Helló mindeki.Van egy 2t 200as motorom, akitől vettem az kiherélte a rezonátort, az lenne a kérdeésem h ez jár fogyasztás növekedéssel? mert elég sokat eszik ígyis a motor... meg a hangja is elég okádék lett. Azért kérdezem h ha veszek rá gyárit avval jobban járok, fogyasztás szempontjából?, mert szetm a teljesítmény az nem növekedett a heréléssel, sőt minhta romlott vna, vki segítsen fontos lenne
Előre is köszönöm!
más motorét láttam már szétszedve ott a dugatyu tetején megvolt a négy szelepnek a bemarása, mivel a kipufszelep nagyobb a bemarásokat megnézve úgy forditotuk hogy a nagy szelephez a nagy bemarás essen ha nincs vagy egyforma akkor szerintem mindegy de remélem más is ír azt majd kiderül
Hello egy derbi savannah 70ccm karburátorhoz állitó csavar kellene ha valaki tudja hogy hol lehet ilyent venni vagy rendelni akkor írjon (mnbvc123@citromail.hu)
hali enduróztam már nehéz mocikal honda domi,yamixt600,számomra nehezek voltak de fasza kényelmes volt de erdős dombos terepen az én sulyom és termetem miatt nagyon nehéz volt de mindenhol elment szó nélkül! a mostani az jóval könnyebb és erősebb bár a lábban alig ér le róla de nagyon jó vele endurózni, mozgékonyabbnak és nagyon könnyűnek találom a mostanit bár ez egy yami yz426f de tlán hasonloan könnyű és erős az rmx is
Sziasztok.
Jelenleg anyagi okok miatt sajna az EXC 520 project elmarad, motorozni viszont szeretnék.
XR600R és RMX250 között vacillálok, csak amatőr endurózás lenne a cél, szerinted melyik lenne ideálisabb hozzá.
XRnél kicsikét a súly ami hátrányos, viszont időtálló rendesen, RMXnél a könnyedség tetszik, viszont a power és a szervizelés aggaszt kicsikét.
Nehéz döntés, ti mit mondanátok?
Motorozott valaki már Continental TKC80 as terepgumikkal?
Én ilyet tettem a gépre mivel használom terepen is.
Hihetetlen de aszfalton is jól tapad a gumi, peremig döntöttem már vele :)
Terepen is nagyon jó.
Ez elött a gyári Metzeller gumik voltak rajta.
Legtöbbet 2 személlyel motorozok viszont a minap egyedül mentem
vele és azt vettem észre hogy 120km/h felett beszitál a kormányom.
Ha full előre hajolok megszűnik ahogy lejjebb mennek az első telók a súlytól.
Ha két személlyel motorozok szintén semmi probléma.
Gondolom ez a gumik miatt van. Lehet ezt centiroztatni vagy ez a gumi ilyen?
Esetleg állítani valamit a motoron? Jövő hónapban megyünk az Alpokba
Ausztriába motorozni de utas nélkül megyek, elég kellemetlen lenne így a túra.
Van valakinek valami ötlete vagy tanácsa? Üdv
július végére, azaz július 27-28-29 újabb quadtúrát szervezünk az Erdélyi szigethegységben.
Várunk minden quad, atv, és terepmotorost akik szívesen kipróbálnák magukat a romániai Ny-i Kárpátokban egy 3 napos túrán!
Info, ill. jelentkezni : quadkaland@gmail.com
Aki tud egy kicsit segíthet ! Érdeklődnék hogy Yamaha XT 600 Z típuson a műszerfalon (kocka órás ) a sárga visszajelző lámpa az minek lenne a visszajelzője. Mert a zöld az üresjárati ,a kék a távolsági de a sárgát nem tudom hogy az minek lenne a visszajelzője .
Valaki biztosan tudja akinek működik rajta minden !
Már vettem KLR 600 de most akarok egy másikat ami lehet hogy egy Drz400 sm lesz ami a régi álmom :) ha minden jól megy még egy hét és meg lesz csak még válogatok és nagyon nagyon válogatós vagyok egy szóval nehéz eset :D KLR 600 az jó választás volt én meg vagyok elégedve a Motorikusan nagyon ! barátom DR600 át veri rendesen :) igaz kicsit az csipegeti már az olajat :)
pl? mi szokott lenni? mer hát meg van a kawa klr600 90-es és nagyon jó nem eszi az olajat minden működik rajta egyedül a festés nagyon fakult motorikusan gumisan jó nagyon eddig igaz csak 320km raktam bele :D:D:D
nem csak terepre akarom úgy vegyes használatra és nem olyan veszélyes terepre vagy is ami itt a közelbe van amúgy klr 600 meg van de ha minden jól megy lesz másik is szóval utcai meg terep motor lesz! csak még nem tudom melyik hova :D:D
Előre is köszönöm!