hali,na akkor elküldeném a első hátsó futóművemet hozzád motosításra .postán tudnánk csak megoldani.email cím az adatlapon küld el a címedet,jövőhét elején feladom.
Szevasz!15 ezer/ pár az endúró vagy krossz,olajjal,szimmeringgel,átszelepelve,beállítva stb.További állítgatásban segítek.Gondolom motora keményíteni szeretnél. A hátsót 10-ért csinálom.
SZia.ahogy itt olvasgatom értesz a futóműhöz. Van egy enduró telóm és szeretném kicsit supermotosítani.nemakarok vagyonokat külteni rá,olajcsere mindenképpen ,meg átszelepelésre gondoltam.nem tudom milyen árban mozognak ezek az alkatrészek...mit javasolsz?
Egyenlőre, évek óta 10 -ért csinálom,legyen a legócskább régi,vagy vadiúj csúcstechnika.Egy az ár.Alul felül szedni kell,ha nem megy alul,le kell fúrni,onnét szopós,ha belefúrsz az alsószárba.Csak ésszel vagy kűdd el,vagy vidd máshoz.Hidd el, a legszarabb más után szerelni amikor már mindent elbarmolt akkor jön rá,hogy nem neki való Mert amit spórolt volna,azt eltolta
A teleszkóp nem az enyém, egy barátomé, bár nekem is hasonló a gondom csak a keréktengely máshol megy át. Konkrétan az a kérdés elsőnek, hogyan kell szétszedni? A felső imbuszcsavart kell először fellazítani és utána már ki lehet húzni a teleszkóp szárat? Akkor már tudnánk valamit, hogy mi legyen, puhább rugó vagy olajcsere. Egyébként sok pénz egy ilyen alakítás szakemberrel, hozzávetőlegesen?
A teleszkóp nem az enyém, egy barátomé, bár nekem is hasonló a gondom csak a keréktengely máshol megy át. Konkrétan az a kérdés elsőnek, hogyan kell szétszedni? A felső imbuszcsavart kell először fellazítani és utána már ki lehet húzni a teleszkóp szárat? Akkor már tudnánk valamit, hogy mi legyen, puhább rugó vagy olajcsere. Egyébként sok pénz egy ilyen alakítás szakemberrel, hozzávetőlegesen?
de akkor isteni lesz pár évig?
lekopogása is megszüntethető?
csak könnyebb egy izmositani a tagon mint nekem lefogyni........
életre lehet kelteni? rugója jó,
de olajosra kellene csinálni
ha igen kb mennyi zseton?