szériához képest módosult még az üzemanyagtartály (már ha a 3 literes térfogatú kis edénykét annak lehet nevezni), a gyújtás elektronika, a vízhűtő, a lábtartók helyzete, a komplett hátsó kerék (mely egy olyan küllőzésű kereket jelent ahol a küllőanyák az abroncs és a kerékagy között találhatók) és hátul a replica modellben már az Öhlins gátlója segít, hogy minél jobb teljesítménnyel másszuk meg a sziklákat!
A motorkerékpár így a szériamotorhoz képest közel 2 kilógrammal könnyebb ami nagyon sokat jelent annak aki megfelelően ki is tudja azt használni!
És természetesen említésre méltó a külső megjelenés is! A piros-fehér színösszeállítás egy kecses és törékeny külsőt sugall, de azért a gyártó ennél a modellnél sem felejtkezett meg arról, hogy megmutassa a világnak: a piros szín a bikaviadalok hazájában mindig nagyon fontos szerepet tölt be!


GasGas TXT 300Pro Raga Replica ’08

Motor: 294cmm, egyhengeres, kétütemű, folyadékhűtéses
Elektronika: CDI digital, kettős gyújtás
Váltó: 6 sebességes, 3 tárcsás hidraulikus kuplugszerkezettel
Váz: Eliptikus CR-MO
Fék: elöl 2 dugattyús 185mm szimpla tárcsa, hátul 2 dugattyús 150mm tárcsa
Gumik: 21x2,75 – 18x4,00
Tank: 3,1 liter
Súly: 66kg+

Ár: érdeklődésre


Forrás&foto: Todotrial
Szöveg: Török János
Na hello megint mindenkinek! Mizu?
te mociddal mi van? láttam régebben képeket hogy dobozban van
köszi
nem kevés meló meg pénz volt de megérte bátyám faterom meg én csináltuk tavasszal keztük és télre végeztünk vele
Ervin, minden elismerésem az EC250-es rendbehozatalát illetően!
Nagyon szép munka!
De jó lenne nekem is egy ilyen garázs!
sziasztok srácok mia helyzet . Bálint a hétvégén itthon motorozol vagy kint ?
Jól van...
kössz az 5öst
Én holnaptól végig motorozom a héten, lesz két bemutatóm és a trialsuli, így nem leszek bekapcsolva! Ha motorozok akkor nincs telefonálgatás, csak koncentrált motorozás van!
jani ,nem tudom még hogy jo-e a péntek,mert aznap jönnek valakik vendégségbe, csak azt nem tudom hány orakor, a telefonod az él még,? a 30-as, vagy a 70-es,,?
Küldtem mail-t!
amikor neked jo,, meg persze nekem is,,
Pápá
ronis nem szeret motorozni




na léptem oviba ...hály