Így látatlanba elég nehéz ügy azt gondoltam, de hátha volt akinek hasonló tüneteket produkált a gépe. Amúgy igen, vissza kellene vinnem jól szájbaverni, de végül is én voltam a barom hogy elhoztam....:( Na de majd alakul....
Sziasztok! Nemrég DR 350 tulaj lettem, de azt nem véletlenül nem írtam hogy boldog tulaja....Van néhány dolog ami nem hagy nyugodni a blokkal kapcsolatban. Haveri körömben mondták többen hogy ne foglalkozzak vele, ha valami nagy baj lenne már megállt volna a motor.
Szóval, alapjáraton ad egy ciripelő hangot a motor, erre az eladó azt a választ adta, hogy nemrég lett becsiszolva a szelep, és párszáz km után utána kell állítani. Sajnos meggyőzött és elhoztam a gépet... Hazafelé amikor odahúztam neki, már többféle csörgő hangot is adott a blokk, persze amikor kipróbáltam akkor még nem hallottam ezt. Aztán lett még egy olyan jelenség, hogy menet közben amikor azonos fordulaton megyek, olyan mintha bele-bele fékezgetnék, vagy mintha be akarna állni a blokk....egyik mp-be megtorpan,a következőben mintha semmi baja nem lenne...
Van valakinek vmi tippje hogy mi lehet vele? Olaj van benne....;)
A szerlők kezdenek elkeseríteni hogy teljes motorfelújítás, de ilyen 100-150e-ről beszélnek...Ez mennyire valós ár? Csinált vki felújítást mostanában? Köszi előre is aki próbál segíteni. :D
Helló, olyan kérdésem lenne hogy valaki nemtudna nekem mondani
Valakit aki cross kerék újra küllőzésével, centírozásával foglalkozik?
Előre is köszönöm.
Mi is voltunk endurozni tegnap, nem keveset kellet birkózni a gépekkel, volt sár rendesen. Nem ártana beszereznem egy normális hátsó gumit, a jelenlegi már nagyon gatyán van… Jó volt így is, de brutálmód elfáradtam, nem volt ehhez megfelelő kondim sem, volt amikor már a seggemen vettem a levegőt…
Minket jól elmosott az a fránya eső :) Kemények voltunk és "utcai" gumikkal elszenvedtük (annyira nem volt gáz) a gépeket Verebig (2db DR350, DR200, TT250) a kis DR-nek az elején eltört a fékpálcája (dobfék), bár ehhez a tempóhoz meg bokáig érő sárhoz nem is kellet :D
holnap megyünk egyet Velence felé, de az nyugis, barátinak ígérkezik sok szenvedéssel :D (lesz egy Heidenau k60-as meg az én Kendám se egy sárgumi). Szombaton meg Lipkala (WR 250-es érdi ismerős) és 1-2 cimbiével bevesszük a Dunát Nyergesújfalu környékén és terveim szerint (bár ezek soha nem sikerülnek) Héreg-Bajna-Epöl útirányon át haza ott van 1-2 sűrűbb vonalas domb.
Bugic: ha gondolod felrakom ide a fórumba azt a pár képet ami sikerült, a videók a pára miatt olyan mint ha ködben mennénk (menőn néz ki) :D így annak nem láttam értelmét vagdosni vagy feltölteni bárhova. Viszont amit meséltél pályát azt mégnézném 1x, hogy milyen.
Szóval, alapjáraton ad egy ciripelő hangot a motor, erre az eladó azt a választ adta, hogy nemrég lett becsiszolva a szelep, és párszáz km után utána kell állítani. Sajnos meggyőzött és elhoztam a gépet... Hazafelé amikor odahúztam neki, már többféle csörgő hangot is adott a blokk, persze amikor kipróbáltam akkor még nem hallottam ezt. Aztán lett még egy olyan jelenség, hogy menet közben amikor azonos fordulaton megyek, olyan mintha bele-bele fékezgetnék, vagy mintha be akarna állni a blokk....egyik mp-be megtorpan,a következőben mintha semmi baja nem lenne...
Van valakinek vmi tippje hogy mi lehet vele? Olaj van benne....;)
A szerlők kezdenek elkeseríteni hogy teljes motorfelújítás, de ilyen 100-150e-ről beszélnek...Ez mennyire valós ár? Csinált vki felújítást mostanában? Köszi előre is aki próbál segíteni. :D
Cím: Bp., XXII.ker., Bartók Béla út 76.
Tel: +36-30-642-58-77
Valakit aki cross kerék újra küllőzésével, centírozásával foglalkozik?
Előre is köszönöm.
Yz450f-el viszont igen...
Bugic: ha gondolod felrakom ide a fórumba azt a pár képet ami sikerült, a videók a pára miatt olyan mint ha ködben mennénk (menőn néz ki) :D így annak nem láttam értelmét vagdosni vagy feltölteni bárhova. Viszont amit meséltél pályát azt mégnézném 1x, hogy milyen.