Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

oké megyek látogatóba
Ha van kint kb 5-10 fok és szombat vagy vasárnap van, akkor jó eséllyel kint találsz minket :)
Mikor vagytok kin sajna DRZ nincs meg se sisak se csizma se posztó Piacon van Bandit is sajna
Nem könnyű ez a vállalkozósdi
Inkább arról regélj, mikor látogatsz meg minket kint a pályán ?
Te Gabi ez ab-szorult nem vicces tudod te hogy mi kint élek át
Sárvédő táska: 6500 ft 20 376 46 36
én szarul nélkülözöm a jachtomat két extra slim kurvákal hát igen nehéz a élet
Helló jól vagyunk köszi
hello hogy vagytok ?
Sziasztok!

Egy kisebb endurot szeretnénk második motornak a zurammal. Kawasaki KLX 300 R-t nézegetjük most, ami tetszik. Eltekintve attól, hogy nem önindítós, ajánlanátok csak úgy hétköznapi motorozáshoz (városban) +néha könnyű terepre? Esetleg néha egy nagyobb túra (pl. 200 km)?
Abszolut nem értek a kategóriához, eddig csak túramotorjaim voltak. Azt sem tudom mennyit fogyaszt, mennyit kell szervizelni és kb. milyen drága a fenntartás, meg olyan infót is kaptam már, hogy van olyan típus, amit nem is lehet utcára vizsgáztatni, vagy személyre van vizsgáztatva. Nem tudom, ez olyan-e.

Köszi előre is a segítséget!
eladó

10.000-ft
06 30 635 9305
Üdvözlet fórumosok.Venni szeretnék egy crf450-et.Olasz honlapokon olvastam a HM MOTO 450R-t.Kinézetre ugyan az,csak van forgalmija.De a lóerő megmaradt?Vagy miben különbözik az eredetitől.Segítséget szívesen olvasnám.Köszönöm.
Hát amit leírtál ahhoz nem is, ezt én is felfogtam. Én azt nem értem igazán ha a motor elvan az 1.8-as nyomáson lévő forró vízzel is akkor minek gyártanak két félét.
Pedig ehhez nem kell nagy ész... egy enduro az arra van kitalálva h az erdőben basztasd,fel-le,patakban és ott ha beszopod valahol és elkezded nyektetni, kuplungolsz,bőgeted,nem haladsz csak kapar a vizes sziklák közt,már te is kivagy,erőd nincs,de kapaszkodsz a gázba és tolnád a szart felfelé vagy egy keresztbedölt fán, na te feladod, de a hűtősapkád még bírja ha 1.8as... de ha csak 1.4es lenne már az első 1 perces gázbasztatás és kerékforgatós vizessziklán már lefőzte volna a kávédat egy patakban az erdő mélyén ahol semmi levegő...
amíg egy krosszmotorral elvileg a krosszpályán téped a gázt mint a barom,meg ugratsz,meg néha 2öt "öblögetsz"... nincs meg az a holt idő mikor te egyhelyben állsz és bőgeted,forgatod a motort,hanem csak húzod neki,de parasztul...így nem is fog megnyekkenni neked az 1.4es sapka sosem...
05-ös kxf,rmz 250 blokvédö. 5500ft
20 376 46 36
S.O.S Valaki vett már Yamaha Dt 125 r re féktárcsát elsőt hátsót ha igen az hol fontos lenne előre is kösz!
Szóval annyi, hogy enduroba nagyobb értékűt tesznek, hogy a technikás részeknél ne engedje el olyan hamar a vizet? de akkor miért nem teszik a crossba is ugyan azt
csak örülj neki h 1.8as...
gondolom azért van rajta ilyen,mert valszeg enduroztak vele és ott egy sx hamarabb megnyekkenne mint az exc... az exc-ken alapból 1.8as...
Sziasztok!

Valaki fölhomályosítana, vízhűtő kupakjával kapcsolatban!
Addig tiszta sor, hogy a felirat rajtuk azt a nyomás értéket jelenti amennyinél nyitnak, egyszóval kiengedik a vizet/gőzt, ez pl., lehet 1.4 vagy 1.8 bar ... de milyen motornál vagy felhasználásnál melyiket célszerű használni? (előző motoromon 1.4 volt sx125, mostanin 1.8 van sx250, de szerintem ez nem a gyárija)
Ha füstöl az nem feltétlen rossz,de nem is biztos,hogy jó,ezért van kitalálva a gyár által előírt keverési arány! Japán 125 krosszokban írják az 1:25-1:33ast, 250hez szintén ! DE pl nekem az excbe 1:60as keveréket ír a könyv, persze mindenki eldönti meddig akar spórolni az olajjal,de én 1:50be pancsolom,ha lightos a menet ha krosszpályán megyek...ebbe felesleges lenne az 1:40is,mert hamar eltömődne a dob... de ez egy enduro...
Szóval figyeljünk a gyár által javasoltakra, és ott nem említik a motorfűrész olajakat sem...
Mi Repsol keverék olajat használunk. Barátom veszi egy elég elterjedt magyar autóalkatrész üzletláncból. Állítólag egyes olajakat hamisítanak, de ezt úgy tudjuk, hogy nem tudják. Nem kell posta se, mert bármelyik munkanap be tud szaladni barátom és tud hozni. Annak is az off-road fajtáját használjuk, ami kifejezetten ilyen terepmotorokhoz való. A crosshoz 1:30-as keverékbe raktuk, de az enduro-ba állítólag elég az 1:40-es is. A 250-es crosshoz, de főleg a 125-öshöz képest kevesebbet forog egy 300 2t. Az 1:30-cal kegyetlenül füstölt, de még így az 1:40-nel is. Nem utolsó sorban így könnyebb kiszámolni, mert az 1 literes kiszerelésnek a felét beleöntöm a 20 literes kannába, felrázom és kész is a koktél
Köszönöm a válaszodat meggondolandó amúgy RM250-em van!
Nincs tapasztalatom a láncfűrész olajakkal,de STIHL boltba járok ,és látom,hogy nem olcsó az olajuk... 3-6ezerig
Sok olajat próbáltam már,amik nem kerültek annyiba mint a kerti gépekbe ajánlott... mindegy hogy husqvarna xp vagy stihl hp, vagy bármi...én nem ajánlom, ne azt gondold,hogy "ó forog a fűrész is meg a kasza is 13-14ezret"... NE! Jah és azokon az ajánlott kerevrési arány 1:50...nem tudom milyen motorba akarod használni,de 125 2T be 1:33 az ami ideális lehet...
Jelenleg Elf moto tech 2T olajat használok, ami webshopon keresztül,ingyen szállítással 2200Ft-ba került! EZ kifejezetten off-road motorokhoz,nagy teljsítményhez ajánlott...akár csak a castrol power 1 racing is...ezt is éveken keresztül használtam, ez is beszerezhető 3ezerért... amit a motul kínál (710) elérhető már kb 3800ért....jó olaj, mégjobb a motul 800, de 5600ért minek,ha ugyan az a minősítése a 2200ftos elfnek vagy agipnak,mert az agip(új néven ENI) is jó olaj...sőt az ENI-nek van a ricinusos olaja ami kifejezetten jó az, is ilyen 3800ért kapható... de írtam,2200 elf moto tech 2T...
Te tudod neked mi az olcsó,hallottam már,hogy valaki 1000-1500ért tud láncfűrészolajat... jah oké, tegye bele,aztán majd kiderül,hogy am valójában milyen olaj is volt benne,és akkor kiderül mi is a drága...a 2500(átlagértékű olaj) vagy a 100ezer Ftú motorfelújítás?!
repsol se kerül többe mint 3ezer FT...