Ez pl. No Fear névvel ellátott, de szerintem minden gyártónak van olcsóbb-drágább modellje kb. ugyanebben a kivitelben.
A sípcsontvédő gondolom valamennyire a csizma alá is becsúszik, ugye? (egyik eladó azt mondta csizmához nem passzolnak az ilyenek-bár a százezer forintos EVS vagy Asteriks térdgépek is hosszan leérnek a sípcsontra, a versenyzők meg gondolom csak nem tornacipőhöz veszik fel őket).
nem mondhatok semmit, így is 2 fekete autó követett hazáig akkora dologot lepleztem le.
de a magyar pastrana a hallgatásért cserébe állja az idei szezonomat....be is neveztem egy olasz edzőtáborra
szerintem ne add el. örülj neki, hogy bő térdben. egy normális térdvédő (ami előbb utóbb kelleni fog) úgyis kitölti. és mindíg jobb egy kicsit bő, mint egy kicsit szűk.
én kisebb vagyok mint te, de a 34-es fox-om pont kicsit szűk térdgéppel, és iszonyúan tud zavarni. mosásnál még össze is ment szerintem. a szabad mozgás megér annyit, hogy kicsit buggyos térdben.
én nem az erőből kerekezést próbálgatom.
igazság szerint a holtponti kerekezést kéne megtanulnunk. szinte álló helyből felkapni és ott gurulni. nem gyorsulva.
Beszéltem kakukkal, nem jön tapolcára, meg nem is akar motorozni többé, felajánlotta, hogy a tm-t vigyük és hajtsuk szét az enduro pályán , neki már ugysem kell.
Ez pl. No Fear névvel ellátott, de szerintem minden gyártónak van olcsóbb-drágább modellje kb. ugyanebben a kivitelben.
A sípcsontvédő gondolom valamennyire a csizma alá is becsúszik, ugye? (egyik eladó azt mondta csizmához nem passzolnak az ilyenek-bár a százezer forintos EVS vagy Asteriks térdgépek is hosszan leérnek a sípcsontra, a versenyzők meg gondolom csak nem tornacipőhöz veszik fel őket).
de a magyar pastrana a hallgatásért cserébe állja az idei szezonomat....be is neveztem egy olasz edzőtáborra
Sajnos nincs időm visszaolvasni, de valami olyasmit hallottam, hogy valaki 8 sebességes Cagivával krosszozik?
Vagy most akkor hogy?
én kisebb vagyok mint te, de a 34-es fox-om pont kicsit szűk térdgéppel, és iszonyúan tud zavarni. mosásnál még össze is ment szerintem. a szabad mozgás megér annyit, hogy kicsit buggyos térdben.
igazság szerint a holtponti kerekezést kéne megtanulnunk. szinte álló helyből felkapni és ott gurulni. nem gyorsulva.
edzőbá mondta nekünk is. hát krvára nem eccerű...
Beszéltem kakukkal, nem jön tapolcára, meg nem is akar motorozni többé, felajánlotta, hogy a tm-t vigyük és hajtsuk szét az enduro pályán , neki már ugysem kell.