nem túl vastag a pénztárca és azért vettük ezt a roncsot kb annyiba van mintha vettünk volna egy működő ilyen évjáratút de ha egy jót veszünk kitudja hogy mi van benne ezt legalább felújítottuk és tudjuk hoyg nem lesz vele baj
Mint ahogy az lenni szokott a motorgyártók minden évben megjelentetik az élversenyzőjük „klón” motorját. 2003-óta a GasGas is évenként kiadja limitált darabszámos triálmotorját melyet a gyár első számú világbajnok sztárversenyzője Adam Raga nevével fémjeleznek!
A tavalyi replika motorhoz képest az ide jelentősen megváltozott! A motorkerékpár vázát teljes egészében kicserélték, így az a széria modellekhez képest is láthatóan kecsesebb és vékonyabb hatást kelt. És valóban, az új váz kialakítással közel 1 kilógrammos súlycsökkenést tudtak a tervezőmérnökök elérni, mely a trialsportban nagyon sokat jelent! A váz szerkezete és anyaga ugyan megegyezik a széria modellek geometriájával és anyagminőségével, de a helyenkénti dupla megerősítés lehetővé tette, hogy ugyanazt az erősséget érjék el a chrome-molibden ötvözet használatával kevesebb mennyiségű anyaggal. Talán ami a legjobban kitűnik a változáson az a titánium használata a replica verzióban. A kormánykiflik, a láncfogaskerekek és a motorblokk több alkotóeleme is titánium ötvözetből készült mely erős de egyben könnyű kivitelt eredményezett. Az alap szériához képest módosult még az üzemanyagtartály (már ha a 3 literes térfogatú kis edénykét annak lehet nevezni), a gyújtás elektronika, a vízhűtő, a lábtartók helyzete, a komplett hátsó kerék (mely egy olyan küllőzésű kereket jelent ahol a küllőanyák az abroncs és a kerékagy között találhatók) és hátul a replica modellben már az Öhlins gátlója segít, hogy minél jobb teljesítménnyel másszuk meg a sziklákat!
A motorkerékpár így a szériamotorhoz képest közel 2 kilógrammal könnyebb ami nagyon sokat jelent annak aki megfelelően ki is tudja azt használni!
És természetesen említésre méltó a külső megjelenés is! A piros-fehér színösszeállítás egy kecses és törékeny külsőt sugall, de azért a gyártó ennél a modellnél sem felejtkezett meg arról, hogy megmutassa a világnak: a piros szín a bikaviadalok hazájában mindig nagyon fontos szerepet tölt be!
Én holnaptól végig motorozom a héten, lesz két bemutatóm és a trialsuli, így nem leszek bekapcsolva! Ha motorozok akkor nincs telefonálgatás, csak koncentrált motorozás van!
jani ,nem tudom még hogy jo-e a péntek,mert aznap jönnek valakik vendégségbe, csak azt nem tudom hány orakor, a telefonod az él még,? a 30-as, vagy a 70-es,,?
gratula a motorhoz, nagyon szépen összeraktátok... nemkevés idő és pénz lehetett...
Mint ahogy az lenni szokott a motorgyártók minden évben megjelentetik az élversenyzőjük „klón” motorját. 2003-óta a GasGas is évenként kiadja limitált darabszámos triálmotorját melyet a gyár első számú világbajnok sztárversenyzője Adam Raga nevével fémjeleznek!
A tavalyi replika motorhoz képest az ide jelentősen megváltozott! A motorkerékpár vázát teljes egészében kicserélték, így az a széria modellekhez képest is láthatóan kecsesebb és vékonyabb hatást kelt. És valóban, az új váz kialakítással közel 1 kilógrammos súlycsökkenést tudtak a tervezőmérnökök elérni, mely a trialsportban nagyon sokat jelent! A váz szerkezete és anyaga ugyan megegyezik a széria modellek geometriájával és anyagminőségével, de a helyenkénti dupla megerősítés lehetővé tette, hogy ugyanazt az erősséget érjék el a chrome-molibden ötvözet használatával kevesebb mennyiségű anyaggal. Talán ami a legjobban kitűnik a változáson az a titánium használata a replica verzióban. A kormánykiflik, a láncfogaskerekek és a motorblokk több alkotóeleme is titánium ötvözetből készült mely erős de egyben könnyű kivitelt eredményezett. Az alap szériához képest módosult még az üzemanyagtartály (már ha a 3 literes térfogatú kis edénykét annak lehet nevezni), a gyújtás elektronika, a vízhűtő, a lábtartók helyzete, a komplett hátsó kerék (mely egy olyan küllőzésű kereket jelent ahol a küllőanyák az abroncs és a kerékagy között találhatók) és hátul a replica modellben már az Öhlins gátlója segít, hogy minél jobb teljesítménnyel másszuk meg a sziklákat!
A motorkerékpár így a szériamotorhoz képest közel 2 kilógrammal könnyebb ami nagyon sokat jelent annak aki megfelelően ki is tudja azt használni!
És természetesen említésre méltó a külső megjelenés is! A piros-fehér színösszeállítás egy kecses és törékeny külsőt sugall, de azért a gyártó ennél a modellnél sem felejtkezett meg arról, hogy megmutassa a világnak: a piros szín a bikaviadalok hazájában mindig nagyon fontos szerepet tölt be!
GasGas TXT 300Pro Raga Replica ’08
Motor: 294cmm, egyhengeres, kétütemű, folyadékhűtéses
Elektronika: CDI digital, kettős gyújtás
Váltó: 6 sebességes, 3 tárcsás hidraulikus kuplugszerkezettel
Váz: Eliptikus CR-MO
Fék: elöl 2 dugattyús 185mm szimpla tárcsa, hátul 2 dugattyús 150mm tárcsa
Gumik: 21x2,75 – 18x4,00
Tank: 3,1 liter
Súly: 66kg+
Ár: érdeklődésre
Forrás&foto: Todotrial
Szöveg: Török János
nem kevés meló meg pénz volt de megérte bátyám faterom meg én csináltuk tavasszal keztük és télre végeztünk vele
Nagyon szép munka!
De jó lenne nekem is egy ilyen garázs!
na léptem oviba ...hály