Hétfőn ismét lesz egy kis gurulás. Irány még nincs belőve, de minél több off-road. Aki épp nem dolgozik és van kedve jönni jelezze. Mivel nem vadulós terepezés lesz így aki még csak kacérkodik az off-road gondolatával az is jelezze ha érdekli (karcok és pár eldőlést kalkuláljon bele a dologba).
nem neked küldtem, ha nem a dr350-es srácnak a service manual-t, csak nem tudom, hogy elment-e. hozzám "messze" laksz mert a Duna másik oldalán hajtom a kis motorom.
Pest megyében ,Nagytarcsa , Pécel , Péteri , Tápiószecső stb...környéken szeretnék csatlakozni enduros csapathoz , sajnos a baráti körben mindenki eladta a motort és nincs kivel mennem , ha nem zavarna plusz egy motoros valahol akkor szivesen mennék :) köszi
bontott vagy gyári sajnos ez olyan dolog amiből a bontott is horror áron van :S sajna nem tudom mivel kompatibilis és személy szerint bringás órát használtam.
Új fejlemény van, ma találtam egy szerelőt itt a közelben, és képzeld volt neki is DR-je.... Meséltem neki erről a vezérműtengelyfészekről és vágta hogy miről beszélek....:D
Meghallgatta a blokkját, azt mondta, hogy hallott már sokkal rosszabb állapotút is, az enyémmel talán nem lesz nagy gáz Remélem tényleg így lesz, a jövő héten viszem hozzá! :D De azért hogy ma is jól érezzem magam, azért gyorsan elszakadt a kuplung bowden....:D Abban még esetleg nem tudsz segíteni hogy hol tudnék szerezni kmóra meghajtó csigát hozzá? Köszi az eddigi segítséget
nem arra akartam célozni, hogy teljes generál, ha nem nézd meg a kopó/fogyó dolgokat. gyertya, olaj, szelephézag amit szakszerűen úgy tudsz megnézni, hogy a baloldalon ahol a gyújtás van kell látnod egy nagyfejű imbusz csavart ha jól emlékszem az első kerék irányában azt ha kitekered ott lesz egy luk (mí meglepő ) addig kell forgatni a főtengelyt, hogy ott pont középen legyen egy vonal vízszintesen. a szelephézag pedig : (természetesen hidegen, és csavaros)
Tankot pontosan nem tudom, de tuti a google kidobja. Amúgy közel 10L, olaj 1,7L. Én a TT-be az olajat nagyon max 3000Km-után dobom le, a DR-ben régen ha aszfalton mentem akkor 5000Km terepen meg épp mennyire volt pörgetve, deolyan 2-3000Km max. Valaki azt mondta, hogy 10 óra én ennyire sűrűn nem cseréltem, mert nem használtam nyélen mert csak nagyon megfontoltan megyek és próbálom nem pörgetni, de remélem lesz majd okosabb és ebbe a témában jobbat mond.
A jelentősebb enduro gyártók (KTM, Yamaha, Suzuki, Honda, Gasgas, Husquarna... ) a 4t enduróikon melyik modellévben cserélték le a karbit befecskendezőre? Ha lehet, akkor aki tudja az évszámokat lécci írja le.
A befecskendező mennyivel szervizigényesebb, költségesebb, mint a karbi, mennyi probléma szokott vele lenni?
Értem, tehát ez DR betegség...;) Az olajcserénél írtad h érdemes sűrűbben cserélni off-road felhasználás mellett. Ez kb mit jelent mennyi km? Végül is érdemes akkor felújítani azt mondod te is ugye?! Olvasgattam teszteket, és mindenhol dicsérték, jó értékeléseket kapott a kis doki :D
Ja, egy nem olyan fontos kérdés, de hány L-es a tankja? Azt olvastam hogy 9,5 azt hiszem, de annyi sztem nincs... Küldöm a címem: ssv86@freemail.hu
Köszi mindent
igen az összesnél a vezérműtengely a leggyengébb pont, láttam már pár hengerfejet, de mind szar volt :) olaj csere időben és figyelni, hogy ne égesd meg vagy ha még is egyből csere (off-road felhasználás esetén érdemesebb sűrűbben cserélni), levegőszűrőt folyamatosan figyelni és tisztítani, megfelelő bejáratás és sokat elmegy, haverom csak mióta nála van rakott bele 50eKm+ és nem tudni mennyi volt benne mikor vette. ő is csak azért szedte szét mert félt, hogy szétesik, de nem is volt nagy baja, így azt is kicserélte ami még jó volt, most DR-Z első teló van benne amit mi raktunk bele és jól szuperál :D ez egy igazi "munkagép". Nem biztos,hogy teljes generál kell, lehet csak vezérműlánc vagy tényleg szelep állítás, de az is lehet, hogy csak a vezérműtengely kopog amivel nem nagyon lehet mit kezdeni :S egy csávó valahogy felperselyezte, de sajna jelenleg nem megy a dr350 fórum ott sok jó tanács van (volt), nekem nagyon nem volt szép hangja, de gond nélkül neki vágtam egy szlovákiai túrának, sőt mentem vele nem 1x 500-600Km-et szinte egyhuzamban. az a szemét bronzpersely sz**atott meg és akkor kiábrándultam és eladtam :( de megbántam és utána nem találtam másikat ami Magyar papíros és viszonylag jó ár/érték arányban van, így vettem meg a kis TT-t amit nem bántam meg :) dobj egy e-mail-t és elküldöm majd a gyűjteményem :)
Hát ennek az árnak nem igazán örülök, nem azért vettem hogy 100-eket toljam bele, hanem hogy mocizzak, de ha muszáj lesz akkor lehet h belevágok. ;) Amúgy felújítás után sokat bír? Kb mennyit megy el? (km) Az enyém önindítós, attól függetlenül is gázos lehet a vezérműtengely fészek? Ha nem nagy gond, előkereshetnéd nekem a DR-es cuccaidat....:D Szép volt a kicsikéd, de a mostani sem csúnya...;)
Köszi
a felújítás teljesen valós ár, én megcsináltam a sajátomon anno. ciripelés nem tudom mekkora baj vagy nem, mert haverom DR-je is ciripel, a többi zörgés meg lehet, hogy csak a szokásos zörejek, DR-ek nagy része zörög, de hibátlan. Meg-meg állna meg lehet egy gyertya (néha kihagy),légszűrő pucolás és olajozás (erre nagyon érzékeny) meg egy olaj csere nem ártana, én 20W50-el jártam ameddig meleg volt haverom 15W50-es olajat használ egész évben. össze DR hibája a hengerfejben a vezérműtengely fészke. Ha berúgós akkor a berúgótengely és a kuplung közt van egy szabadon futó fogaskerék ami egy bronz perselyen forog, ha az kezd kikopni zörög sőt ha nagyon kikopik szétnyomja a blokkot, én így jártam :( valahol egy zsák leírásom van meg képem, rajzom a DRről, ha kell előkotrom őket. Meg ha van kérdés nyugodtan keres és ha tudok segítek.
erről az olajról hallott már valaki..
http://motopartsshop.hu/?oldal...