A triálsportban már nagyon hamar bevezették a technikai újjításokat! Már a 80-as évek végétől minden triálmotor vízhűtéses, hidraulikus kuplungal van szerelve és "nikaszilos" a hengerfala is! Ezen kívűl a 90-es évek közepétől már bejött a magnézium ötvözetű henger és a crome-molibden vázanyag! (persze van gyártó aki az aluvázra esküszik, lásd. Beta)
A triálfelszerelések megalkotásánál a legfontosabb szempont a mozgékonyság legjobb megőrzése úgy, hogy kellően biztonságban is legyen a test!
A csizma talpa nagyon nagy tapadással bír és cserélhető az egész taprész! Ezen kívűl ha betörik a bőr akkor olyan mintha nem is lenne rajtad és ez nagyban segít megfelelő mozgásban!
A sisaknál a legfontosabb szempont a tökéletes kilátás megőrzése úgy, hogy biztonságosan védje a fejet és emellett könnyű legyen, erős és nem utolsó sorban szellős! (mivel itt nincs menetszél)
A kesztyűnél szintén hiányoznak a beépített protektorok és egyéb védelmet segítő kiegészítők! A kesztyű végül is csak egy sima szövetkesztyű ami a minimális sérülésektől megvéd, viszont arra nagyon jó, hogy a folyamatos és biztos tapadást megtartsa a markolat és a karok között!
Ismerlek és azt is tudom, hogy ha valamit a fejedbe veszel akkor makacs vagy és eltökélt! Tudom, hogy egy hónapon belül már ott fog állni a kicsike a garázsban!
Szorítok, hogy sikerüljön és ha esetleg kintről akkor sem lesz nagy gond vele még ha kell is egy kicsit költeni rá, nem olyan drága hozzá az alkatrész még idehaza sem!
De ne feledd, hogy egy minimális felszerelést is kell majd venned ám! Sisak, csizma és kesztyű! Más egyenlőre nem nagyon kell! Ezek azért fontosak!
Jani ismersz tudod, hogy a tiedét akarom megvenni, de aztis tudod hogy hogyan ez nehéz te is tudod már két illetőt kilőt a bank még van 1 akit pénteken megpróbálunk de ha vmi nem megy akkor más utat kell választani! itt jön Spanyolország a képbe!
Köszönöm Jani , de én már döntöttem ezzel kapcsolatban. Van ismerősöm Barcelonában, és a tesóm cége Spanyol a titkárnő (tolmács) pedig munkaidőben szívessen felhívja nekem az eladókat ott pedig majd megoldom mint eddig mindig, ha szart veszek meg az én bajom és tökmindegy hogy magyarra vagy spanyolra költök, hiszen nem új motort veszek pedig néha az is elromlik.
Kaja pia meg ottis van hipermarkett csak akarni kell, vagy még sennki nem hozott be Mo-ra motort?
Én havonta megyek németbe meg lengyelbe és simán megoldom a kaját is piát is és nem megyek tönkre anyagilag! olajam meg van a garázsban kb 240 liter. kel még valami?.
Ha ti nem is mennétek, Én akkor is menni fogok! egy esetben nem, ha sikerül a Jani motorját elintéznem.
Nézd Márk, ha szeretnéd, hogy segítsek akkor azt javaslom, hogy első körben próbáld meg az Én tavalyi motoromat, majd ha esetleg az mégsem megy akkor sikíts és kitalálunk valamit! Ha nagyon nem jutsz dülőre a választás terén vagy tanácstalan vagy akkor elmegyek és segítek!
Még egy kinti kapcsolatot megkérdezek Én is hátha Ő tud valamit odakint! És ha nem megy semmi akkor ráállunk a dologra ezerrel és megoldjuk!
Jóccaka mindenkinek!
A csizma talpa nagyon nagy tapadással bír és cserélhető az egész taprész! Ezen kívűl ha betörik a bőr akkor olyan mintha nem is lenne rajtad és ez nagyban segít megfelelő mozgásban!
A sisaknál a legfontosabb szempont a tökéletes kilátás megőrzése úgy, hogy biztonságosan védje a fejet és emellett könnyű legyen, erős és nem utolsó sorban szellős! (mivel itt nincs menetszél)
A kesztyűnél szintén hiányoznak a beépített protektorok és egyéb védelmet segítő kiegészítők! A kesztyű végül is csak egy sima szövetkesztyű ami a minimális sérülésektől megvéd, viszont arra nagyon jó, hogy a folyamatos és biztos tapadást megtartsa a markolat és a karok között!
1, Miben más a cross csima mint a triál?
2, Miben más a kesztyű?
És még azt írja, hogy: "Kivitel: Cross"
Szorítok, hogy sikerüljön és ha esetleg kintről akkor sem lesz nagy gond vele még ha kell is egy kicsit költeni rá, nem olyan drága hozzá az alkatrész még idehaza sem!
De ne feledd, hogy egy minimális felszerelést is kell majd venned ám! Sisak, csizma és kesztyű! Más egyenlőre nem nagyon kell! Ezek azért fontosak!
Sikíts és megoldjuk a problémát! A lényeg, hogy minél előbb mert itt a tavasz és nagyon mérges fogsz lenni ha nem tudsz még motorozni!
Én havonta megyek németbe meg lengyelbe és simán megoldom a kaját is piát is és nem megyek tönkre anyagilag! olajam meg van a garázsban kb 240 liter. kel még valami?.
Ha ti nem is mennétek, Én akkor is menni fogok! egy esetben nem, ha sikerül a Jani motorját elintéznem.
Még egy kinti kapcsolatot megkérdezek Én is hátha Ő tud valamit odakint! És ha nem megy semmi akkor ráállunk a dologra ezerrel és megoldjuk!
Oksa?