Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2000 me má öreg
Lehet kap érte
Muszáj neked mindenütt reklámozni? Más fórumokról már jól kiba....tak volna.
A mai képeket felraktam fotók közé, galériában.
Remélem mielőbb feltölti a sportmotor.hu
Srácok, nem érdekel valakit egy Scott krosszszemüveg?
Fél éve vettem, nincs agyonhasználva, de valahogy a progrip jobban illik az arcomhoz, én nemtom miért, talán azért mert túl nagy orrom van
Scott No Sweat Xi Reed Limited Edition. Van hozzá sima meg egy király tükrös lencse. Minimális karcok, tök tiszta kilátás.

Meg veszteséget képez a sima lánchoz képest. És egy 125-ös nem egy lóerőgyár...
csináltam egy kis videjót
abban lesz onboard is
páncélomra tettem most fel..egész tűrhető a gépen
de gondolom a sportmotor lebutítja majd szépen
Ő le"koppintotta" a sityakom, én majd egyszer a whipjeit
Nem meredek... voltam ott tegnap
De jó meredeknek tűnik az a leérkező?
EZ?
hmm mióta motorozik ez?
Bugyin is jól ment
Jó képek!
Vigyázzatok a távvezetékkel...
Mini kamera hogy működött? én szenvedek vele, de egyszercsak majd sikerül jól beállítani.
Cső Kakukk!

Eltudod küldeni emailba,vagy sms-be a Béla számát?
Vissza vinném az utánfutód valamelyik nap.
Amúgy melózni mentél németbe?
Mikor jössz haza?

Köszi, cső!
Tomi viszont jól adja neki
Helló Mindenki!

Ma sikeresen elhagytam a rendszámom, szóval ha valaki találkozna a 18,19-ker. környékén egy rendszámmal az jelezzen legyen oly szíves!
Valaki tudja, hogy mi módon történik a rendszám pótlása és mibe kerül?

Előre is köszi az infókat!

Szevasztok!
húde whip
Nem tudom, már nem emlékszem
De azt tudom, hogy mindenki sima láncot ajánl

Talán azért mert az O gyűrűs nem birja a "koszt".
Ok, de miért ne?
Endurora biztos, hogy tökéletes a proting.
A lényeg, hogy Neked beváljon a cucc, és bevált
Ne tegyél rá O gyűrűset.
Valamit hallottam hogy az O gyűrűs lánc nem szereti a magasnyomásút. Ez igaz? Kb. Mennyivel bír ki többet az O gyűrűs? 125-ösre lenne.
Egyébként tényleg kényelmetlen dolog, ha egyszerre akar egy jót motorzni is az ember, meg jó képeket csinálni. Megállni, összerakni a gépet, motort lehetőleg olyan helyen kitámasztani, ahol nem is dől el és a kép is jó lesz, reménytelen...
(a kitámasztott motoron ülő vagizós képért előre is bocs, csak gondoltam megmutatom a 661-es protektort, úgyis sok segítséget kértem innen, mielőtt megvettem. Eddig úgy néz ki nagyon jó lesz, méret pont jó, 1 óra motorozás alatt egyszer sem éreztem, hogy korlátozna a mozgásban, vagy nyomna. Jó ez a cucc, tényleg. Van egy cordura dzsekim, még azt is rá tudtam venni, de nyáron szerintem még mezt sem fogok rávenni. )

Az utolsó előtti képen ami a folyómedernek néz ki, valójában egy mezei út volt.
Ezt a képet szántam az előző kommenthez: