Csá!
Véletlenül betévedtem az endurocross fórumba és mennyi régi ismerőst találtam hirtelen! Noozsid, Kakukk, Kerkyra...
Vettél már valami terepjáró vasat, kellene már gurulni valamikor?
Én is hamarosan cserélem és én vettem hozzá patentszemet! Csak amiatt, ha le kell venni, akkor egyszerűbb. Szerintem patentszem, nekem hátrányom még nem volt belőle, pedig eddig 3 láncot használtam azzal.
Ez az xt. A tt-vel még nem voltam porba, lehet az sem ilyen durva. Na mindegy valamit majd kitalálok. Elsőre belehúzom harisnyába aztán azt is befújom "sprével" Majd meglássuk, a vak is azt mondta.
OO ez elég durva... Lehet a légszűrőházat is le lehetne egy kicsit szigetelned..... Talán akkor nem kapna ennyi port.. Az én motoromon 10x motorozás után sem néz így ki a légszűrő szivacs.....
Volt egy öreg XT-m, abban két rétegű szűrő volt, vagyis rá kellett húzni egy durva szűrőt. Ilyen volt gyárilag. Mutatok két képet, amit 1 napi motorozás alatt hoztam össze. Nyár volt, meg hát por. Azért jócskán kíméli ez a durva szűrő a cuccost.
Természetesen. A lényeg az lenne, hogy ne közvetlen kapja a retket. Csak gyári szűrő van hozzá, ami 13. Vagy barkács, de azt meg nem komázom. Jó lenne óvni valahogy.
Egy "kis" olvasnivaló:
http://www.politicalislam.com/...
Véletlenül betévedtem az endurocross fórumba és mennyi régi ismerőst találtam hirtelen! Noozsid, Kakukk, Kerkyra...
Vettél már valami terepjáró vasat, kellene már gurulni valamikor?
Érdeklődni szeretnék hogy valakinek nincs e eladó Honda cr 125 blokkja? Hibás is érdekel, csak komplett blokk legyen!
Köszönöm előre is!
Suz.DR-r en cserélnék láncot. Patent szemmel célszerű felrakni,v valami kézi,áttétes láncpréssel kéne megoldanom eme műveletet?