A legjobb isten bizony,ahány annyi fajta ,nem gyári széria.Nincs tűréshatár,akinek van esze nem is fizet érte .Nem kell rá matrica,azt ha elkopik mehet a picsába van másik
Szerintem nem rossz cucc, kb 15 órája van ilyenem hátul. Semmi extra, végzi a dolgát, bár hallottam olyat akinek elkezdet töredezni viszonylag hamar.. fene tudja..
Na az okos,maga mutogató má megint okos.Azt se tudod évenként a belsejében miket változtattak Elhagynak ezt, variálnak amazzal(direkt nem írom mikkel,lessen utána aki akar)azt visszatérnek alapállásba.Ugyanúgy mint a mai csúcs szinte a 2003-as technika,egyik oldal ez, másik az.Addig jó míg el nem megy valamelyik, me akkor nagy bukta van,azt sebészet.Pont emiatt hagytak fel velük annak idején,most megint kidobták piacra.Újítunk újítunk,csak nem tudják már milyen irányba.A ktm is himbás már szerintem,az sem véletlen.Nincs semmi változás,visszatértek az alapokhoz Mint a fordított telók,az se mind az, hiába a külső része az.A bele nem.A rugózatlan tömeg csökkentése révén azonban némely gyártó már észbe kapott,csak ugye a régen raktáron maradt beleket valahogy elkell adni,me nyakukon maradt volna.Szépen beledugták a fordítottba.Paraszt meg örült neki NA ,meg még a yamaha kayabáinak vannak 2006-07-08 gyönyörű összepréselt szerelhetetlen belei,direkt cserésre csinálták.Mondjuk szétlehet szedni,de azt nem ajánlom senkinek,nem ér annyit az egész. Rafkósak a gyárosok,mondjuk a beragadt szarokat valahogy el kell pattintani
Ha így lenne ahogy mondod, akkor már 98-tól kezdve kéne törniük a vázaknak mint a ropinak (mert akkoriban a PDS még valóban sokkal kezdetlegesebb volt mint mostanában)...mégis csak az utóbbi 2-3 évben történtek ilyen esetek...
Igaz ez is.Gyorsaságival is szoptam má,nem működő himba rendszer miatt.Okos gazda,szépen tette össze takarítás után.Verte az elejét.Kilazítottam csavarokat,minnyá működött minden.Na, azt lehetett utána hézagolgatni.Ez, a kishülyeségek miatti szopka utca Ami néha tovább tart mintha újra gyártanám
szerintem a hiba legfőbb okát nem elöl kell keresni hanem hátul,
a pds-ben ami direktbe viszi át az összes rezonanciát, és a kis csillapitást amivel amugyse tud nagyon mit kezdeni az a kacat gyári wp, a Vázra, aminek szerkezetileg a leg gyengébb pontja a nyak!
ott van a kutya elásva.
nincs áttételes himba rendszer ami ezeket mind kisimitaná, és egy idő után jönnek a bajok.
Egyértelmű,hogy anyaghiba.Ki tudja milyen fos anyag,heggejtésnél meg még változik a szerkezete és itt van elszarva az egész.Még rájátszik a full kemény teló,üti üti üti.Vagy ÜZEMÓRÁS már a VÁZ is Más mociknál ilyen sorozatos hibák mé nincsenek?A régi acálvázas szarok 20-30 év után sem törnek el ott,ezek meg mind szinte egy helyen Életveszélyes szarok
az én értesüléseim alapján a 2007előttieknek a villabefogója tört el általában,ha megtörtént... és a 2007utániaknak a vázuk ugyanis van rajta 2 lyuk amin távozik a tanksapkán túlfolyó benzin,így ott már nem olyan a szilárdsága a váznyaknak!
egy volt ktm kereskedő 15percig nézegette az én volt ktm-em hogy nincs-e valami hajszálrepedés rajta..ezen kereshette...
am nekem van ktm vázam srácok,sőt villabefogóm is ha véletlen ilyen problémátok lenne keressetek!
persze én nem ezért adtam el! sajnálom is csöppet
Igaz 14 és félért tudok hozzá jutni.
Egyébként meg PDS rulez!
Valakinek van tapasztalata a PIRELLI scorpion mid soft 32 gumiról?
http://www.motorgumi-aruhaz.hu...
Azon kívül hogy nem túl olcsó
a pds-ben ami direktbe viszi át az összes rezonanciát, és a kis csillapitást amivel amugyse tud nagyon mit kezdeni az a kacat gyári wp, a Vázra, aminek szerkezetileg a leg gyengébb pontja a nyak!
ott van a kutya elásva.
nincs áttételes himba rendszer ami ezeket mind kisimitaná, és egy idő után jönnek a bajok.
egy volt ktm kereskedő 15percig nézegette az én volt ktm-em hogy nincs-e valami hajszálrepedés rajta..ezen kereshette...
am nekem van ktm vázam srácok,sőt villabefogóm is ha véletlen ilyen problémátok lenne keressetek!
persze én nem ezért adtam el! sajnálom is csöppet
heparint magadnak szúrtad?