Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló! Legalábis mig nem lesz lecsom másikra.
Téged ki hívott ?
hello itt vagyokkkkk
Cső!
Egy "kis" olvasnivaló:
http://www.politicalislam.com/...
Csá!
Véletlenül betévedtem az endurocross fórumba és mennyi régi ismerőst találtam hirtelen! Noozsid, Kakukk, Kerkyra...
Vettél már valami terepjáró vasat, kellene már gurulni valamikor?
szep napot ,ujra kawad lesz?
Amennyiben reális árat vagy hajlandó fizetni érte akkor keress nyugodtan! :D
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék hogy valakinek nincs e eladó Honda cr 125 blokkja? Hibás is érdekel, csak komplett blokk legyen!
Köszönöm előre is!

Én is hamarosan cserélem és én vettem hozzá patentszemet! Csak amiatt, ha le kell venni, akkor egyszerűbb. Szerintem patentszem, nekem hátrányom még nem volt belőle, pedig eddig 3 láncot használtam azzal.
Hello mindenki:may-day,may-day..
Suz.DR-r en cserélnék láncot. Patent szemmel célszerű felrakni,v valami kézi,áttétes láncpréssel kéne megoldanom eme műveletet?
Ez az xt. A tt-vel még nem voltam porba, lehet az sem ilyen durva. Na mindegy valamit majd kitalálok. Elsőre belehúzom harisnyába aztán azt is befújom "sprével" Majd meglássuk, a vak is azt mondta.
Orvosi műtős maszkot szoktak ráhúzni..
OO ez elég durva... Lehet a légszűrőházat is le lehetne egy kicsit szigetelned..... Talán akkor nem kapna ennyi port.. Az én motoromon 10x motorozás után sem néz így ki a légszűrő szivacs.....
Volt egy öreg XT-m, abban két rétegű szűrő volt, vagyis rá kellett húzni egy durva szűrőt. Ilyen volt gyárilag. Mutatok két képet, amit 1 napi motorozás alatt hoztam össze. Nyár volt, meg hát por. Azért jócskán kíméli ez a durva szűrő a cuccost.
Természetesen. A lényeg az lenne, hogy ne közvetlen kapja a retket. Csak gyári szűrő van hozzá, ami 13. Vagy barkács, de azt meg nem komázom. Jó lenne óvni valahogy.