Nézd meg ahogy a képen a gumi viselkedik! Majdnem 40 centi hosszú és 15 centi széles tapadási felület keletkezett, míg a motorok átlagban csak 5-8 centihosszú és csupán 3-4 centi szélességben tapadnak meg!
A nagyobb tapadási felület érdekében! És nem csak a nyomás, hanem a gumi állaga, és a mintázat vagyis az, hogy szabályos négyzetbütykök vannak rajta, az is fontos!
Az alacsony nyomás hatására megnő a tapadási terület és a benyomódástól a bütykök úgy viselkednek mint egy fogó, vagyis összecsípik a talaj egyenletlen felületét és ezzel mégjobban elősegíti a megfelelő tapadást!
Triál versenyeken alap törvény, hogy verseny előtt soha senki nem mehet végig a pályán, még az sem aki építette!
Minden azonnal élesben kell, hogy menjen!
Amúgy a megépítésben olyanok segítkeznek akik azért már szemre meg tudják mondani mi az amit lehet és mi az amit szinte képtelenség teljesíteni!
Pár év triálozás és ez a lelki szem szinte minden motorosnál kialakul, másként fog mindenre nézni, mindenben a legyőzni való akadályt látja!
Aztán, hogy sikerül-e legyőzni az már csak rajtuk múlik, de azért etnap is volt olyan akadály ahol mindenki elvérzett, még a Bou gyerek is!
ezek hárman nagy riválisok és elég jól motorznak ahogy látom de még ők is beszopogatják néha .....azon tűnődtem ha ők nem mennek végig akkor ki megy végig vagy ki csinálja nekik a pályát ......mert az is pihentagyú lehet
Hát bakker az tény, hogy le a kalappal a Bou gyerek előtt, totál megérdemelten nyerte meg a világkupát! (ja, tévesen még az Eurosporton is világbajnokságnak mondják, de az a szabadtéri, a fedett az világkupa, hisz egy évben nem lehet ugyanazon sportágban kétszer világbajnokot hirdetni!)
Most nem nagyon volt esélye senkinek sem, beleértve Ragát is! Pazar ahogy motorozik és már szinte tökéletes az összhang közte és a motorja között, nincs egy pici megingás sem soha, sehol! Pontos, precíz, határozott, és nem utolsósorban hihetetlenül látványos!
Mindenki alszik vagy más huncutságot művel? Ihletet kaptatok Andriséktól mi?
Szia Dávid!